Gå til innhold

Du som er på utkikk etter bolig til leie..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..Hva ser du etter? Jeg skal leie ut, og tenkte å pusse opp litt i forkant. Lurer derfor på hvordan jeg kan gjøre det mer attraktivt.

Liker dere alt hvitt slik at dere er sikker på at deres ting passer inn, eller er duse farger ok? Hvordan bør kjøkken, bad og eventuelt uteplass være? Parkering? Ser dere helst etter utleieenheter med hvitevarer og brunevarer eller uten?

Andre ting dere ønsker at boligen skal inneholde?

Anonym poster: d871fb39d7c8cfcadacb4ac3a95576fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

personlig foretrekker jeg alt hvitt. men duse farger er greit det også. leier ikke vis veggene har sterke farger omhverandre...

men ellers hva folk er ute etter er veldig forskjellige. greit med hvitevarer når jeg ikke hadde det selv. nå har jeg alt selv.så foretrekker uten så jeg slipper å¨selge mitt eller ha det på lager.

at det er mye skap plass er viktig for meg på bad og kjøkken+ soverom.

Anonym poster: 1a84af102b3b65af08b77957994317d9

Skrevet (endret)

Jeg gir egentlig litt f i hvordan det ser ut. For meg så er det prisen jeg går etter, billigst mulig med andre ord. Har uansett ikke planer om å bo der så altfor lenge så da overlever jeg litt dårligere standard.

*Edit: Det MÅ være inkludert hvitevarer ja.

Endret av challenger
  • Liker 1
Skrevet

Hvitt og skifergrått er greie løsninger. Hvite eller skifergrå fliser.

Anonym poster: c63d185e231c091670d38062e6d72120

Skrevet

Jeg er reelt på boligjakt nå, og jeg foretrekker lyse duse farger, det er lettere å møblere da. Må også være hvitevarer siden jeg ikke har, men selvfølgelig er prisen aller viktigst. Må jo kunne klare med leiesummen :Nikke:

Skrevet

Ville tatt en tur på finn og sett på hva som ikke blir leid ut.

Generelt er hvitevarer inkl oppvaskmaskin populært, lys antikk på veggene, billig parkett/laminat, og en beskrivelse som gjør at du kan se for deg livet ditt i objektet. Det samme går vel forsåvidt for salg av objekt og der ligger det jo flust med tips på nettet.

Skrevet

Det bør være nøytralt. For min del må det ikke være hvitt, men rødt kjøkken, grønn stue og oransje bad ville jeg styrt unna - gråtoner, hvitt/offwhite, lyyys gul f.eks er fint. Heller med hvitevarer enn uten, men du bør kanskje ha mulighet til å lagre det om leieboer har eget. Mye skapplass og benkeplass på kjøkkenet er et must. Nok kroker og/eller stativ til håndklær (ikke bare håndhåndkle ved vasken) er lurt. Nok skapplass og slikt på badet også, både til håndklær og toalettsaker osv.

Bare noen tips. :)

Anonym poster: f5ebd505320c23e464df6172ca089881

Skrevet

Hvitevarer er et must. For meg er imidlertid standard på badet numero uno - det kan være en råsentral leilighet, den kan være superbillig å leie og ha nyoppussede soverom, men det er ikke verdt noe som helst hvis badet er fra 70-åra *grøss* - da går jeg videre i bunken umiddelbart. Det gjelder for øvrig også ved kjøp - jeg kan pusse opp stue og soverom selv, til nød kan jeg fikse kjøkkenet også (forutsatt at resten av leiligheten er råfin), men badet - det MÅ være i orden.

Gjest snoopy_93
Skrevet

Ser etter steder der strøm, Internett, tv, oppvarming osv er inkludert. Duse farger, god skapplass (spesielt på soverom)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...