Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man sove med falske øyevipper for en natt?

Anonym poster: 4c34c6db1c6fa86571ca9af740b3818b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fulle folk gjør det jo stadig vekk, så én natt skader nok ikke. Det eneste er at det er direkte ubehagelig å våkne med :laugh:

Skrevet

Fulle folk gjør det jo stadig vekk, så én natt skader nok ikke. Det eneste er at det er direkte ubehagelig å våkne med :laugh:

Klistrer de seg litt sammen? :O

Skrevet

Klistrer de seg litt sammen? :O

Kanskje bittelitt, men ikke sånn at de sitter fast, liksom.. :laugh:

Skrevet

Hvis de i hele tatt holder seg på? Ligget over til venninner som har sovnet med falske øyevipper, og våkner med en i håret og en på armen liksom.

Hvorfor skal du sove med dem?

Skrevet

Jeg har lagt meg med pålimte punktvipper 100 ganger. Går helt fint. Har endelig skjønt hvordan jeg skal fjerne de nå uten å dra ut egne vipper. Trykker en bomullsdott med sminkefjerner for vannfast sminke på vippene noen sekunder og vips så sklir de av. :)

Skrevet

Hei.

Jeg bruker aldri falske vipper, men det vil nok slite litt å sove med dem på. Men en natt går sikkert fint :)

Skrevet

Jeg har sovet med falske øyevipper flere ganger, og noen ganger sitter de så godt som en uke uten at jeg har måtte lime dem på nytt. Ikke føles øye sammenlimt heller når jeg våkner :-)

Skrevet

har sovna mange netter med falskevipper,går som regel greit men som noen sier her kan de løsne. Men om du vil ha de like fine når du våkner er det en fordel å sove på ryggen og ikke gni ansiktet i puta :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...