Gå til innhold

Utroskap avslørt - mannen eller elskerinnens feil?

Anbefalte innlegg

Gjest Superheksa
Skrevet

Hvis en mann er utro mot sin kone og i tillegg behandler elskerinnen som dritt, fører til at elskerinnen forteller om utroskapen til konen som blir rasende og lar han se barna mindre etter skilsmissen - er dette da elskerinnens feil eller mannens? Er det feil av elskerinnen å la konen få vite sannheten?

Jeg mener det er mannen her som har hatt et ansvar og at utroskapen kommer frem bare er en konsekvens av de dårlige handlingene han har gjort. Hadde han ikke vært utro og en drittsekk mot begge damene så hadde han aldri fått den straffen med å se barna mindre. Er dere ikke enig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er jo mannen som er gift og har barn, så da har man jo et visst ansvar.

Edit: Skrivefeil

Endret av Rosadotten
  • Liker 6
Gjest forvirretvegglus
Skrevet

Hvis en mann er utro mot sin kone og i tillegg behandler elskerinnen som dritt, fører til at elskerinnen forteller om utroskapen til konen som blir rasende og lar han se barna mindre etter skilsmissen - er dette da elskerinnens feil eller mannens? Er det feil av elskerinnen å la konen få vite sannheten?

Jeg mener det er mannen her som har hatt et ansvar og at utroskapen kommer frem bare er en konsekvens av de dårlige handlingene han har gjort. Hadde han ikke vært utro og en drittsekk mot begge damene så hadde han aldri fått den straffen med å se barna mindre. Er dere ikke enig?

Samme faen hvem sin feil det er,så skal barne overhodet ikke bli straffet med mindre samvær med far!! Barn skal ikke straffes for ting de voksne gjør!
  • Liker 11
Gjest Katten.
Skrevet

Verdens beste problemstilling!

Hvem trenger tv når en har KG?

• Liker 4
Gjest Solsikken
Skrevet

Det er jo hans feil i utgangspunktet, han skulle aldri vært utro, men er jo tydelig at han har behandlet elskerinnen dårlig , SÅ dårlig siden hun går til konen... dette gjorde hun nok på pur-faen, for å straffe han... hun hadde jo ikke noe å tape!

Men dumt at han ikke får se barna sine nok da... kan skjønne konen eller EKS konen er forbanna på han, men ikke dra uskyldige barn inn i problemene til de voksene, de bør ikke vite noe om hva far har gjort eller gjør, da de sikkert mister respekten for han.

Urettferdig å bruke barna som hevn! skjønner jo godt at hun er forbanna, men man må bruke hodet litt og... selvom hun hater han nå, så trenger de fremdeles pappaen sin :))

Skrevet

For barna, som må finne seg i å bli brukt som våpen i krigføringen, er det sikkert revnende likegyldig hvem sin feil det er. Voksne mennesker kan drite på draget, men får holde seg for gode til å dra ungene sine med i elendigheten.

• Liker 2
Skrevet

Elskerinnen har innlatt seg på et forhold med en gift mann, og når hun ikke blir behandlet bra nok (hva faen ventet hun seg egentlig, dumme nek) så sladrer hun til konen for å sabotere livet til mannen? Ærlig talt, hva for slas menneske er dette?

Mannen er selvsagt en idiot som har vært utro. Eks-konen er uakseptabelt bitter når hun drar inn barna i prosessen. Men disse to kan jeg lettere ha sympati for, det er vanskelig med ekteskap og det er vanskelig med brudd.

Det er derimot ikke vanskelig å ligge unna gifte menn - og å la være å sabotere livet deres etterpå.

Anonym poster: 6be8b5c9acecd12eab9c6ad88e127892

• Liker 2
Skrevet

Har du dårlig samvittighet?

• Liker 1
Skrevet

Det er mannens feil. Hadde han ikke vært utro, så hadde resten naturlig nok ikke skjedd.

• Liker 2
Skrevet

Mannen sin feil selvfølgelig, men barna burde ikkje bli hindret i å se faren sin av den grunn.

• Liker 1
Skrevet

Det er derimot ikke vanskelig å ligge unna gifte menn - og å la være å sabotere livet deres etterpå.

Det er ifl deg mao vanskelig for gifte menn å holde seg unna single tilgjengelige kvinner. Derfor har disse kvinnene alene ansvaret om å til enhver tid holde seg orientert om hvorvidt de menn som "tilbyr" sitt gode selskap er gift eller samboende.

Hmmm......

De fleste single kvinner på min alder (medio 30) har ikke noe ønske om å date gifte menn. Men det er kanskje ikke alltid like lett å vite

Slutt å legge ansvaret på oss når mannfolkene deres oppfører seg som noen komplette idioter...

Anonym poster: b67bd47d4c6c54144611870353d766fe

• Liker 1
Skrevet

Det er han som er utro, det er elskerinna som 'sladrer', og det er eksen som lar det gå ut over barna. Alle er skyldige her, hvis man skal se det in toto.

• Liker 3
Skrevet

Mannen er den som har skylda for at det i det hele tatt skjedde.

Elskerinna var en fristelse som mange andre fristelser, men selv om noe er tilgjengelig så betyr det ikke at man skal hoppe på det. Det er liksom endel uskrevne regler om hva man gjør og ikke gjør, og å være utro er en av de.

Det handler til sist om han er sterk nok til å stå imot. Er han ikke det så skjer det som skjer.

Skyld ihvertfall ikke på henne. Hun er nok patetisk nok hun også, men hadde det ikke vært henne så kunne det lett vært noen andre. Hun er bare en random fristelse.

• Liker 1
Skrevet

Det er den som er utro spm har ansvar for det som kalles utrskap. Definisjonene er vide her.

Men det å blande barn inm for hevne seg er den andres feil. Det er MYE verre å hindre får i ønsket samvær eller bosted eller delt bosted .

Dette er to separate handlinger. Grunnen til at det er verre å hindre barn samvær er fordi det er barnemishandling.

De kvinner som ikke klarer se dette burde anmeldes for barnemishandling. Det er så simpelt gjort at det ikke finnes ord.

Altså mye verre enn utroskap er dette .

Skrevet

Det er den som er utro som har ansvar for det som kalles utrskap. Definisjonene er vide her.

Men det å blande barn inm for hevne seg er den andres feil. Det er MYE verre å hindre får i ønsket samvær eller bosted eller delt bosted .

Dette er to separate handlinger. Grunnen til at det er verre å hindre barn samvær er fordi det er barnemishandling.

De kvinner som ikke klarer se dette burde anmeldes for barnemishandling. Det er så simpelt gjort at det ikke finnes ord.

Altså mye verre enn utroskap er dette .

Skrevet

Poenget er jo at elskerinnen sladret til konen da hun ble forsmådd!

Maken til patetisk kvinnemenneske som skal hevne seg og splitte familien på denne måten.

Jeg er enig i at mannen ikke burde vært utro.

Men småligheten til elskerinnen som sladrer, er skikkelig lavmåls.

• Liker 2
Skrevet (endret)

For meg er elskerinnen en idiot. Først tar ho en annen sin mann,men når ho ikke lengre er fornøyd med det ,så griner ho til KONEN hans! og bare fordi han er utro er han ikke nødvendigvis en dårlig far.

utroskap var liksom først feil for henne når ho lengre ikke var fornøyd. For en bortskjemt kvinne

Men det er han som er utro,selv om jeg ikke ser på blidere på kvinner som ikke eier nok selvrespekt til å finne seg en singel mann.

Endret av Papirbit
Skrevet

BÅDE mannen og elskerinnen.

Det blir bare ulykke og sorg av utroskap. Hadde flere klart å holde seg på matta og ryddet opp i et forhold før de gikk inn i et nytt, hadde mange vonde episoder vært unngått.

Skrevet

Poenget er jo at elskerinnen sladret til konen da hun ble forsmådd!

Maken til patetisk kvinnemenneske som skal hevne seg og splitte familien på denne måten.

Jeg er enig i at mannen ikke burde vært utro.

Men småligheten til elskerinnen som sladrer, er skikkelig lavmåls.

ja for all del mannen er den helt uskyldige opp i dette.Ni trist at elskerrina ville at kona skulle få vite for et svin hun var gift meg,og hvor rund lurt de begge ble av han.

Anonym poster: e9f379773789ac3f51a9900e83d4a41a

• Liker 1
Skrevet

I dette tilfellet syntes jeg alle høres helt riv ruskende gale ut:

-mannen som er utro

- elskerinnen som er med på leken og når hun ikke får det som hun vil, prøver hun å ødelegge for familielivet hans som hevn

og

- ikke minst konen som velger å straffe mannen gjennom barna.

Uten tvil, de fortjener alle hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...