Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kan anbefale seg en god vippetang? Har bare prøvd de billige fra h&m etc., men synes ikke de er noe særlig... Dessuten føler jeg at de "glipper" så lett, hvis dere skjønner hva jeg mener? :)

Anonym poster: 75f465894f8b8ab8b49c1821c9498be6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en fra N7, som jeg kjøpte for sikkert 5 år siden. Den er helt super :)

Gjest Yellow Taxi
Skrevet

Er det noen som kan anbefale seg en god vippetang?

Ja, nå har jeg gjort det. Takk for forslaget. Kjekt å tenke litt på seg selv fra tid til annen.

• Liker 3
Skrevet

Liker Makeup Store sin veldig godt :)

Skrevet (endret)

Den aller ALLER beste er fra Shu Uemura. Vippetangen deres er så bra at den er verdensberømt faktisk ;)

Men har man ikke mulighet til å få tak i en, så tar man gjerne "the next best thing". Som makeup artist bruker jeg M.A.C. sin og er veldig fornøyd med den! Altså ikke Make-up Store men M.A.C.

P.S. det som er viktig med en vippetang er at den gummi biten er myk og RUND. Det er mange produsenter som lager dem for kantete og harde og da får øyevippene et knekk. Og det er jo ikke meningen :biggrin:

Endret av AnnasMakeupWorld
Skrevet

Jeg liker veldig godt den fra Depend, den er varm og går på batterier. Man får skikkelig buede fine vipper av den :)

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for tips alle sammen! Skal se om jeg finner MAC sin ;)

Skrevet

Den aller ALLER beste er fra Shu Uemura. Vippetangen deres er så bra at den er verdensberømt faktisk ;)

Men har man ikke mulighet til å få tak i en, så tar man gjerne "the next best thing". Som makeup artist bruker jeg M.A.C. sin og er veldig fornøyd med den! Altså ikke Make-up Store men M.A.C.

P.S. det som er viktig med en vippetang er at den gummi biten er myk og RUND. Det er mange produsenter som lager dem for kantete og harde og da får øyevippene et knekk. Og det er jo ikke meningen :biggrin:

Hvor får du kjøpt vippetangen fra Shu Uemura?

Skrevet

Jeg pleier å se etter den i butikkene i utlandet når jeg er på ferie. Men det går an å bestille den på nettet også :) Her kan du kjøpe både vippetangen (koster $20) og Shu Uemura falske vipper som de også er veldig kjent for ;)

http://www.shuuemura-usa.com/_us/_en/accessories/eyelash-curlers/eyelash-curler.htm

Skrevet

Ebay.

Skrevet

jeg anbefaler ikke Ebay... Les denne:

http://skindeep.blog...vippetang_.html

Så lenge man bruker litt ebay-vett, og ikke kjøper en Shu Uemera tang til 9$ i god tro så skal det gå helt fint, men hvis man ikke er kjent i ebay verdenen så er det litt vere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...