Gå til innhold

Fuktighetskrem fra Kicks julekalender

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg endelig har funnet ut hva jeg kan kjøpe til niesen min i julegave! Men da trenger jeg litt hjelp...

Hun har en av disse kalenderne fra Kicks, og i motsetning til mange andre er hun veldig fornøyd med den. Hun fortalte meg i dag at hun har fått en liten prøve på en fuktighetskrem der som hun likte såååååå godt. Så jeg tenkte at en sånn kunne jeg jo kjøpe henne, i større pakning. Så da lurer jeg på om noen her har den kalenderen og vet hvilken fuktighetskrem det er snakk om? Og er det noen som har åpnet alle lukene (fydda ;) ) og vet om det dukker opp en rabattkupong senere i kalenderen der man får rabatt på akkurat den kremen?

Tante Sofie

Anonym poster: 27fde62ce970ba60f2459f099e0fc19a

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/707221-fuktighetskrem-fra-kicks-julekalender/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Såvidt jeg har forstått etter å ha lest om den kalenderen er at de rabattkupongene i kalenderen er slik at man må kjøpe noe for flere hundre kroner for å få en rabatt.

Jeg hadde heller satset på å kjøpe kremen på nettet ;)

Såvidt jeg har forstått etter å ha lest om den kalenderen er at de rabattkupongene i kalenderen er slik at man må kjøpe noe for flere hundre kroner for å få en rabatt.

Jeg hadde heller satset på å kjøpe kremen på nettet ;)

Hvis det er Biotherm Lait Corporal koster den noen hundre i butikken =P Sist jeg kjøpte den i Norge (forsåvidt noen år siden, myyye billigere på tax free) kostet den over 300 kr.

Biotherm Lait Corporel selges nesten "overalt" for ca 150 kr for en stor flaske. Neppe noe å spare på å kjøpe på nettet.

Anonym poster: ca0e720268efc0e826e347f663629ec7

Er det noen som kan bekrefte at det kom en prøve på denne i Kicks julekalender en av de første dagene i desember? Jeg har til og med spurt på et av Kicks parfymerier, og de visste ikke. Tror jeg må sende mail og spørre.

TS

Anonym poster: 27fde62ce970ba60f2459f099e0fc19a

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...