Gå til innhold

Tror jeg liker ei jente, men..

Anbefalte innlegg

Skrevet

...hun er 22år, jeg 18, og hun bor i Australia..

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, er det noen som har noen råd eller har vært i samme situasjon? Både når det kommer til alder og avstand..

Anonym poster: cff81988907d98cff20a7059b69db582

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Start med en samtale, gjerne på mail eller noe lignende, og ta det derfra... Kan gå begge veier, så ikke håp på mer enn vennskap i starten

• Liker 1
Skrevet

Alderen en en ting, men med den avstanden så blir det nok håpløst. Eventuelt kan du jo søke deg inn på et studie i Australia og så prøve å sjekke henne opp der nede.

Skrevet

Start med en samtale, gjerne på mail eller noe lignende, og ta det derfra... Kan gå begge veier, så ikke håp på mer enn vennskap i starten

Ja vi har "bare" et vennskap for tiden, men er usikker på hva jeg skal si og gjøre. Vil jo heller ikke ødelegge vennskapet.

Alderen en en ting, men med den avstanden så blir det nok håpløst. Eventuelt kan du jo søke deg inn på et studie i Australia og så prøve å sjekke henne opp der nede.

Ja har tenkt til å studere i Australia -før jeg møtte henne. Så det er absolutt en mulighet, men det er ikke før sånn 1-2 år uansett. Men hun skal tydeligvis på ferie til Norge og Skandinavia i nærmeste fremtid.

Men kan bare gjøre Tidssone -å gi faen.

Skrevet

Jeg ville satset på å finne en jente i Norge, å finne noen i utlandet blir bare tull og vanskeligheter.

Anonym poster: 8103b086e4c34467049b0fd95d35f4a1

Skrevet

Jeg ville satset på å finne en jente i Norge, å finne noen i utlandet blir bare tull og vanskeligheter.

Anonym poster: 8103b086e4c34467049b0fd95d35f4a1

Huff ja, dessverre så er det sant.. Får vel bare komme meg over henne og ikke la følelsene utvikle seg.

Gjest brutal mann
Skrevet

Tidssone har rett. Tidssonene alene er jo grunn nok til å gi faen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...