Gå til innhold

Min kjaere forlovede

Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

Maa bare si at jeg gleeeeeder meg til aa se min kjaere oppe ved alteret naar vi gifter oss! Jeg saa ham i fullt utstyr paa lordag - graa sjakett, solvgraa vest og solvgraatt slips - og han var saa utrolig kjekk. Ble helt nyforelsket jeg :hjerter2:

Og jeg vet han kommer til aa se enda bedre ut paa selve dagen...Er saa stolt over at han har valgt meg!

Hilsen en litt skrytete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Popelka skrev:

Maa bare si at jeg gleeeeeder meg til aa se min kjaere oppe ved alteret naar vi gifter oss! Jeg saa ham i fullt utstyr paa lordag - graa sjakett, solvgraa vest og solvgraatt slips - og han var saa utrolig kjekk. Ble helt nyforelsket jeg

Og jeg vet han kommer til aa se enda bedre ut paa selve dagen...Er saa stolt over at han har valgt meg!

Hilsen en litt skrytete

Tror det må være min forlovede du snakker om :ler:

Jeg så også min i sjakett og var bare helt utrolig deilig :sjarmor:

Gleder meg enormt til selve dagen når jeg får se ham en gang til i antrekket............... (se hvor lenge man klarer å holde ut på festen :sjarmor: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn i klubben av nyforelskede: Var med min kjære å prøvde bunaden han skal gå med... Åhh, så utrolig herlig han var! Gleder meg til "gåturen" til alteret! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med dere - jeg var med min kjære i forrige uke da han prøvde sjaketten han skal bruke, og han var bare SÅ flott! Gleder meg enormt til å se ham vente der oppe ved alteret, når jeg går inn i kirken med pappa.. *drømme* :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal på Prøving av sjakett på fredag!Etter deres tilbakemeldinger, gleder jeg meg enda mer! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine: Får ikke se min elskede i kjole og hvitt før jeg står i kirkedøren den 26. juni, jeg!! Han ville være hemmelig han også!!!

MEN, åh, så stort det blir å se ham stå der da! Kommer til å strigråte hele veien oppover mot ham!!!

Gleder meg! :hjerter2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...