Gå til innhold

"Halla" - flørtende eller kameratslig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten jeg liker skrev "halla" i en tekstmelding før han videre spurte om jeg kom på et arrangement han skal delta på i morgen. Ville dere ha tolket "halla" som en kameratslig tone, eller som en flørtende tone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt sånn sjenert flørtende kanskje? :yvonne:

• Liker 1
Skrevet

Halla tolker jeg nesten på samme måte som hei, bare at det er litt mindre formelt og mer sånn mellom venner/kamerater.

Jeg sier ofte halla til folk, både gutter og jenter, og det er ment som kameratslig.

Anonym poster: e59efa500fd486b67de4495316451cc9

• Liker 3
Skrevet

Hadde ikke tolket halla.....

• Liker 12
Skrevet

"Halla" hadde eg tolket som "eg klarer ikkje å skrive hallo eller hei" :gjeiper:

• Liker 6
Skrevet

Det betyr såklart "Jeg vil ha sex med deg på kjøkkenbordet".

• Liker 5
Skrevet

Det betyr såklart "Jeg vil ha sex med deg på kjøkkenbordet".

Eventuelt "Gift deg med meg!"

• Liker 2
Skrevet

Hm, det skrev vi mye til hverandre i våre yngre dager på MSN. Hadde ikke lagt så mye i det. Halla er en uformell måte å si hei på. Hva med heller å se hvilke signaler han sender deg når dere møtes?

Skrevet

Halla når det blir sagt er en kameratslig og uformell måte og si hallo eller hei. Når det blir skrevet og sendt som sms, tolker jeg det som en litt sjenert måte å si hallo/hei på - som et forsøk på å gjøre det kameratslig og uformelt, liksom. :vetikke:

Men, kan jo også hende det ikke kan tolkes i det hele tatt? :bond: Fin fredag alle sammen! :nissevink:

Skrevet

Er teit et alternativ?

Anonym poster: 365a04a31ae9a4bb60a5f9eda5ee79d4

• Liker 2
Skrevet

Herregud, snakk om å overanalysere!

Gjest Katten.
Skrevet

Lykke til videre.

Om hvert eneste ord skal analyseres, anbefaler jeg at du ansetter ekstra assistanse. Bør holde med en 70%-stilling, dog.

Skrevet

Jeg ville tolket "halla" som... hallo.

Og folk sier JEG funderer for mye..

Skrevet

Jeg tror nok du bør styre unna denne fyren her. Jeg vil helt klart tolke "halla" til "jeg sier noe uformelt nå, så du ikke skal skjønne at jeg har tenkt til å DREPE DEG neste gang vi møtes". Det er egentlig ingen tvil.

Skrevet

DUMP HAM!!!

• Liker 1
Skrevet

Vanskelig å si etter som han skrev det og ikke sa det, tonefall ensom regel avgjørende. Jeg kjenner ikke denne gutten, men i mitt hode er "halla" sagt av en gutt til ei jente med en halvslesk, småflørtende tone, samtidig som han kanskje løfter på øyenbrynene, eller bruker øynene. Det var i hvertfall slik min kjæreste gjorde da vi møttes... :)

Anonym poster: c27d34002079edb6d83fce0eaf4bf384

Skrevet

halla er da akkurat som hei eller hallo. Flere kompisser av meg som sier halla til meg. Og nei, de har absolutt ingen baktanke med det :)

Anonym poster: 3c14ee7cf9f51c63cf76524c28e1aedf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...