Gjest Anonymous Skrevet 1. juni 2002 #1 Del Skrevet 1. juni 2002 Sliter litt med kosthold. Jobber skift og det er til tider mye stress. Prøver å spise sunt, men når jeg kommer hjem sent på kvelden frister det ikke å stå lenge å lage mat. Kiloene har ikke akkuratt blitt mindre etter at jeg startet i denne jobben. Er det noen som er i lignende situasjon og har noen gode råd?? Elin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 1. juni 2002 #2 Del Skrevet 1. juni 2002 Hva med å lage store porsjoner en gang i blandt og fryse ned. har du en microbølgeoven så fikser du lapskaus på sekunder. Sørg for å bruke masse grønnsaker og poteter. Ta opp fra fryseren før jobb og varm opp når du kommer hjem. Jeg har jobbet senvakter i mange år og dette fungerer. Det er selvfølgelig mulig å bruke andre ting enn lapskaus. Del opp kyllingen og fysk i biter. Kok ris og litt grønsaker, varm kyllingbiten og VIPS.. mat! Jeg spiser ellers mye brød med pålegg. Like sunt og godt som noe annet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå