Gjest Adagietto Skrevet 7. desember 2012 #1 Skrevet 7. desember 2012 (endret) Hvem vil være sammen med et beinrangel? Ingen har noen gang sagt dette i mitt nærvær før, så derfor er det interessant å vite hva andre; både kvinner og menn mener om "et beinrangel" som en eventuelt partner. Endret 11. desember 2012 av Adagietto
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #2 Skrevet 7. desember 2012 Anonym poster: 381ba9b7e0ca3aa1658c6f83e1f99bee 6
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #3 Skrevet 7. desember 2012 .... Ok. Hva er spørsmålet/temaet/poenget ditt? Anonym poster: 9414b9ecedaac14f6e42fdb848b8f53b 2
Gjest Adagietto Skrevet 7. desember 2012 #4 Skrevet 7. desember 2012 Jeg syntes også dette spørsmålet var merkelig. Men, det kan virke som om mange styrer unna de som er tynne. 1
frøkna Skrevet 7. desember 2012 #5 Skrevet 7. desember 2012 Skjønner ikke helt hva du mener med tråden? Smaken er vel som baken, selv foretrekker jeg litt kjøtt på kroppen, men har vært sammen med et "beinrangel" før.
Gjest Badebuksa Skrevet 7. desember 2012 #6 Skrevet 7. desember 2012 Hemmm... de som liker beinrangler/de som synes personlighet er viktigst?
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #7 Skrevet 7. desember 2012 Jeg vil. Eksen min var mer enn tynn nok. Jeg falt ikke for kroppen, men for personligheten. Neste kjæreste var faktisk mange kilo i overkant. Anonym poster: e9f20bd73912479b14b0e9ec406640a3 1
Gjest Adagietto Skrevet 7. desember 2012 #8 Skrevet 7. desember 2012 (endret) Skjønner ikke helt hva du mener med tråden? Smaken er vel som baken, selv foretrekker jeg litt kjøtt på kroppen, men har vært sammen med et "beinrangel" før. Du skjønte det! :-) Endret 12. desember 2012 av Adagietto
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #9 Skrevet 7. desember 2012 For min del er veldig tynne mennesker like lite tennende for meg som veldig overvektige, ja. Anonym poster: 38be757ba3ef70c4cff0c1613fa64695 5
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2012 #10 Skrevet 7. desember 2012 Jeg dater et "beinrangel", vidunderlige menneske. 1
Rosadotten Skrevet 7. desember 2012 #11 Skrevet 7. desember 2012 (endret) Det er vel det, men virker som om det er mer fokus på det å være overvektig enn undervektig, men det finnes jo de av dem også. Selv så går jeg så absolutt ikke etter kroppen på folk, kun personlighet og adferd. Det faktum at du faktisk har begynt å trene med vekter bare for å imponere henne, er kjempesøtt. Håper hun er verdt det Edit: Skrivefeil Endret 7. desember 2012 av Rosadotten 1
frøkna Skrevet 7. desember 2012 #12 Skrevet 7. desember 2012 Du skjønte det! :-) Hun visste ikke at jeg var tynn/slank, og hun er opptatt av kropp. Syntes det var litt rart spørsmål, som om ingen ville være sammen med et beinrangel. En generalisering. Er det å være et beinrangel på lik linje med stor overvekt? Hva svarte du da? Håper du lo, og sa at du ikke akkurat er noen kjøttkake selv! Usikkerhet rundt egen kropp og vekt gjør jo saken bare verre for en selv. Vi kommer i forskjellig størrelse, og det er ikke alltid vi har så god kontroll over hva vi veier. Gener spiller jo mye inn. For mange er nok undervekt like utiltrekkende som overvekt, men alt kommer jo an på personen. Ideelt vil man kanskje ha en normalvektig, men blir man først forelsket har det ikke noe si for da er jo den personen fantastisk uansett. Da jeg var 16 trodde jeg at jeg ville forelske meg i en høy mann med mørkt hår og trent kropp, men falt hodestups i en mann på 170 og som veide 55 kg. Han hadde mørkt hår da.. 1
Gjest Tidssone Skrevet 7. desember 2012 #13 Skrevet 7. desember 2012 Jeg skremmer vettet av beinrangel. Det er fordi jeg selv ser ut som en russisk kulestøterske. En smart, russisk kulestøterske, med verdens beste humor. Nå lurer jeg på om trådstarter synes jeg høres ut som turn-on? 1
Gjest Tidssone Skrevet 7. desember 2012 #14 Skrevet 7. desember 2012 Åja. Jeg må ikke glemme at jeg har verdens beste personlighet!
anora Skrevet 7. desember 2012 #15 Skrevet 7. desember 2012 det var litt frekt. det er helt klart noen som vil date et beinrangel, akkurat som noen vil date ei feit dame på 75,63 kg. 2
Gjest Adagietto Skrevet 7. desember 2012 #16 Skrevet 7. desember 2012 (endret) Det er vel det, men virker som om det er mer fokus på det å være overvektig enn undervektig, men det finnes jo de av dem også. Selv så går jeg så absolutt ikke etter kroppen på folk, kun personlighet og adferd. Det faktum at du faktisk har begynt å trene med vekter bare for å imponere henne, er kjempesøtt. Håper hun er verdt det Edit: Skrivefeil Hun var ikke verdt det, det er av andre årsaker! Endret 12. desember 2012 av Adagietto 1
Gjest Adagietto Skrevet 7. desember 2012 #17 Skrevet 7. desember 2012 (endret) Hva svarte du da? Håper du lo, og sa at du ikke akkurat er noen kjøttkake selv! Usikkerhet rundt egen kropp og vekt gjør jo saken bare verre for en selv. Vi kommer i forskjellig størrelse, og det er ikke alltid vi har så god kontroll over hva vi veier. Gener spiller jo mye inn. For mange er nok undervekt like utiltrekkende som overvekt, men alt kommer jo an på personen. Ideelt vil man kanskje ha en normalvektig, men blir man først forelsket har det ikke noe si for da er jo den personen fantastisk uansett. Da jeg var 16 trodde jeg at jeg ville forelske meg i en høy mann med mørkt hår og trent kropp, men falt hodestups i en mann på 170 og som veide 55 kg. Han hadde mørkt hår da.. Jeg lo ikke, men jeg sa jeg ikke var normalvektig. Endret 12. desember 2012 av Adagietto
Gjest Adagietto Skrevet 7. desember 2012 #18 Skrevet 7. desember 2012 (endret) ... Endret 7. desember 2012 av Adagietto
womenwomen Skrevet 7. desember 2012 #19 Skrevet 7. desember 2012 Dette spørsmålet fikk jeg fra ei dame jeg flørtet med. Og jeg spør her inne i håp om å få svar. Jeg er tynn/slank, 185 cm, veier rundt 68-70 kg - Hun hadde ikke sett meg. Etter å ha hatt kontakt med henne en stund via Facebook og sms, samt et par tlf samtaler, var vi i en 3dje tlf samtale, da hun sa; ”Hvem vil være sammen med et beinrangel?”Jeg”, sa jeg.”Du er så sympatisk du”, sa hun, og lo litt. Jeg har begynt å trene med vekter! Hvem vil være sammen med et beinrangel? Drit i den kommentaren. Kanskje sa hun det i sinne ? sjalusi ? hevngjerrighet ? osv Når man faller for en person - er det kjemien mellom disse to som teller... Man bryr seg ikke om personen er litt undervektig eller overvektig da. Da er det i såfall ikke ekte kjærlighet... Når man blir oppriktig forelsket - driter man i sånne bagateller...
MilleLille Skrevet 7. desember 2012 #20 Skrevet 7. desember 2012 det var litt frekt. det er helt klart noen som vil date et beinrangel, akkurat som noen vil date ei feit dame på 75,63 kg. Hysjjjjj, nå får du de overvektige damene inne på KG til å se rødt. 75 kg er superslankt for dem... 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå