Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var og klipte meg for en stund siden. Oppfattet henne som litt i overkant flørtete. Jeg er ikke innbilsk av meg egentlig. Men Ikke opplevd noen kvinnefrisør sånn før. Jeg vet det er jobben deres å være vennlig og alt det. Prøvd å slå meg til ro med det og.

Saken er at jeg ble ganske betatt av henne. Likte å prate med henne og det gjør jeg aldri med andre frisører. Kunne tenke meg å utforske det der litt. Tørr ikke da. Er på et dårlig sted i livet og har nedbrutt selvtilit etter det forholdet jeg var i. Ble ekstremt dårlig behandlet. Dessuten er jeg sjenert av natur.

Hva skal jeg gjøre? Vet ikke noe om henne, om hun er singel eller ikke. Har prøvd hardt å slå det fra meg men hun dukker ofte opp i tankene mine. Og er redd for å dumme meg ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får klippe deg oftere da ;) Evnt ''spore'' henne på FB? ( Har ikke FB, så aner ikke hvordan det funker. Bare sett at det er en ''ganske vanlig'' fremgangsmåte. )

Anonym poster: bf5d7d03a004eda38cb7cf46711ba602

Skrevet

Jeg vet ikke etternavnet hennes ;p

Og vet ikke om jeg hadde turt å gjøre det på den måten. Men tørre er uansett problemet generellt.

Fornuften sier nei. Resten av meg roper ja...likte henne.

Skrevet

Hmm... Da får du spørre rett ut neste gang du er der da ;) Hvis du begynner å ''vanke'' der ofte, så kan det hende at hu skjønner tegninga. Om hu synes at det er søtt, eller plagsomt, det er uvisst.

Og hvis du ''bare'' er betatt, så kan det jo hende at det ''går over''?

Uansett; Lykke til! :blomst:

Anonym poster: bf5d7d03a004eda38cb7cf46711ba602

Skrevet

Hehe...jeg går ofte forbi der fordi jeg pleier å gå gjennom senteret når jeg skal ene eller andre veien. Spesiellt nå når det er kaldt ;)

Leser hun her inne å ser tråden å tenker seg om skjønner hun kanskje hvem jeg er. Meen, om DU gjør det kan du ikke være heeelt sikker kan du vel? ;)

Burde kanskje denne tråden på singelforumet

Gjest Katten.
Skrevet

Jeg var og klipte meg for en stund siden. Oppfattet henne som litt i overkant flørtete. Jeg er ikke innbilsk av meg egentlig. Men Ikke opplevd noen kvinnefrisør sånn før. Jeg vet det er jobben deres å være vennlig og alt det. Prøvd å slå meg til ro med det og.

Saken er at jeg ble ganske betatt av henne. Likte å prate med henne og det gjør jeg aldri med andre frisører. Kunne tenke meg å utforske det der litt. Tørr ikke da. Er på et dårlig sted i livet og har nedbrutt selvtilit etter det forholdet jeg var i. Ble ekstremt dårlig behandlet. Dessuten er jeg sjenert av natur.

Hva skal jeg gjøre? Vet ikke noe om henne, om hun er singel eller ikke. Har prøvd hardt å slå det fra meg men hun dukker ofte opp i tankene mine. Og er redd for å dumme meg ut.

Det kan være at situasjonen din farget oppfatningen din av hvordan hun oppførte seg. Det er ikke uvanlig at mennesker som er langt nede, knytter seg raskt til mennesker som gir dem følelsen av å føle seg ok+ igjen.

Skrevet

Det har jeg tenkt på. Men jeg hadde det ganske bra da. Smellen kom etterpå.

Skrevet

Navnet til frisøren står ofte på kvitteringen. Eller så får du ringe frisørsalongen og forklare at du vil klippe deg hos Henne Og du Beskriver Henne. Og da sier de Ofte navn.

Skrevet

Prøver å holde beina på jorden. Men det var virkelig "noe mer" med henne . Først la jeg merke til at hun var veldig pen. Jeg vasser i pene jenter på treningssenteret. Dessuten til deg som sa jeg kan være farget av tingene...jeg har blitt flørtet med av andre jenter, og mer, uten at jeg hadde den minste interesse av de.

Det var noe med akkurat henne. F! Høres jeg ut som jeg ikke er "smått betatt" men har blitt heller "smått forelsket i" her nå? ;( Er ikke det litt "unormalt"? Kanskje hun ville oppleve det som creepy...

Gjest LineaAlba
Skrevet

Klipp deg hos henne igjen, og etter du har betalt og skal gå, spør du om hun vil bli med deg på konsert eller noe lignende. Det er for mange ubehagelig å bli sjekket opp på jobb så det er viktig at du gjør det på vei ut av salongen :-)

Skrevet

Hvis du tør så kan du jo stikke innom henne på salongen og spørre om hun vil ta en kaffe med deg en dag.

Det er litt skummelt å hoppe rett i det sånn, men da får du sett om det er noe i det eller ikke.

Eller du kan nyte avtsnadsforelskelsen din og heller klippe deg litt oftere ;)

• Liker 1
Skrevet

har ikke salongen nettside? der står det ofte navn på frisørene, og bilde er ofte vedlagt også :D lykke til i jakten !

Skrevet

Har ikke funnet navn på nettdiden og vet bare fornavn. Liker ikke å lete for mye på nettet, føler meg som stalker da. Men ja, jeg har prøvd.

Kanskje jeg bare trenger noen nye kvinnebekjentskaper. Noen jeg kan ta en kaffe sammen tilbringe tid med i helgene osv. å se om jeg etterhvert treffer noen jeg passer med. Jeg sliter som sagt etter forholdet jeg var i. Det får meg til å tenke jeg bør gå frem forsiktig med nye jenter...om ikke annet for de sin del.

• 11 måneder senere...
Skrevet

*sukk*

Ble aldri helt klok på dette her jeg...

Jaja, håper du har det bra der du er...og at jeg ser deg igjen en gang. Tenker ofte på deg enda når jeg går forbi der og skulle ønske jeg rakk bli bedre kjent med deg.

Anonymous poster hash: ac68a...469
Skrevet

*sukk*

Ble aldri helt klok på dette her jeg...

Jaja, håper du har det bra der du er...og at jeg ser deg igjen en gang. Tenker ofte på deg enda når jeg går forbi der og skulle ønske jeg rakk bli bedre kjent med deg.

Hva skjedde? Har hun slutta? Hvis ja så kan du jo stikke innom der, og spørre etter henne. Kanskje de svarer "nei hun jobber hos ****" også kan du begynne å klippe deg der istedet hvis det ikke er helt unaturlig i forhold til der du bor osv.

Skrevet

Hva skjedde? Har hun slutta? Hvis ja så kan du jo stikke innom der, og spørre etter henne. Kanskje de svarer "nei hun jobber hos ****" også kan du begynne å klippe deg der istedet hvis det ikke er helt unaturlig i forhold til der du bor osv.

Noe sånt ja...jeg var der mange ganger etter jeg skrev denne tråden.

Bortevekke...

Vet ikke om hu forto at jeg faktisk var interessert i henne. Ble liksom litt tilbaketrukket sist jeg var der...

Skrevet

Dette var kjempetrist. Been there, done that. Klem til deg, TS.

Skrevet

Søk opp frisørsalongen på nettet. Da finner du kanskje ut hva hun heter.

Anonymous poster hash: 12e28...039
Skrevet

Søk opp frisørsalongen på nettet. Da finner du kanskje ut hva hun heter. Anonymous poster hash: 12e28...039

Vet hva hun heter...bare finner henne ikke noe sted...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...