Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får ikke kjøpt produkter i dag. Jeg har kingfisher fluorfri tannkrem med aloe vera og tetreolje, verdt et forsøk?

Anonym poster: 27281dc49759c8dd7baf253ee0ba91c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan alltids prøve siden aloe vera og tetreolje er bra på hver sin måte mot kviser, men ikke forvent så altfor mye siden den er underjordisk.

Anonym poster: e4b27c8b254e3b699fc3653d97580aff

Gjest BabyBlue
Skrevet

Pleier å rykke opp underjordiske kviser med å teipe på litt tomat sånn at "kjøttet" er over kvisa. Det høres helt søkt ut, men leste det i en kjerringrådbok, og det funker. Har den på i 5 timer eller sover med safta klint på området, og etter det er kvisen klar til klemming/uttørking etc. Vet ikke hvorfor det funker, men antar at det har en antibakteriell effekt :vetikke:

Skrevet

Pleier å rykke opp underjordiske kviser med å teipe på litt tomat sånn at "kjøttet" er over kvisa. Det høres helt søkt ut, men leste det i en kjerringrådbok, og det funker. Har den på i 5 timer eller sover med safta klint på området, og etter det er kvisen klar til klemming/uttørking etc. Vet ikke hvorfor det funker, men antar at det har en antibakteriell effekt :vetikke:

Haha, minner meg om kjerringrådet å teipe bananskall på fotvorter. Men har jo faktisk hørt at tomat er bra mot kviser da. Også er det morsomt å kline mat i ansiktet.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har god erfaring med å massere området rundt underjordiske kviser. Da kommer de som regel til overflaten så man kan klemme dem ut! :biggrin:

Deretter kan du ha på teatreolje. Pass på at huden er renset og at hendene dine er nyvasket før du eventuelt klemmer, så du ikke tilfører den åpne poren bakterier fra hendene. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...