verene Skrevet 8. mars 2004 #1 Del Skrevet 8. mars 2004 Dere som skal printe ut invitasjoner, kirkeprogram o.l. selv - hvilke fonter velger dere og hvor har dere funnet dem? Jeg har lett litt rundt, men det hadde jo vært kjekt å funnet noen som man kan laste ned gratis da. I tillegg må de jo inneholde æ, ø og å. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy28 Skrevet 8. mars 2004 #2 Del Skrevet 8. mars 2004 me har brukt font: monotype corsive. Denne er kjempefin og er sånn typisk bryllupsskrift. Den fins i word. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 8. mars 2004 #3 Del Skrevet 8. mars 2004 Vi har også brukt monotype corsiva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henri Skrevet 9. mars 2004 #4 Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg har flere fonter som jeg har lastet ned. Viss du sender meg en pm kan jeg sende noen av de fineste over til deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 9. mars 2004 #5 Del Skrevet 9. mars 2004 Vi brukte fonten Merced vi. En nydelig font vi lastet ned fra nettet. Slik så den ut (overskriftene): http://www.geocities.com/kristinkol/bryllup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå