AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #1 Skrevet 7. desember 2012 Jeg trenger noen råd. Må sortere tankene i hodet. Håper dere kan hjelpe meg litt på vei. Det ble slutt mellom samboeren min og meg for ca. 2 mnd. siden. Han gjorde det slutt med meg. Det var nødvendig, og noe jeg er veldig glad for nå i ettertid. Problemet er...... I løpet av alle årene vi var sammen, har jeg hatt en helt spesiell kjemi med en god kamerat av han. Vi fant tonen fra første stund. Trakk oss ofte tilbake i sosiale sammenhenger..... Lo, flørtet, diskuterte. Vi har alltid vært mye mer like enn min tidligere samboer og meg noen gang har vært. Vi har "holdt oss på teppet" hele tiden, men har hatt noen øyeblikk hvor vi har vært i ferd med å gå over streken. Danset tett sammen, sett lidenskapelig på hverande og gitt hverandre komplimenter når ikke samboeren min har vært tilstede. Foran andre har vi vært mer tilbakeholdne. Han har også sagt at han savner meg, i en periode jeg var bortreist i noen måneder. Spurt om jeg ville overnatte etter en fuktig kveld på byen. I det store og hele virker det som om interessen hans er der, men vi har aldri snakket om det. Både den tidligere samboeren min og noen andre venner har også kommentert og merket kjemien mellom oss. Jeg vet han er veldig lojal mot den tidligere samboeren min, og han har også i noen felles settinger oversett meg totalt. Nå er spørsmålet: Hva gjør jeg nå? Fornuften min skriker at jeg må la det ligge, ettersom det faktisk er kameratens hans. Følelsene mine sier derimot det motsatte..... Jeg vet jo egentlig ikke om dette bare er noe jeg føler. Noen innspill? Anonym poster: 7caf69446a9fbb168e37dbd000878119
Gud Skrevet 7. desember 2012 #2 Skrevet 7. desember 2012 Som første svar er det vel obligatorisk med "Hvor gammel er du?" Eller har jeg misforstått kvinneguiden fullstendig? Forøvrig: Hold deg unna. Det kan bare gå galt.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #3 Skrevet 7. desember 2012 Jeg er 29 år. Samme er han. Anonym poster: 7caf69446a9fbb168e37dbd000878119
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #4 Skrevet 7. desember 2012 Du og kompisen har allerede tråkket over grensen... Flørtet, danset tett, hatt dype blikk. Bak hans rygg. Dette mener jeg er på grensen til utroskap. Du kan ikke akkurat ha respektert han tidligere Så hvorfor begynne og tenke på det nå? Anonym poster: 80c483282a9033e387600cb9987c8a69
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2012 #5 Skrevet 8. desember 2012 Du og kompisen har allerede tråkket over grensen... Flørtet, danset tett, hatt dype blikk. Bak hans rygg. Dette mener jeg er på grensen til utroskap. Du kan ikke akkurat ha respektert han tidligere Så hvorfor begynne og tenke på det nå? Anonym poster: 80c483282a9033e387600cb9987c8a69 Jeg synes dette blir feil å si. Når man har en helt spesiell kjemi er det vanskelig å ikke vise det overhodet. Anonym poster: 7caf69446a9fbb168e37dbd000878119 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2012 #6 Skrevet 8. desember 2012 Du og kompisen har allerede tråkket over grensen... Flørtet, danset tett, hatt dype blikk. Bak hans rygg. Dette mener jeg er på grensen til utroskap. Du kan ikke akkurat ha respektert han tidligere Så hvorfor begynne og tenke på det nå? Anonym poster: 80c483282a9033e387600cb9987c8a69 Enig. Og du spør jo KG om tillatelse, så du må jo ha veldig lyst. Det kommer til å skape mye splid mellom alle involverte, og hvem vet, kanskje han bare dumper deg etter du har gitt ham et ligg. Du risikerer mye for noe veldig usikkert. Det finnes andre mennesker du kan ha kjemi med. Men skal jeg spå fremtiden, så tror jeg at du kommer til å gå for det. Anonym poster: 2046a257aaf1d2d24d3571b8675ae181
TheSgirl Skrevet 8. desember 2012 #7 Skrevet 8. desember 2012 Har du hatt noe form for kontakt med han etter bruddet med din samboer? Har han vist at han har noe som helst interesse for deg nå etterpå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå