Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å skaffe meg Helena Ribinstein Lash Queen Feline, men er veldig usikker siden jeg vanligvis kun bruker vannfaste mascaraer. Dette gjør jeg fordi vanlig mascara ikke holder på bøyen på vippene etter jeg har brukt vippetang. Er avhengig av det da vippene mine står mer eller mindre rett ut.. ;)

Hva synes dere som bruker vippetang om mascaraen? Den er jo ikke akkurat billig heller, så synes det er kjedelig å bruke masse penger på noe jeg kanskje ikke ender opp med å bruke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vurderer å skaffe meg Helena Ribinstein Lash Queen Feline, men er veldig usikker siden jeg vanligvis kun bruker vannfaste mascaraer. Dette gjør jeg fordi vanlig mascara ikke holder på bøyen på vippene etter jeg har brukt vippetang. Er avhengig av det da vippene mine står mer eller mindre rett ut.. ;)

Hva synes dere som bruker vippetang om mascaraen? Den er jo ikke akkurat billig heller, så synes det er kjedelig å bruke masse penger på noe jeg kanskje ikke ender opp med å bruke...

Jeg liker den, men den kommer ikke til å holde på bøyen like godt som vannfast mascara. Kan du ikke kjøpe den i vannfast da?

Anonym poster: 21e10c6efe3082f93f9d50fbc963b48a

Skrevet

Okey, da får jeg kanskje satse på noe annet istedenfor. De har ikke den vannfaste der jeg hadde planer om å bestille den (har et gavekort jeg burde bruke opp ;)), dessverre.

Erfaringer med Bareminerals Flawless Waterproof Definition Mascara, Diorshow Waterproof Blackout Mascara, Diorshow Iconic Extreme Waterproof Mascara eller Chanel Inimitable Waterproof Mascara..?

Skrevet

Har bare brukt diorshow Blackout (ikke vannfast), men jeg syntes den er veldig fin. Veldig drøy i bruk også :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Whoops! Glemte bort denne. Jeg endte hvertfall opp med å kjøpe den + en vannfast fra Lancome just in case.

Jeg elsker mascaraen. Den gir vippene akkurat nok volum og lengde, men klumper ikke. Den første timen er det perfekt, så detter vippene litt etter litt. Men jeg overlever. Blir nok til at jeg prøver den vannfaste neste gang. Krysser fingrene for at den er like god, bare med bedre hold :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...