Polly Ester Skrevet 7. desember 2012 #1 Skrevet 7. desember 2012 Jeg skal ha gulvtepper i en leilighet jeg leier - jeg får derfor ikke forandret fargen på veggene. Veggene i stua og gangen er pastell ferskenfarget. I dårlig lys ser den faktisk litt rosa ut... Gulvene er brune - sjatteringer av lyst og mørkt, sånn som ser ut som treverk, men som jeg ikke helt vet om kan være gulvbelegg. Sofaen min er skinn okseblod og ellers har jeg en kjøpmannsdisk som er lys trefarget, tv og tvbord i svart og ikke så veldig mye annet enda... Det jeg lurer på er om noen her har noen tanker om hva slags farge som ville passe til denne fargesammensetningen? Jeg kjøpte et par tepper som er litt lyse, noe beige... Disse teppene passet ikke i str så jeg skal bytte dem... Passer det med dus farge på teppene så de ikke skiller seg for mye ut, eller passer det med litt mørkere farge? Passer det med brunt? Beige? Eller hadde det blitt finere med noe med svart f.eks? Eller å bryte helt av og ha noe som er mørkeblått eller noe sånt? Vil det bli helt kræsj med rødt? Uansett farge så vil det bli på Europris eller Jysk jeg kommer til å kjøpe teppe pga et ganske lite budsjett (og de teppene jeg allerede kjøpte er fra Jysk, Samurai heter de - for de som har lyst til å gå inn på Jysk på nettet for å se hvordan de ser ut...) Håper noen har lyst til å gi meg noen tips her.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #2 Skrevet 7. desember 2012 Med tanke på veggene ville jeg ikke hatt rødt.. Vet ikke helt jeg.. Har du spurt om å få male veggene.. Anonym poster: 44207bc379119663d3aede542417a9c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå