Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått lenge å tenkt på hva jeg skal gi/kjøpe til kjæresten til jul. Jeg er ganske ung, og har drevet å kikket rundt på forskjellige nettsider for tips, og ender som regel alltid opp på kvinneguiden.no. Ihvertfall, jeg valgte å registerer meg for å spørre spørsmål og får å få ideer, så hadde satt stor pris på svar.

Hva kjøper man i gave til kjæresten sin?

hilsen usikker jente..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kjøper det man tror kjæresten har lyst på eller trenger. Og det kan være alt mellom himmel og jord, siden det er svæææært individuelt.

Vet du ingenting han ønsker seg, eller har lyst på?

Skrevet

Vanskelig å gi råd når vi ikkje kjenner fyren ;) Har du spurt han om hva han ønsker seg?

Hvor gammel er han, hvor lenge har dere vært sammen, interesser/hobbyer/fritidsaktiviteter?

Skrevet

Man kjøper det man tror kjæresten har lyst på eller trenger. Og det kan være alt mellom himmel og jord, siden det er svæææært individuelt.

Vet du ingenting han ønsker seg, eller har lyst på?

Hei, takk for svar. Og nei, han sier at han ikke vet. Han ønsker seg Rolex og Omega klokke, men det er jo alt for dyrt å kjøpe i en ung alder, synes dere ikke?

Skrevet

Vanskelig å gi råd når vi ikkje kjenner fyren ;) Har du spurt han om hva han ønsker seg?

Hvor gammel er han, hvor lenge har dere vært sammen, interesser/hobbyer/fritidsaktiviteter?

Vi er så unge som 15, snart 16. vi har vært sammen i nærmere ett halvt år til jul.

Skrevet

Vi er så unge som 15, snart 16. vi har vært sammen i nærmere ett halvt år til jul.

Om han har playstation eller xbox så kan eit spill eller to passe bra.

Klær, klokke (ikkje rolex eller omega, noe billigere enn det), smykke, film, cd..

Skrevet

Han eier ikke bakkekontakt, Rolex og Omega i julegave til en 15/16 åring ??

Kjøp han en eske legoklosser :-)

• Liker 2
Skrevet

Han eier ikke bakkekontakt, Rolex og Omega i julegave til en 15/16 åring ??

Kjøp han en eske legoklosser :-)

legoklosser er vel ikke akkurat tingen, men det er jo ikke klokke til så mange kroner heller. Setter utrolig stor pris på svar da ;)

Skrevet

Rolex-klokker koster lett 100 000 kr....jeg hadde ikke ofret det en tanke en gang!

Parfyme, treningsklær, jakke, bukse, sko, joggesko, fjellsko, lue, varme skinnhansker, bøker, gavekort på kino eller kulturopplevelse, ipod, kaffemaskin, pulsklokke.....dette er noe at det jeg har gitt til mannen min (og tidligere kjærester :fnise: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...