Gjest Eurodice Skrevet 7. desember 2012 #21 Del Skrevet 7. desember 2012 føler det blir så feil... jane er jo ok, men det siste haahha. "airedeil"? Aie®deil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 7. desember 2012 #22 Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Versace Værsatskji Estee Lauder Este Lååder Yves Saint Laurent Yv Sæ Lårå Dolce et Gabbana. Dåltskje Gabbaana Endret 8. desember 2012 av Liquorice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nimmel Skrevet 7. desember 2012 #23 Del Skrevet 7. desember 2012 Jeg hører alltid noen fancy uttaler på Louis Vuitton Jeg har alltid uttalt uten N på slutten, og i det senere bare sagt LV. Men altså, godt å vite: http://m.youtube.com/#/watch?v=9LgbGUSWqug&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3D9LgbGUSWqug&gl=NO Og her finner man jo mange uttalelser av litt av hvert, blant annet Dolce & Gabbana og Versace, og ymse andre. Yay. http://m.youtube.com/user/PronunciationHub Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Euforia Skrevet 29. desember 2012 #24 Del Skrevet 29. desember 2012 https://www.youtube.com/watch?v=ibrnaOfSyl0 dette er den eneste dama jeg har hørt uttale Touche Éclat riktig... Jeg så en sminkevideo til en blogger på topplista her om dagen, og det er så hysterisk morsomt hver gang de skal vise frem YSL-sminken sin... eller Yvessss Sant LaURENT-sminken, mener jeg :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
She_Leiva Skrevet 29. desember 2012 #25 Del Skrevet 29. desember 2012 Versace - Versatsje. Estee Lauder - Este Låder. Yves Saint Laurent - Yves san lårent. Dolce et Gabbana - Doltsje (e) Gabbana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 30. desember 2012 #26 Del Skrevet 30. desember 2012 Overskriften på denne tråden er hvordan riktig uttale på disse parfymemerkene er, ikke hva folk finner det for godt å uttale dem som. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agg Skrevet 30. desember 2012 #27 Del Skrevet 30. desember 2012 Hva med guerlain? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 30. desember 2012 #28 Del Skrevet 30. desember 2012 (endret) Hva med guerlain? Gerlæn, æ en mellomting mellom e og æ, og nasal uttale av n. Jeg vet ikke hvordan jeg skal finne ut om fonetisk uttale. Trykket ligger på annen stavelse. Endret 30. desember 2012 av Arabella 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thalassos Skrevet 30. desember 2012 #29 Del Skrevet 30. desember 2012 (endret) Må jo bare elske "Luis Vittån", "Hermess" og "Kristian Lubutin" Meeen, hvordan uttaler dere "Levis"? Jeg har hørt at det skal uttales "livai/livais", men har aldri hørt noe annet enn "Levviss". Endret 30. desember 2012 av Adegami Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 30. desember 2012 #30 Del Skrevet 30. desember 2012 Må jo bare elske "Luis Vittån", "Hermess" og "Kristian Lubutin" Meeen, hvordan uttaler dere "Levis"? Jeg har hørt at det skal uttales "livai/livais", men har aldri hørt noe annet enn "Levviss". På engelsk: livajs På norsk: levis med trykk på e, og enkle konsonantlyder. Levis er liksom så godt innarbeidet at det blir det samme som å si "kokka kola" og ikke "kåuka kåula".. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå