Gå til innhold

Hva skjer med Nette Nestea?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er en uke siden hun blogget sist, uten noen spesiell forklaring. Det er ulikt henne og bare slutte å blogge sånn helt uten videre..

http://nettenestea.com/

Anonym poster: 0d71ed3c8d971a98e3c8f3a7499090b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun har vel nok å drive med ellers, med utdanning og nettbutikk osv. Skjønner henne godt jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggere har vel liv utenom bloggene sine de også... Kanskje det er mangel på internett, kanskje ho er sjuk, kanskje ho er utenlands, kanskje ho ikkje har noe å skrive om eller kanskje ho er lei? Ho kommer nok tilbake, med ein forklaring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har vel nok å drive med ellers, med utdanning og nettbutikk osv. Skjønner henne godt jeg.

Bloggere har vel liv utenom bloggene sine de også... Kanskje det er mangel på internett, kanskje ho er sjuk, kanskje ho er utenlands, kanskje ho ikkje har noe å skrive om eller kanskje ho er lei? Ho kommer nok tilbake, med ein forklaring :)

Hehe :) Joda, jeg skjønner det. Det er bare at hun har blogget så jevnt og trutt i mange år, uten noe særlig pause, så jeg syntes at det var litt rart at det bare plutselig stoppet opp. Det står jo at hun planlegger en julekalender hver dag i desember også, i det siste innlegget.

Men, for all del, unner henne en pause.

Anonym poster: 0d71ed3c8d971a98e3c8f3a7499090b0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er eksamenstid, og hun har vel nok av prosjekter på gang. Så da må hun vel prioritere.

Anonym poster: c6a81f826068a84d12a3e74991fa5402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde jo vært greit å gitt beskjed da om at det blir en pause...

Anonym poster: 7d8c2367074dddc82a80242ab368df2e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tenkt på det samme... hun har alltid vært forutsigbar, og tar ikke flere dagers pause uten å gi beskjed. Ble kjempebekymret når jeg hørte nyheten om en ung kvinne på Frogner i dag........ Kan det være en sammenheng??

Anonym poster: 8277aa83ae4eff6e2c3644f95d746ed3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun svarte ihvertfall på en kommentar på facebooksiden sin søndag kveld.

Anonym poster: ba1af4e711fab28454194a030835b1e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt på det samme... hun har alltid vært forutsigbar, og tar ikke flere dagers pause uten å gi beskjed. Ble kjempebekymret når jeg hørte nyheten om en ung kvinne på Frogner i dag........ Kan det være en sammenheng??

Anonym poster: 8277aa83ae4eff6e2c3644f95d746ed3

Det er vel å tøye strikken litt langt.

Anonym poster: 8b34d4b31209cfd2dd2624be6a55b10e

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er nok ikke hun som er den døde kvinnen, jeg tror jeg vet hvem det er og det er ikke henne

Er det en "kjent" person?

Trist sak:(

Anonym poster: e20a192ed356acc8dea55974695b2dbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en "kjent" person?

Trist sak:(

Anonym poster: e20a192ed356acc8dea55974695b2dbd

Ikke utifra det jeg vet nei.. men jeg er jo ikke sikker. Var inne på den personen jeg tror det er sin facebook profil og der var profilbildet sort, og coverfoto byttet ut med blomster. Derfor jeg tror det er henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...