AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #1 Skrevet 7. desember 2012 Har dere noen produkter for tørt hår? Det er også veldig frizzy Vil helst ha noen leave-in produkter Anonym poster: 0beb64ddce5b42d19a8e688a6805939c
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #2 Skrevet 7. desember 2012 redken dine serier er gull! Anonym poster: ef6c0fb5994d1777dd45f8ed867fc0ba
Professor Orm Skrevet 7. desember 2012 #3 Skrevet 7. desember 2012 Eller du kan prøve Bed Head sin After Party. Kérastase har en serie som er god for sånt, den heter Oléo relax. Spesielt godt liker jeg denne her: http://www.kerastase.co.uk/products/nutritive/for-dry-rebellious-hair/serum-oleo-relax.aspx 1
awesome. Skrevet 7. desember 2012 #5 Skrevet 7. desember 2012 Jeg anbefaler også Morroccanoil, bruker det i vått hår for å få det mykt. Også bruker jeg After Party fra Tigi Bed Head i tørt hår for at det ikke skal bli frizzy Siden du vil ha noe leave in, har jeg hørt at denne er bra http://www.feelunique.com/p/Redken-Extreme-Anti-Snap-250ml. Ønsker meg den til jul selv
Apefinger Skrevet 7. desember 2012 #6 Skrevet 7. desember 2012 Vel, dette er ikke leave-in men er helt fantastisk for meg som slet(!) med det samme som du. Er storforbruker av shampoo og balsam, og er stadig på jakt etter nye underverker for det uregjerlige håret mitt. Prøvde Define Argan Oil-serien på Mandagskvelden, vasket ikke håret igjen før i dag, og ting jeg har gjort denne uka jeg ikke kunne ha gjort tidligere; Sove med håret både løst, i ball og flettet. Håret ligger like fint dagen etterpå, uten å se ut som elektrisk sjokk eller fortsatt holde ballformen etter at strikket er tatt ut. Har også gått med håret i ball på dagtid i bare noen timer, og håret ligger fortsatt like fint etter strikket er tatt ut. La ikke merke til noe fettete hår før i dag, så denne serien passet utmerket for meg ihvertfall.
laperla Skrevet 8. desember 2012 #7 Skrevet 8. desember 2012 Hva med Smooth cure fra Joico? Den gjør håret kjempe glatt, mykt samt gir fin glans. Lukter også nydelig.
Hoppetaujenta Skrevet 8. desember 2012 #8 Skrevet 8. desember 2012 I følge den nye reklamen skal dette produktet løse alle sorger. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå