j23 Skrevet 7. desember 2012 #1 Skrevet 7. desember 2012 Litt usikker på hvor jeg skulle poste dette spørsmålet, men tenkte kanskje mote også dekker klokker;) Jeg har tenkt på å bestille meg en (eller to) klokke® fra asos, men er litt usikker med tanke på størrelse på reim og mulighet for å stramme den inn. Greit nok med tøy- eller skinnreimer med hull i som er lett å stramme inn og slake ut. Men når klokkene har metallenke er det noen som vet hvordan man får strammet inn denne? Er det bare å ta den med til nærmeste gullsmed også gjør de dette? Det koster vel noe, og hvis det koster 100-200 kroner synes jeg det er litt dyrt.. For eksempel en slik klokke med slik reim er det jeg mener på: http://www.asos.com/ASOS/ASOS-Boyfriend-Watch/Prod/pgeproduct.aspx?iid=2313934&cid=4175&Rf900=1624&sh=0&pge=2&pgesize=20&sort=3&clr=Copper Ser også at de har noen klokker med stretch i lenken/reimen, er det noen som har kjøpt slike klokker og kan si noe om størrelsen? Håper noen kan dele sine tanker eller erfaringer om dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå