Tolly Skrevet 7. desember 2012 #1 Skrevet 7. desember 2012 Trenger en jule-CD. Har ikke en eneste. Noen som kan anbefale en cd med godt og blandet? Husker jeg feil, eller var det en radiokanal som kun spilte julemusikk i fjor eller året før?
Earthbird Skrevet 7. desember 2012 #2 Skrevet 7. desember 2012 Absolut Jul er bra. Eller så er jo Sissel Kyrkjebø/Kurt Nilsen/Michael Bublé sånne artister som har egne jule-cder som er veldig bra!
skrue Skrevet 9. desember 2012 #3 Skrevet 9. desember 2012 Nrk bruker kanalen alltid klassisk til julemusikk i år. Jeg antar de ikke sender den mest pop-baserte musikken der. Hører litt på den nå. Kan bli ganske så bra tror jeg. Dette er en kanal som bare finnes i DAB nettet. Ikke FM, men sikkert som nettradio. http://www.aftenposten.no/kultur/Sender-julemusikk-24-timer-i-dognet-7062317.html
Tolly Skrevet 9. desember 2012 Forfatter #4 Skrevet 9. desember 2012 Har ikke dab-radio. Enda. Men jeg bestilte med sølvguttene og en dobbel-cd med mer pop-julemusikk fra cdon. I en annen tråd her var det rabattkode, så det kom bare på 117 kr inkl. frakt😊
Ruskemor Skrevet 9. desember 2012 #5 Skrevet 9. desember 2012 Sitter å hører på Rod Stewart sin jule cd, "Merry Christmas,baby" anbefales!
MarianneE Skrevet 9. desember 2012 #6 Skrevet 9. desember 2012 Juleplata til Jan werner Danielsen som ble gitt ut etter han døde. Den er fantastisk om du liker det litt pompøse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå