HHH Skrevet 7. desember 2012 #1 Skrevet 7. desember 2012 Uææ, ligger syk hjemme idag, og har så lyst på litt kos. Min eks har dagt han vil komme innom for noen dager siden med en gave (dette er før jeg ble syk) har ebstemt meg for å ikke ta kontakt ellr svare når han ringer. Han bor ikke så langt unna, og jeg er så fristet til å ringe. Noen som kan hjelpe meg med å holde meg fra det nå. Er så tett på å bare ta opp telefonen og ringe. Savner han sånn..
HHH Skrevet 7. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2012 Motivasjonen til å ikke ringe sank liksom veldig lavt når jeg våknet opp syk og pjuskete idag.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #5 Skrevet 7. desember 2012 Det der kjenner jeg meg igjen i. Alltid god å ha noe "trygt og kjent" når en har en shit day. Men, det er en grunn til brudd, nå vet ikke jeg om dere var enige i bruddet eller om det var du eller han som avsluttet det. Var det du som avsluttet forholdet, mens han ikke var moden for ett brudd så synes jeg ikke du skal kontakte han. Da gir du han falske forhåpninger. Du må lære deg å takle livet på egen hånd også på de tunge dagene. Men, altså, jeg kjenner meg igjen. God bedring til deg uannsett Anonym poster: f935039dd574f1efc421c68ecd229f08 1
HHH Skrevet 7. desember 2012 Forfatter #6 Skrevet 7. desember 2012 Takk Takk:) Det var han som gjorde det slutt, og jeg er vel forsatt ikke enig. Men etter mye frem og tilbake, så ser jeg at uansett hvor mye jeg prøver så ender det bare med å bli veldig såret. Nå som han har tatt kontakt får jeg jo litt forhåpninger, men legger veldig lokk på disse (prøver hvertfall). Det ligger egentlig veldig opp til at jeg skal kontakte han nå, da han tok kontakt sist, så da er det jo veldig mye vanskeligere.. MEN jeg har jo bestemt meg nå, så kan jo ikke sprekke bare fordi jeg er litt syk..
Alopia Skrevet 7. desember 2012 #7 Skrevet 7. desember 2012 Ikke ring! Nærmer du deg telefonen - så skal jeg løpe bort og stjele den fra deg! (håper du har god mobil^^) 1
HHH Skrevet 7. desember 2012 Forfatter #8 Skrevet 7. desember 2012 Min (litt hemmelige) plan er jo egentlig at jeg vil at han skal komme tilbake på lengre sikt, og at vi skal bli sammen igjen (kan jo godt være et år til.) men vet også at om dette skal skje så må jeg holde meg helt unna nå. Har holdt på en liten stund med mye ringing og tull fra min side (ikke sånn helt crazy altså). Så uansett så hjelper det jo ikke på lengre sikt om jeg tar snarveier og ringer nå.
Obelix Skrevet 7. desember 2012 #9 Skrevet 7. desember 2012 Lurt å holde skikkelig avstand...så han ikke skjønner at "det er åpent" nårsomhelst.. særlig om du tenker at det skal bli noe mer mellom dere
HHH Skrevet 7. desember 2012 Forfatter #10 Skrevet 7. desember 2012 Ikke ring! Nærmer du deg telefonen - så skal jeg løpe bort og stjele den fra deg! (håper du har god mobil^^) haha, nei ikke spesielt bra telefon:P men skal holde meg unna og ikke ringe..
HHH Skrevet 7. desember 2012 Forfatter #11 Skrevet 7. desember 2012 Lurt å holde skikkelig avstand...så han ikke skjønner at "det er åpent" nårsomhelst.. særlig om du tenker at det skal bli noe mer mellom dere Ja for jeg vet jo nå at han går med den underbevisste følelsen om at han bare kan ta kontakt når han vil også kommer jeg løpende. For det er jo sånn det har vært. så NÅ skal jeg bare ikke gjøre det.
MissStiles Skrevet 7. desember 2012 #12 Skrevet 7. desember 2012 Får du lyst til å ringe han, så ring heller en venninne. Den fristelsen kjenner jeg. Ringte ofte eksen min før når jeg følte meg dårlig. Bare for å snakke med han og høre stemmen hans. Han som gjorde det slutt og jeg håpet lenge at vi kunne finne sammen igjen. Ikke gjør det!!
HHH Skrevet 7. desember 2012 Forfatter #13 Skrevet 7. desember 2012 Ja, vet akkurat hvordan det er. Nå blir liksom det å ringe han å gå ganske mange skritt tilbake. Men åå, så fristende. Er så feil i hodet, men følelsene mine sier jo det stikk motsatte, vil jo bare ha han her.. men jeg skal ikke gjøre det. Vet jo også at det blir lettere å motstå fristelsen jo lenger jeg holder ut.
Gjest LineaAlba Skrevet 7. desember 2012 #14 Skrevet 7. desember 2012 Ikke ring! Ring heller en venninne eller moren din og få noen til å komme på besøk. Skaff deg en «barnevakt» :-)
HHH Skrevet 7. desember 2012 Forfatter #15 Skrevet 7. desember 2012 Bestemt meg for å legge masse planer for hele helgen, så lenge jeg blir litt bedre da. Konsert, og dra ut, og handle julegaver. Så skla jeg nok klare å holde meg unna, er bare når jeg ligger her og stirrer i taket omtrent, at jeg sliter. .
Alopia Skrevet 7. desember 2012 #16 Skrevet 7. desember 2012 Skal jeg fortelle en vits, og få deg på andre tanker allerede nå? Et par karer fra New Jersey var på jakt i skogen, da den ene av dem plutselig stupte over ende i lyngen. Det virket ikke som han pustet og noen puls var det ikke mulig å kjenne. Den andre jegeren dro frem mobiltelefonen sin og ringte redningssentralen. Da han endelig fikk svar, ropte han: - Vennen min er død! Han puster ikke, og det er ingen puls. Hva skal jeg gjøre? Operatøren på redningssentralen prøvde å roe ham ned, og sa med dempet stemme: - Ta det rolig nå, så skal vi se hva vi kan gjøre. Først av alt må du forsikre deg om at han virkelig er død. - Vent litt, svarte jegeren. Det ble stille noen sekunder før det hørtes et skudd. Så kom jegeren tilbake i telefonen og sa: - OK, han er død. Hva gjør jeg nå? 2
HHH Skrevet 9. desember 2012 Forfatter #18 Skrevet 9. desember 2012 æssj, idag ringte jeg.. hater meg selv for å ikke klare å holde meg borte fra telefonen. Ringte til og med TO ganger, og han har ikke svart noen av gangene.. føler meg så dum. Har ligget fyllesyk alene hjemme, og kjente jeg fikk så utrolig lyst til å snakke med han.. Venninne og jeg snakket om han igår når vi var på byen, og hun har hele tiden vært veldig negativ til han etter han slo opp, men igår sa hun at hun savnet at vi var sammen, og at hun egentlig bare ønsket han kom tilbake. Dette smeltet jo meg helt, og terskelen for å ringe idag var så utrolig lav. BÆSJ!
HHH Skrevet 9. desember 2012 Forfatter #19 Skrevet 9. desember 2012 og nå savner jeg han bare enda mer.....!
HHH Skrevet 9. desember 2012 Forfatter #20 Skrevet 9. desember 2012 ingen? jeg angrer så mye på at jeg ringte nå, samtidig som at jeg bar evil ha han her. Han er liksom forsatt min, og jeg skulle bare ønske det aldri ble slutt, jeg savner han sånn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå