AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #1 Skrevet 7. desember 2012 Må være første hårtrenden jeg faktisk kunne kledd, som passer håret mitt og stilen min, og så har den bare passert uten at jeg har fått det med meg! (nei, jeg er ikke særlig trendy, haha!) Visste om dip dye, men trodde det bare var farger som var greia, ikke lyse tupper. Det er jo mer en sommersveis, men til våren/sommeren 2013 er det vel ihvertfall ut, eller hva? Hva er de kommende hårtrendene? *håp om å èn gang kunne følge med i tiden* Anonym poster: f8ba7945ef4c62d1423d8436b5e5094f
KaDust Skrevet 7. desember 2012 #2 Skrevet 7. desember 2012 Tror ikke det er ut enda? Synes uansett det er fint, samme om det er in eller ei.
Kassiopeia Skrevet 7. desember 2012 #4 Skrevet 7. desember 2012 Hæ? Hva er ombre? Google is your friend.
Professor Orm Skrevet 7. desember 2012 #5 Skrevet 7. desember 2012 Jeg blir like forundret hver gang jeg ser folk spør om det fremdeles er in med et eller annet som de har lyst til å gjøre. Vær grei å ikke tenke sånn, det blir for dumt. Hvis du synes noe er fint, skal du gjøre det, og spesielt når du mener du kler det. Akkurat den måten å farge håret på ser naturlig ut, og det ser veldig fint ut. Ingen ville i det hele tatt tenkt på at du fulgte en trend. Ikke tenk på å følge med i tiden, sats på stil, så er du alltid in. Jeg følger ingen trender, det er heller trender som plutselig slår følge med meg. Sånn. Nå går du og farger håret. 1
kills Skrevet 7. desember 2012 #6 Skrevet 7. desember 2012 Jeg synes det er kulere å ha det nå enn det var i sommer, da det er færre som har det nå. Er veldig lei men du slipper hvertfall å se ut som halvparten av jentene som prøver å følge trender.
Cupcake92 Skrevet 7. desember 2012 #8 Skrevet 7. desember 2012 Jeg syntes det er kjempefint og skal selv farge det sånn. Drit i hva som er trendy og in, gjør det du føler deg vel med
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #9 Skrevet 7. desember 2012 TS her! Jeg er ikke en trendjeger, så bryr meg i grunnen ikke så mye om hva som er in og ikke, men det kjipeste jeg vet innen klær/sko/hår-kategorien er sånne ting som nettopp har vært en storhit og er på vei ut/over, da e det bare utbrukt og nitrist... (og det er jo typisk nok da JEG oppdager det) Takk for svar, dere! Tror jeg satser på å premiere meg selv med en tur til frisøren over nyåret når julestria, eksamener og alt er overstått :-) Anonym poster: ade621a276a6a28170e3329dfd31dc0f
Professor Orm Skrevet 8. desember 2012 #10 Skrevet 8. desember 2012 TS her! Jeg er ikke en trendjeger, så bryr meg i grunnen ikke så mye om hva som er in og ikke, men det kjipeste jeg vet innen klær/sko/hår-kategorien er sånne ting som nettopp har vært en storhit og er på vei ut/over, da e det bare utbrukt og nitrist... (og det er jo typisk nok da JEG oppdager det) Takk for svar, dere! Tror jeg satser på å premiere meg selv med en tur til frisøren over nyåret når julestria, eksamener og alt er overstått :-) Anonym poster: ade621a276a6a28170e3329dfd31dc0f Må bare si at du trenger jo ikke ha den største kontrasten heller, der går en grense for hvor mørkt man kan ha i bunnen uten at det blir stygt. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå