AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #1 Skrevet 7. desember 2012 Kjæresten og jeg har vært sammen i 3 år, delvis avstandsforhold da han jobber en del i utlandet. Planen har alltid vært at jeg skal flytte dit når jeg er ferdig med utdannelsen her om 1 år. Han sier nå at han er usikker. Han elsker meg over alt og vil være med meg for alltid. Men - han er usikker på om vi har noen fremtid. Grunnen er at han tror ikke jeg kommer til å trives med å bo der, delvis fordi det blir vanskelig å få jobb. Dessuten så hater foreldrene hans meg. De er ultrakristne og ser på meg som djevelkvinnen som driver sønnen deres til synd. Han bryr seg ikke noe om det, men sier han blir usikker også fordi han ikke vet hvordan foreldrene reagerer om vi skal gifte oss. De bor forøvrig ikke langt unna der han bor, og hvor jeg skal flytte til. Uansett sier han at jeg er alt for han og at han aldri vil slå opp. Men jeg syns det er vanskelig når han er så usikker... Jeg har alltid vært sikker på at vi hører sammen. Noen som har vært borti lignende? Usikre partnere. Eller har selv vært usikker. Hva betyr det? At man ser etter noe bedre? Hvordan takle det? Gah, overanalyserer dette altfor mye, men klarer ikke å slutte å tenke på det... Anonym poster: bb6e9ccbe9a219316aa401d5d472b164
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #2 Skrevet 7. desember 2012 Tenker at du er heldig som har en partner som deler sin usikkerhet med deg. Min er stoneface, og jeg bare vet at det er noe som ikke stemmer. Kanskje det er håp, når han vil dele det med deg? kanskje dere kan jobbe med dette? Er forholdet verdt et forsøk? på tross av ulikhetene? Anonym poster: 30ac731bbc506a1a370f6c3713d9cbb0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå