Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min pappa liker ikke skjønnlitterære bøker, heller ikke å lage mat og er kresen på klær... Like vanskelig hvert år..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vin, konjakk, baileys eller annen alkohol.

Vintertøy - hansker, lue, votter, skjerf.

Jakt eller fiskeutstyr dersom det er av interesse.

Gavekort.

Film eller cd.

Elektronisk duppeditt; mp3, ipod, barbermaskin, etc.

Tegneseriebok - Pondus f.eks.

Abbonnement på eit blad.

• Liker 1
Skrevet

Pappa får vel en genser eller to i år igjen. (Her begynner vi snart å snakke "Same procedure as every year, James." ;) )

Han hater å shoppe så han er bare glad til for at noen andre tar det.

Skrevet

Hårklipper, allværsjakke, kjeledress, verktøy (sånn laserwater eller lasermetermåler er lurt!), bilpleie..

Skrevet

Alle mulige ting fra feks biltema. De mannfolka jeg kjenner digger ihvertfall den butikken, har hørt dem si at der finner man alt ;)

Skrevet

Lommebok

Guinnes rekordbok, bøker om fly/bil/båt, biografier eller andre ikke-skjønnlitterære bøker

Ølmaskin

Musikk

Tv-serier eller dokumentarer på dvd

Skrevet

Jeg kjenne til problemet.

Nå har jeg funnet de perfekte gavene til alle andre i familien, og det ligger mye omtanke bak de. Kan liksom ikke bare gi en genser i år igjen.

Jeg har tenkt på å gi yes, minister/yes, primeminister siden jeg husker fra ungdommen at han elsket denne serien. Men finner ikke den til en overkommelig pris med norske undertekster.

Du husker ikke en spesiell serie eller noe slikt din far liker da?

• Liker 1
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Gavekort på g-sport. Pappa har ingen problemer med å finne seg noe der, samme med gavekort på bokhandelen.

I år får han alle sesongene av allo allo på DVD, han kommer til å bli superglad :laugh:

Ellers er vel bygdebøker/slektsbøker en typisk pappagave om han er interessert i den type historie.

• Liker 1
Skrevet

Pappa og kona får gave sammen, de er alt for vanskelige å finne gave til hver for seg... Så de får denne kalenderen, og et sett med olivenoljer og salt fra Oliviers & co.

Skrevet

"Fattern" får Lars Monsen bok som er signert :D

• Liker 1
Skrevet

Ullundertøy fra ulvang, hjemmekokt prim, hjemmebakt tyttebærbrød, verktøy.

Skrevet

Her får pappa (og mamma) et gavekort fra comfort der hvor jeg og broren min spleiser sammen. De skal pusse opp badet til vinteren og da får de kjøpe seg hva de vil av håndklær og badeting :)

Skrevet

Om han ikke liker skjønnlitterære bøker, hva med annen type bøker?:) Er han handyman? Trenger han noe verktøy? Er han interessert i bil og motor? Film? Serier? Sport? Musikk?:)

Skrevet

Tusen takk, alle sammen, her fikk jeg faktisk masse inspirasjon og mange nye idéer!

Tror nok det blir en faktabok av noe slag, abonnement på blad (voyage tror jeg, han er glad i å reise), noe forskjellig god kvalitetsøl og kanskje ne liten opplevelsesgave!

Skrevet

Pappa og stemor får 14 nr av Vagabond til jul og Enjoyguiden. Enjoyguiden er et kort som frem til oktober gir 15-30% i mange butikker og 2 for 1 på en mengde restauranter, det synes de er stas.

I tillegg får pappa som er mildt sagt Beatles-fan en John Lennon minnemynt som jeg har kjøpt på internett og stemor en selskapsveske.

Alt sammen kom på 1000,- totalt. De fyller runde tall på nyåret, så får finere gave da.

Skrevet

Meg: Hva ønsker du deg til jul, da?

Pappa: Nja.. Noe fra Clas Ohlson..?

Så ja.. I år får han en gassbrenner, sånn til creme brulê osv. Det hadde han faktisk spesifisert da. Så får stemoren min hjemmelaget tacokrydder og ketchup. Tror jeg gir dem felles gave :)

Skrevet

Pappa får et par stilige hansker til jul, pluss en forstørrelse av et bilde av jentene mine (var til fotograf i november):)

Tidligere gaver han har fått; single malt whiskey (han samler), god konjakk, friluftstinger, klær, musikk..

Skrevet

Pappa får krimbok og colognen han bruker.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Pappa har fått en voksende interesse for matlaging siste tiden! Tilogmed kjøpt seg kokebok og greier, så her tenkte jeg ettellerannen fra Kitchn/Traktøren o.l ! Knivsett kansje? Ihvertfall noe som kan brukes til matlaging ! :danse:

Skrevet

Kjøp tørre og luktfrie føtter til han! Jeg kjøpte sokker av bambusfiber til faren og broren min til deres bursdager i år og det var en big hit. :laugh:

Får pakke med to par til ca 150 kr. Kjøper mine på nett. De jeg har funnet ut funker best er fra doyoubamboo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...