Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten og jeg har vært sammen i 1,5 år nå, og vi har hatt et veldig godt forhold.

For noen uker siden var han på en laiv (type skuespill-leir) hvor han skulle spille kjæresten til en annen. Da han gjorde det samme i sommer, gikk alt nesten til helvete med oss fordi han kom hjem og beholdt følelsene for denne "kjæresten" etter spillet var slutt. Jeg var helt knust og han mente jeg bare var sjalu, og at jeg måtte skjønne at jeg kunne ikke forstå hvordan det var å ha spilt kjæreste med en annen, og at det går inn på en. De snakket dag og natt på facebook, med webcam da jeg var i andre rom, møttes flere ganger om dagen hvis de kunne, og sendte meldinger. Kjæresten min var rett og slett oppslukt av en annen..

Det i sommer har vi lagt bak oss nå, kjæresten min kom tilbake til meg og forsto hva han hadde gjort feil og at situasjone var uholdbar for meg. Det var vel og merke først da jeg sa at jeg ikke orket mer og vurderte å slå opp, at han kom krypende.

Etter denne laiven for litt siden, kom han hjem og sa stolt at han ikke hadde "falske forelskelsesfølelser" for den han hadde spilt kjæreste med. Jeg var så lettet, han hadde lovt meg å si det hvis det samme skulle skje denne gangen.

Dagene gikk, og han og "kjæresten" fra spillet, pratet mer og mer på facebook etter jeg hadde lagt meg og når jeg ikke var hjemme spesielt, dro på kafé to ganger forrige uke.. Jeg spurte ham hver dag om det var noe følelser der denne gangen, men fikk et kort "nei" hver gang.

For et par dager siden gikk jeg så langt at jeg sjekket mobilen hans, og der fikk jeg bekreftet det jeg hadde fryktet; meldingene lød "savner deg sånn, gleder meg til å klemme deg lenge, disse følelsene våre er ugreie" og den siste meldingen fra jenta lød "jeg er hjemme alene i helgen, kjæresten min er bortreist...". Min kjæreste svarer bare "oi..." I en annen melding skriver han "jeg vil grave meg nedi halsen din og føle leppene mine mot huden din" (han mener dette er en beskrivelse av en god klem.......)

Han har løyet meg rett oppi trynet, sagt at det ikke var noe hver gang jeg redd og bekymret har spurt, han har lagt ned samtalene med jenta hver gang jeg har kommet bort, han har skrevet drøye meldinger med en annen jente.

Utrolig nok protesterer han hardt på å kutte kontakten med denne jenta, fordi det er frekt overfor henne!!!!!!!!!!!!!!!! Og han gikk hardt ut og mente det var like feil av meg å snoke på mobilen hans som det han hadde gjort.. Men han er også veldig lei seg, prøver hardt å få meg tilbake igjen, gråter og er ute av seg, han sier også at han angrer fælt, og at grunnen til at han har holdt det skjult er at han ikke ville jeg skulle bli såret, og at han og denne jenta har prøvd å bli ferdig med følelsene (noe jeg virkelig ikke får inntrykk av i meldingene.. Der planla de bare nok et møte..)

Jeg er usikker på hva jeg skal gjøre. Jeg VET han elsker meg, og vi har et veldig godt forhold i "normaltilstanden", men jeg vet ikke om jeg kan stole på ham etter dette. Dessuten er det lenge siden jeg har følt jeg virkelig betyr mye for ham, at han prioriterer meg. Han foreslår aldri noe å finne på, han svarer sjeldent på meldingene mine, jeg handler, vasker, styrer og ordner veldig ofte uten et takk.... Skal jeg gidde mer nå?

Men jeg er så glad i ham, når han er på sitt beste er han VERDENS BESTE. Jeg elsker ham så høyt, men selv mine beste venninner mener jeg er den fineste kjæresten han kunne hatt, men at jeg ikke får det jeg fortjener igjen.

Jeg vil ikke gå fra ham egentlig, men jeg vil ikke ha en kjæreste som skriver sånt som han har gjort med andre jenter, som sjeldent tar hensyn til det JEG helst vil og det JEG liker. Jeg vil ikke trenge å snoke på mobilen hans for å finne ut av hva han egentlig driver med bak min rygg.. Åh, what to do?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig situasjon!

Du må rett og slett søke i hjertet ditt? Tenk utenfor forelskelsen, mener du at du fortjener bedre og det er for vondt til å være verdt det, er det verdt det da?

Ikke la kjærlighet lure deg, men samtidig har han ikke vært fysisk utro, så det kan vel være litt vanskeligere.. jeg mener, om han hadde ligget med disse og hatt et ordentlig forhold på si, hadde svaret vært enkelt!

Skrevet

Høres desverre ikke ut som om han er noe å samle på.

Det der er ikke normal oppførsel å ha i et forhold.

Lei for å si det, men kom deg vekk. Jo før jo bedre.

Du fortjener å ha en mann i livet ditt som behandler deg med respekt, ikke som en som er kjekk å ha "på si" ved siden av "kjærestene".

Lykke til!

Gjest heklepleddet
Skrevet

Jeg hadde aldri funnet meg i dette. Oppførselen til kjæresten din er respektløs. Som vennene dine sier, du fortjener bedre. Og dette har nå skjedd TO ganger. Hadde dette vært meg så hadde jeg dratt min kos.

Skrevet

Våkne opp! Dere har IKKE et godt forhold, og han er langt i fra verdens beste.

Anonym poster: 608eb660f49d05796325641bdbfffa29

Skrevet

Vanskelig situasjon!

Du må rett og slett søke i hjertet ditt? Tenk utenfor forelskelsen, mener du at du fortjener bedre og det er for vondt til å være verdt det, er det verdt det da?

Ikke la kjærlighet lure deg, men samtidig har han ikke vært fysisk utro, så det kan vel være litt vanskeligere.. jeg mener, om han hadde ligget med disse og hatt et ordentlig forhold på si, hadde svaret vært enkelt!

For meg er dette mye verre enn å være fysisk utro...

• Liker 1
Gjest hulderjenta
Skrevet

Helt enig.

Skrevet

ENIG!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...