Gå til innhold

Prøvd lenge. Tok pause. Så avslappet utesex. Barn i mars.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært sammen med typen lenge. Gått på piller. Ville ikke ha barn ennå.

I fjor fikk en venninne barn. Fikk så lyst vi også.

Men jeg ble ikke gravid.

Snakket med mange om dette. Så ei dame på ferie , som sa at vi hadde blitt

"immune" mot hverandre. Naturen hadde laget en naturlig sperre, mot oss 2.

Akkurat som 3 jenter på samme hybel. får mensen samtidig.

Et eller annet i luften.

"Dere må prøve å flytte fra hverandre en måned eller 2, så begynne på

med avstressende sex. Gjerne ute i forbindelse med ferie."

Hun hadde hatt med kjæresten på Kalvøya nakenstrand, og solt seg nakne.

Etter noen timer i solen, hadde de gått opp på berget, og bak der unge par kysset og koste seg.

Hadde "kjørt på", og gjort det noen ganger. Så ble det full klaff. Barn i magen.

Gjorde det samme. Flyttet hjem til mamma en måned. Savnet han veldig.

Så møttes vi og hadde herlig sex om kvelden.

Neste morgen var vi tidlig ute på Kalvøya. Aldri vært på nakenstrand før.

Men det var herlig. Litt rart. Alle nakne. Hadde verdens beste hamburgere der.

Men tenkte mest på prosjekt "Baby", og så oppover til bergknausen, som det skulle være noen koselige bukter bak.

Tok håndklede rundt, tok med oss alt, og gikk/klatret opp, og spaserte langs en sti. Der var det flere steder, vi kunne legge oss ned.

Der ikke folk så oss.

La oss ned. Begynte å kose, og den var hardere og større enn noengang.

Bare noen minutter, så var den tømt, og jeg var gjennomspylt.

Koste oss nesten hver dag, når det var OK vær, der.

Og gjett. Magen megastor. Ultralyd OK. Smilet stort. Og ut kommer

ei godjente i mars.

Anonym poster: bab468339ac445b5abb83b8a1603bcf2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men dette betyr ikke at det venninnen din sa stemmer.

Gratulerer meg graviditeten uansett og lykke til.

• Liker 3
Skrevet

Funket for henne.

Funket for oss.

Trådstarter.

Skrevet

Ja, dere klarte å bli gravide. De fleste blir det i løpet av ett år med prøving.

• Liker 3
Gjest ms_kwang
Skrevet

mange som stresser med å bli gravide blir ikke gravide :)

Jeg tror i deres tilfelle så er det rett og slett at dere ikke stresset,kroppen roet seg ned..

Har aldri hørt at kroppen kan ha en "naturlig" sperre -.- er du fruktbar og går på piller, slutter du på dem, så kan det ta veldig lang tid før man får noe hell og lykke :) (Ei venninne fikk ikke før etter 4 år...)

Skrevet

Ett år uten noe "action" i magen.

Men så full action "første uka" med utesex og pause fra samme typen i en måned.

Gleder meg til mars.

Kanskje noe andre også bør prøve?

Nevnte det til en lege-kompis. Ja, men det er kjent. Men kan ikke se å lest det noe sted.

Det med pause. Avstressing leser jeg overalt.

TS

Skrevet

Det er en tråd i dette forumet som forklarer hvorfor folk tror på «bare man stresser ned»-myten og andre tullete greier i forbindelse med det å bli gravid.

Igjen, flott at du ble gravid, men det har ingen sammenheng med overtro og myter.

• Liker 2
Skrevet

mange som stresser med å bli gravide blir ikke gravide :)

Jeg tror i deres tilfelle så er det rett og slett at dere ikke stresset,kroppen roet seg ned..

Har aldri hørt at kroppen kan ha en "naturlig" sperre -.- er du fruktbar og går på piller, slutter du på dem, så kan det ta veldig lang tid før man får noe hell og lykke :) (Ei venninne fikk ikke før etter 4 år...)

Nei, det stemmer ikke.

Skrevet

Så flott dere ble gravide, det er derimot ingenting som tyder på at stress skal ha noe med graviditet å gjøre.

Jeg har blitt gravid i både stressende perioder og helt avslappet og har mistet alle. Nå er jeg gravid med prøverør og jeg tror rett og slett ikke at jeg noen gang har vært mer stresset enn jeg var etter innsett. Tenke seg til at jeg er gravid, og med tvilliger til og med!

Som sliter kan jeg ikke tenke meg noe mer frustrerende enn disse påstandene. Lykke til med å stresse på deg kromosomfeilen jeg er bærer av!

Anonym poster: f547f43eec57623fa1a86ecc427ad5aa

• Liker 2
Skrevet

Jeg har tre venninner som alle ønsket sårt å bli gravide, men som til tross for iherdig prøving ikke lyktes. En kveld var de samlet for å spille noen runder poker, og hvem skulle trodd, to måneder etterpå var alle tre gravide! Deres råd er å spille poker. (PS: Det må være poker, Bridge har motsatt effekt)

• Liker 11
Skrevet

Måten du skriver på, var fryktelig irriterende...

• Liker 6
Skrevet

Jeg. Ville ha barn.

Holdt på med. Innspurt på studie.

Så det passet. Ikke.

Verste stressperiode. I livet mitt.

Sexen var laber. Fordi jeg stresset.

Men det var all kontakt vi hadde. I denne tiden.

Derfor gjorde vi det. Hver dag. Nesten.

Og gjett. Magen megastor. Ultralyd OK. Smilet stort. (Etter hvert.) Og ut kommer

ei godjente i mai.

Så ut fra min historie kan jeg konkludere med at ekstrem stress gjør at du blir gravid.

Anonym poster: 105997b549ee6c9f102588f4720f143e

• Liker 7
Skrevet

Tror dere misforstår. Er nok dessverre en realitet at kvinner som er veldig ivrig, stresser og sjekker om de er gravide hele tiden, sliter med å bli gravid. Så fort de har et avslappet forhold til det, og tenker at det får komme når det kommer, så smeller det. Blir feil å si at det ikke stemmer. Så klart ikke i ALLE tilfeller, men JO, ofte kan det være medvirkende. OG DA så klart i forhold til å få BARN, ikke stresse hjem for å lage middag f.eks.

Anonym poster: a5cb17f113610bb2117ecf42ce9fb5ee

Skrevet

Jeg. Ville ha barn.

Holdt på med. Innspurt på studie.

Så det passet. Ikke.

Verste stressperiode. I livet mitt.

Sexen var laber. Fordi jeg stresset.

Men det var all kontakt vi hadde. I denne tiden.

Derfor gjorde vi det. Hver dag. Nesten.

Og gjett. Magen megastor. Ultralyd OK. Smilet stort. (Etter hvert.) Og ut kommer

ei godjente i mai.

Så ut fra min historie kan jeg konkludere med at ekstrem stress gjør at du blir gravid.

Anonym poster: 105997b549ee6c9f102588f4720f143e

Hvorfor skriver du sånn? Dette er et forum, ikke en postmodernistisk roman? Får vondt i hodet av å lese.. :vetikke:

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor skriver du sånn? Dette er et forum, ikke en postmodernistisk roman? Får vondt i hodet av å lese.. :vetikke:

Tror hun parodierte TS. =P Og hun bestod med glans, hun tok det irriterende åpningsinnlegget helt på kornet. :jepp:

• Liker 7
Skrevet

Hvorfor ikke snu det hele?

De som sliter med å bli gravide stresser, og de som bare blir gravide trenger ikke stresse :P

Anonym poster: 2a9d2acb86afd4ddd36c2ac9bf139bda

• Liker 2
Skrevet

Tror dere misforstår. Er nok dessverre en realitet at kvinner som er veldig ivrig, stresser og sjekker om de er gravide hele tiden, sliter med å bli gravid. Så fort de har et avslappet forhold til det, og tenker at det får komme når det kommer, så smeller det. Blir feil å si at det ikke stemmer. Så klart ikke i ALLE tilfeller, men JO, ofte kan det være medvirkende. OG DA så klart i forhold til å få BARN, ikke stresse hjem for å lage middag f.eks.

Anonym poster: a5cb17f113610bb2117ecf42ce9fb5ee

Jeg stresser ikke i det hele tatt, tester ingenting - måler ingenting - har megabra sex. Er ikke på tjukken enda.

Men det pokertrikset skal jeg teste ut, asså. Jeg skal også teste ut spising av marsipangris i jula og se om det hjelper.

*to be continued*

• Liker 2
Skrevet

Tror hun parodierte TS. =P Og hun bestod med glans, hun tok det irriterende åpningsinnlegget helt på kornet. :jepp:

Åja! Sorry, trodde TS og denne personen var samme. ;) Da var det lett tatt på kornet ja! :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg stresser ikke i det hele tatt, tester ingenting - måler ingenting - har megabra sex. Er ikke på tjukken enda.

Men det pokertrikset skal jeg teste ut, asså. Jeg skal også teste ut spising av marsipangris i jula og se om det hjelper.

*to be continued*

Jeg tok angrepille etter en ekstra god omgang, og ble gravid. Vesla vår er snart ett år. Du kan jo prøve det også, da. Siden man jo er SKIKKELIG avslappet når man har tatt en forholdsregel eller to.

Endret av Raven Emerald
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...