Gå til innhold

Jeg ble kallt for rype!

Anbefalte innlegg

Gjest gnækvåg
Skrevet

Ok, så jeg gikk sammen med to andre jenter og en venn av meg satt på med to andre som jeg ikke kjente. Den ene hadde sagt 'sjekk ho der, faen får en rype! Kjør tilbake.'...det var meg! :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herre min hatt, han må da ha vært mint 20 år eldre enn deg. Ingen som bruker det ordet lenger vel....

• Liker 2
Skrevet

hehe... ikke hørt rype brukt på en stund nei.. :fnise:

Skrevet

Oi! Bli sammen med han da, så kan han overøse deg med komplimenter og kosenavn dagen lang! :D "Skal vi dusje sammen, rypa mi?" "God morgen skreppa, skal du smake på morrabrødet mitt?" "Halla berta, jeg blir litt sent hjemme fra jobb i dag.."

Skrevet

Jeg observerte nettopp rypekalling i kroppbildetråden fra i går klokka 21tida!

• Liker 1
Skrevet

Ok, så jeg gikk sammen med to andre jenter og en venn av meg satt på med to andre som jeg ikke kjente. Den ene hadde sagt 'sjekk ho der, faen får en rype! Kjør tilbake.'...det var meg! :roll:

Det er ett kompliment. Det betyr at du er gjennomført vakker, men absolutt lekker kropp. Ett uttrykk for beundring.

Skrevet

Det er ett kompliment. Det betyr at du er gjennomført vakker, men absolutt lekker kropp. Ett uttrykk for beundring.

Virkelig? Jeg har aldri hørt noen kalle en mann med lekker kropp for rype. Kanskje jeg må begynne med det. :ler2:

Gjest Gunfreak
Skrevet

Vær glad han ikke hadde hagle og en gordon setter med seg når han sa det, da måtte du ha løpt/flydd for livet!

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Det var sikkert på grunn av det lange håret ditt at han trodde du var jente. Det var kanskje mørkt også, kanskje han hadde dårlig syn...

Hvorfor skriver du forresten at gikk sammen med to andre jenter? Det kan forstås slik at du også er jente, for dem av oss som ikke vet at du er mann :).

Endret av Arabella

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...