Gå til innhold

Dyr som blir forlatt er problemdyr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags dyr er det vi ser blir dumpet i høysesongen? Jo, det er for det meste katter. Fordi katter kan være noen jæ**er for å si det mildt. Skyld på eieren så mye dere vil, men når katten klorer, biter, er generelt et lite uvesen da er det ikke rart de bare blir dumpet.

Det jeg vil anbefale alle her er å ikke få katt, med mindre man ønsker et dyr som er like beregnlig som en psykotisk premenstruell kjerring i overgangsalderen.

Anonym poster: b832de86569ac6d7450de0fa1aed47e6

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:rolleyes:

Jeg er forøvrig glad for at katter slipper deg som eier.

• Liker 8
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Mjaaau ! :nigo:

You just made my day, TS ! :hoho:

Edit: PMS, TS ? :rolleyes:

Endret av Lille-pus
Skrevet

Jeg er glad våre katter bor hos oss. Vi er nemlig ikke laget av pops, og går ikke i stykker av verken psykisk eller fysisk terror fra kattene. :rodmer:

• Liker 4
Skrevet

Mennesker som forlater dyr er problem-mennesker.

• Liker 13
Gjest Sága Grotesque
Skrevet

Takler man ikke en katt, skaffer man seg ikke en katt.

Er glad i mine tredve kattejævler, jeg. :rodmer:

• Liker 3
Skrevet

Kjenner jeg ble mektig provosert nå. Men regner med det er det TS hadde håpet på..

Skrevet

Takler man ikke en katt, skaffer man seg ikke en katt.

Er glad i mine tredve kattejævler, jeg. :rodmer:

Var tredve en overdrivelse? Håper det :fnise:

Anonym poster: 2a7d4e550e68ccede02c3991d722858f

Skrevet

Hva slags dyr er det vi ser blir dumpet i høysesongen? Jo, det er for det meste katter. Fordi katter kan være noen jæ**er for å si det mildt. Skyld på eieren så mye dere vil, men når katten klorer, biter, er generelt et lite uvesen da er det ikke rart de bare blir dumpet.

Det jeg vil anbefale alle her er å ikke få katt, med mindre man ønsker et dyr som er like beregnlig som en psykotisk premenstruell kjerring i overgangsalderen.

Å dakars deg, er du litt bitter fordi ikke engang katten holdt ut med deg? *buuhuu*

• Liker 3
Gjest Sága Grotesque
Skrevet

Var tredve en overdrivelse? Håper det :fnise:

Anonym poster: 2a7d4e550e68ccede02c3991d722858f

Liiiiiiten overdrivelse, ja :laugh:

Skrevet

Jeg får si som venninna mi sier: De er snille de mannfolka som er glad i katter ;)

Jeg kan ikke tenke meg et bedre dyr å ha i hus enn katt og de færreste katter klorer fordi de er jævler, heller fordi de blir dårlig behandlet.

Hold deg unna katter, du ts, det tror jeg er best - for kattene!

:heks:

• Liker 2
Gjest Badebuksa
Skrevet

For et resonnement! Wow!

Du tror ikke det heller har noe å gjøre med at det er lettere å reise fra en katt enn en bikkje, som hadde stått og ulet, så naboene hadde merket hva for en grusom person du er? Katter sier ingenting. De bare er. Og stoler på menneskene sine.

Kaniner er også dyr som blir dumpet ofte. Forlatt i burene sine for å kokes ihjel og dehydreres ihjel.

Det er så mange onde mennesker der ute!

• Liker 2
Skrevet

Vel, det er som oftest eierens egen skyld at katten eller hunden biter og klorer. En godt oppdratt katt eller hund biter og klorer ikke. Og tar man på seg ansvaret å ha et kjæledyr, har man også tatt på seg ansvaret og oppdra dette dyret og ta vare på det.

Det finnes ALDRI en god grunn til å forlate et dyr ute alene i mørket i kulden.

• Liker 2
Skrevet

Har ingenting med katten å gjøre,det har med inkompetente idioter av mennesker,som ikke har et snev av empati eller andre menneskelige følelser

• Liker 1
Skrevet

Jeg får si som venninna mi sier: De er snille de mannfolka som er glad i katter ;)

Jeg kan ikke tenke meg et bedre dyr å ha i hus enn katt og de færreste katter klorer fordi de er jævler, heller fordi de blir dårlig behandlet.

Hold deg unna katter, du ts, det tror jeg er best - for kattene!

:heks:

Haha, jeg husker jeg dumpa kjæresten min på ungdomsskolen fordi han ikke likte katter. Er helt enig med venninna di ;)

Anonym poster: 72c173571f1b42fde4c94035b2824e43

• Liker 4
Skrevet

Tja, katta vår er ei humørsjuk tøtte, så eg skjønar kva TS meiner. Men det er jo nett det at katter er så kule, så heva over oss, at dei er så stilige.

Skrevet

Er du tilbakestående?

Det er ikke kattene det er noe i veien med, men deg...:

Er sjeleglad for at du ikke har katt, og håper forøvrig du ikke har noen andre dyr heller...

Anonym poster: f58eda7ee11234b1adab9075e3058e28

Gjest Blubberella
Skrevet

Hvis du virkelig vil slå på stortromma bør du heller legge dette inn på et katteforum. Da får du kanskje den deilige provokasjonsorgasmen du var ute etter.

Gjest Surrehodet
Skrevet

Takk for at du fikk meg til å trekke på smilebåndene denne morgenen.

"Psykotisk premenstruell kjerring i overgangsalderen" det var da voldsomt. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...