Gelica Skrevet 7. desember 2012 #1 Skrevet 7. desember 2012 Jeg skal ha på meg en sort og hvitstripete kjole som går i skrått foran fra litt over kneet og til litt under. Mine spørsmål er: 1) Bør jeg velge sort eller hudfarget strømpebukse? . 2) Bør jeg ha på meg tettsittende støvletter med høy hel eller sko med høy hel?
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #2 Skrevet 7. desember 2012 Sorte strømper og sko med høy hæl Anonym poster: adf56849d06f9b1c61d2152a0de84b22 1
Charlene87 Skrevet 7. desember 2012 #3 Skrevet 7. desember 2012 Du burde prøve deg frem og se selv, hva DU syns ser bra ut. Du burde også ha på deg en stort fint kjede som setter opp antrekket
Vantage Skrevet 7. desember 2012 #4 Skrevet 7. desember 2012 1: Samme hvilken du velger av de to, bare du tar noen med god kvalitet, som er litt pene å se på også. Ikke velg de billigste, typ fra matbutikk. Invester heller noen kroner i noen gode strømper, så får du litt plass til julemat, og slipper å ende opp med saggeruller rundt anklene, eller heng i skrittet etter noen timer Du føler deg sannsynligvis mer vel i kvalitetsstrømper også, i allefall gjør jeg det når jeg har det på! 2: Ta det som blir pent. Prøv deg frem. Lite tips: Hudfargede strømper=sorte støveletter. Sorte strømper= pumps. Kos deg på julebord Enjoy, Vantage
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå