Gå til innhold

Kan man bli avhengig av vibrator?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei!

Jeg har kjøpt meg en dobbelvibrator, med klitoris vibrator i tillegg.

Klitoris vibratoren, gjør at jeg alltid får orgasme utrolig fort, noe som gjør at jeg bruker den ganske ofte. Hvem vil vel ikke ha orgasme så ofte som mulig? :-) Det jeg lurer litt på er om jeg kan bli avhengig av vibratoren, sånn at jeg etterhvert bare klarer å få orgasme av den? Den gjør jo "jobben" mye raskere enn enn gutt ville ha gjort den.

Jeg vil liksom ikke bli avhengig av en sånn sak, sånn at jeg ikke klarer å få orgasme sammen med en kjæreste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går vel an å bli avhengig av det meste. Også vibratorer, men jeg kan vanskelig forestille meg at en dildo eller vibrator kan erstatte ekte vare eller menneskelig varme. Dobbelt vibbene er mest en ego sak, bra å bruke alene, men kanskje ikke så optimal. Sammen med partnereren min bruker jeg ofte G ormen, Pocket Rocket eller Micro Mite vibrator. Eller pulsatron Kit sittet :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tror nok du ikke du blir avhengig av vibratoren i den forstand at du ikke klarer å komme uten, men det er jo greit å holde deg kjent med kroppen din uten noen hjelpemidler av og til også sånn at du veit akkurat hva du liker og vil ha når en evt kjæreste spør deg...og variasjon sfryder jo også..tror det blir enda bedre å komme ved hjelp av vibratoren når du ikke bare er vant til den...jo mer man tilfredsstiller seg selv, jo mindre følsom blir man også etterhvert...det er iallefall mn erfaring...

Men for all del....KOS DEG OG NYT DET!!! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

..tro meg, du blir avhengig!!

Jeg kommer aldri til å få en orgasme av en mann lenger. Jeg merker at jeg ikke har tålmodighet..

Helt klin umulig!

Desverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Donna

Jeg tror også faren kan være der. At man blir mindre følsom, og "må" ha vibben for å få det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...