Sommee Skrevet 7. desember 2012 #1 Skrevet 7. desember 2012 Yes, her kan alle legge inn sine nettdatehistorier. Jeg ble singel igjen for en mnd tid siden, og har nettopp regga meg på sukker igjen. Har hatt omgangssjuka de siste tre dagene og dermed mye tid på nett. Rævva ser ut som det japanske flagget og verker litt, men første date er ihvertfall i boks. Skal vel heller ikke frem med rassen på første date heh! Møter henne i Oslo sentrum tirsdag kveld for litt shopping. Ei snerten berte på 24, 164cm, slank, kort mørkt hår! To be continued. 1
Cupcake92 Skrevet 7. desember 2012 #2 Skrevet 7. desember 2012 Lykke til For min del har jeg fått nok av sånt for en periode. Nå skal det bare være meg og hunden min. Også håper jeg at den rette kommer rekende på en fjøl når den tid kommer. (Right).
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #3 Skrevet 7. desember 2012 Har selv begynt på Sukker nylig og sendt ut noen meldinger allerede og allerede blitt ignorert på 3 av dem. Ja ja, slik er det å være mann i denne verdenen. Anonym poster: d986306acb5c8a9f4a516b53d802f19a 1
PanLi Skrevet 7. desember 2012 #4 Skrevet 7. desember 2012 Har selv begynt på Sukker nylig og sendt ut noen meldinger allerede og allerede blitt ignorert på 3 av dem. Ja ja, slik er det å være mann i denne verdenen. Anonym poster: d986306acb5c8a9f4a516b53d802f19a Så bra at du sender meldinger!! Det kan være mange grunner til at jentene ikke svarer; sikkert ikke bare fordi du er mann.. hehe Iallefall. Lykke til videre! Du vil få svar når den rette jenten får meldingen din. Om du fortsetter å ta kontakt vil du før eller senere treffe på en som blir veldig glad for å få akkurat den meldingen fra akkurat deg skal du se! Jeg synes det er kjekt å få post i innboksen fra noen jeg synes er interessant. Det hender at jeg ikke svarer på meldinger også- men som regel bruker jeg standard-avvisningene hvis jeg ikke synes at vi passer sammen i det hele tatt. 2
Gjest Wei Wei Skrevet 7. desember 2012 #5 Skrevet 7. desember 2012 For noen uker siden ble jeg kjent med en på nettet. Vi møttes 3 ganger. Akkuratt nå er det litt stille fra ham på grunn av jobb og ingen tilgang til Internet og jeg tenkte å vente til han kontakter meg. Ellers har jeg skrevet litt med en til, men vi har ikke møtt hverandre ennå. Han hintet, men jeg venter til jeg finner ut hvordan det går med han første.
Gjest Tidssone Skrevet 7. desember 2012 #6 Skrevet 7. desember 2012 Jeg har, grunnet adventsblues, lett ispedd PMS, laget meg profil på nett. Nå blir det jammenmeg spennende, dere! 3
Gjest Jovia Skrevet 7. desember 2012 #7 Skrevet 7. desember 2012 Skal på date i morgen. Får bare gå sånn det går. Håper vi kan bli venner i hvertfall, tør ikke å håpe på for mye lenger. 1
Gjest Wei Wei Skrevet 7. desember 2012 #8 Skrevet 7. desember 2012 Skal på date i morgen. Får bare gå sånn det går. Håper vi kan bli venner i hvertfall, tør ikke å håpe på for mye lenger. Jeg satser også på å bli venner i første omgang. Jeg kan jo ikke vite med en gang hva man vil med personen hvis du møtte ham et par ganger.
Gjest Jovia Skrevet 7. desember 2012 #9 Skrevet 7. desember 2012 Jeg satser også på å bli venner i første omgang. Jeg kan jo ikke vite med en gang hva man vil med personen hvis du møtte ham et par ganger. Nettopp. Jeg er så lei av det tullet at man forventer kyssing på minst tredje date elle sår blir det ikke noe mer, eller at gutten tror han havner i vennefella hvis han ikke prøver seg på sex så fort som mulig. Mye hyggeligere å bli kjent med hverandre først, og hvis man da faller for hverandre kan man ta det et skritt videre. 1
Gjest Wei Wei Skrevet 7. desember 2012 #10 Skrevet 7. desember 2012 Nettopp. Jeg er så lei av det tullet at man forventer kyssing på minst tredje date elle sår blir det ikke noe mer, eller at gutten tror han havner i vennefella hvis han ikke prøver seg på sex så fort som mulig. Mye hyggeligere å bli kjent med hverandre først, og hvis man da faller for hverandre kan man ta det et skritt videre. Helt enig. Men jeg har også opplevd at det blir vanskelig å holde kontakt med noen man blir kjent med på nettet. Etter ca 6-10 møter i løpet av noen måneder så dør kontakten ut. Altså de slutter å ta kontakt uten å si ifra. Hva er da grunnen? Kan man ikke fortsette å være i hvert fall venner etter å ha snakket i timesvis flere måneder på rad? Eller tror gutter at hvis det ikke blir noe, så er de ikke interessert? (uten at de selv ga utrykk at de vil noe mer). Ja, ja, merkelig, for det finns jo mange hyggelige folk. Jeg bare tenker at den riktige ikke skal forsvinne så lett...
Månestråle** Skrevet 7. desember 2012 #11 Skrevet 7. desember 2012 (endret) Helt enig. Men jeg har også opplevd at det blir vanskelig å holde kontakt med noen man blir kjent med på nettet. Etter ca 6-10 møter i løpet av noen måneder så dør kontakten ut. Altså de slutter å ta kontakt uten å si ifra. Hva er da grunnen? Kan man ikke fortsette å være i hvert fall venner etter å ha snakket i timesvis flere måneder på rad? Eller tror gutter at hvis det ikke blir noe, så er de ikke interessert? (uten at de selv ga utrykk at de vil noe mer). Ja, ja, merkelig, for det finns jo mange hyggelige folk. Jeg bare tenker at den riktige ikke skal forsvinne så lett... Jeg har tenkt litt på det og lurer på om sånn oppførsel kommer av at nordmenn ikke har en date-kultur. Altså vi vet ikke hvordan vi skal date, vise interesse i edru tilstand, avvise høflig osv. Jeg ville bare glemt daten, nytt livet og kanskje funnet en annen å ha det gøy med Endret 7. desember 2012 av Månestråle**
Gjest Wei Wei Skrevet 8. desember 2012 #12 Skrevet 8. desember 2012 Jeg har tenkt litt på det og lurer på om sånn oppførsel kommer av at nordmenn ikke har en date-kultur. Altså vi vet ikke hvordan vi skal date, vise interesse i edru tilstand, avvise høflig osv. Jeg ville bare glemt daten, nytt livet og kanskje funnet en annen å ha det gøy med Det er akkuratt det jeg gjør. P.S. Jeg har aldri vært på en date der jeg eller han inntok alkohol.
Gjest Jovia Skrevet 9. desember 2012 #13 Skrevet 9. desember 2012 (endret) Kan jo informere om at daten gikk veldig bra. Jeg likte fyren godt og håper han tenker det samme om meg. Vi har fortsatt kontakt så jeg tror vi skal treffes igjen. Vi har i alle fall pratet om det Endret 9. desember 2012 av Jovia 2
Gjest Tidssone Skrevet 9. desember 2012 #14 Skrevet 9. desember 2012 Så bra, Jovia! Jeg har sendt mail til en som så ut til å være på ca samme sted som meg her i livet. Han hadde ikke vært pålogget på en uke, så kan hende han har funnet seg en dame eller at han har gitt opp hele sukker. Vi får se, vi får se!
Gjest Wei Wei Skrevet 9. desember 2012 #15 Skrevet 9. desember 2012 Godt å høre, Jovia. Min kontaktet meg i går på nettet og skrev at han skal jobbe i en annen by uten nettilgang i to uker til. Ønsket å se meg, men har ikke mulighet. Ja, ja...
Gjest Jovia Skrevet 9. desember 2012 #16 Skrevet 9. desember 2012 Så bra, Jovia! Jeg har sendt mail til en som så ut til å være på ca samme sted som meg her i livet. Han hadde ikke vært pålogget på en uke, så kan hende han har funnet seg en dame eller at han har gitt opp hele sukker. Vi får se, vi får se! Ja, det er spennende det. Han jeg møtte hadde sendt meg melding for lenge siden, men da hadde jeg ikke medlemskap på det nettstedet, men da jeg først svarte gikk det hele fort Godt å høre, Jovia. Min kontaktet meg i går på nettet og skrev at han skal jobbe i en annen by uten nettilgang i to uker til. Ønsket å se meg, men har ikke mulighet. Ja, ja... Sånt er utrolig typisk. Jeg sitter med blitt blandede følelser her, for på en måte virker alt så bra, men siden jeg har så mange dårlige erfaringer fra før tør jeg ikke å bli for entusiastisk. Får prøve å tenke på helt andre ting tror jeg. Så får det gå som det går
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #17 Skrevet 9. desember 2012 Godt å høre, Jovia. Min kontaktet meg i går på nettet og skrev at han skal jobbe i en annen by uten nettilgang i to uker til. Ønsket å se meg, men har ikke mulighet. Ja, ja... Hvilken by har ikke nett tilgang? Har du sett He's just not that into you? Da skjønner du hva jeg vil frem til. Anonym poster: 448d10b11efbf339611e6bad529525c6 4
Gjest Wei Wei Skrevet 9. desember 2012 #18 Skrevet 9. desember 2012 Hvilken by har ikke nett tilgang? Har du sett He's just not that into you? Da skjønner du hva jeg vil frem til. Anonym poster: 448d10b11efbf339611e6bad529525c6 Det er ikke byen som ikke har nettilgang, men mannen.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #19 Skrevet 9. desember 2012 Det er ikke byen som ikke har nettilgang, men mannen. Vil han, så får han det til. Mitt beste råd er å ikke kaste bort tiden din. Hilsen en angrende vente-dame. Anonym poster: 85cdccf5669e927fc51992d12ff78835 4
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #20 Skrevet 9. desember 2012 Det er ikke byen som ikke har nettilgang, men mannen. Det går jo for det samme. Er ikke meningen å være slem, men håper bare at du ikke har for store forhåpninger når det gjelder denne mannen. Så lenge han ikke er i jungelen i Afrika de neste to ukene, så har han faktisk tilgang på Internett. Anonym poster: 448d10b11efbf339611e6bad529525c6 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå