Gå til innhold

Jeg er for stygg for byen ... hyggelig ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så sliten og lei av å høre stygge ting om meg selv .... hva kan jeg gjøre?

Jeg får høre mye stygt om utseendet, at jeg er rar, at jeg går rart, at jeg ikke passer å gå med hestehale .- jeg husker jeg satte håret bak i en hestehale, også kommer det en person på jobben og drar ut strikken og sier at jeg ikke passer å gå med hestehale...

En annen gang gikk jeg med hårbånd, og folk bare så på meg. Til slutt var det en jente som sa at jeg ikke passet det...

Så får jeg høre at jeg er tykk ... jeg er 177 høy og veier 77 kg. Jeg har ikke en eneste valk! Jeg har smal midje, men jeg har brede hofter og får da en litt stor sprettrompe. Jeg føler selv at jeg er normalvektig og slank. Jeg er ikke tynn, men slank. Kroppen min er stram og fin. Jeg bryr meg om kosthold og mosjon.

Jeg er så sliten og lei av å høre stygge ting om meg hele tiden. Det er like før jeg gjør slutt på alt, for dette sliter på meg.

Jeg har ikke engang hatt en kjæreste, så kanskje alt som blir sagt til meg er sant?

Nå for tiden er det en dame på jobben som hele tiden slenger med leppa til meg. Hun slenger med leppa på en måte som er litt vanskelig å oppfatte. Jeg pyntet meg, og hun sa en sur kommentar til meg. :(

Egentlig føler jeg at jeg ikke har lov til å pynte meg eller ta vare på meg selv lenger... Klarer ikke våkne om morgenen og føle meg pen og vel og bra.

Anonym poster: 2cc9e75a0168b683fce2c90dd51d6a86

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta action og ansvar for eget liv! Dette greier du!

Du har to muligheter slik jeg ser det:

Bytt jobb og skaff deg et nytt miljø, og prøv å finn mennesker som faktisk setter pris på dine gode sider!

Neste gang noen prøver å være frekke setter du ett eksempel. Gå bort til hu dama, bøy deg ned (du har jo høyden på din side), og gjør det klart at hvis det kommer en surmaga kommentar til, så kommer du til å legge hun i bakken på pauserommet så alle ser det, mens du spytter henne i ansiktet.

Jeg hadde gått for alternativ 2.

• Liker 17
Skrevet

Er det mulig. Jeg blir helt sjokkert over å lese hvordan folk behandler medmennesker.

Jeg har lyst til å sende deg den stor stor klem. Hadde du vært min venninne skulle jeg ha brukt min tid på å stable deg på bena igjen, få opp selvtilliten din og få deg til å stråle som det flotte mennesket du er!!

Anonym poster: 9e8315f4be01c01a2392e94c6e58026d

• Liker 22
Skrevet

Jeg har byttet jobb flere ganger. Den jobben jeg har nå har jeg hatt i 2-3 mnd, og der er det en dame som kjemien min ikke stemmer med. Da slenger hun fra seg noe....og jeg takler det ikke så bra...

Jeg har opplevd dette i alle år, men jeg føler jeg har fått nok nå.

Jeg er nok en veldig snill person som er lett å utnytte...

Skrevet

Hvor i alle dager er det du jobber hen?

Anonym poster: 386a73a99bf69e6a5520821afb2a44cb

• Liker 1
Skrevet

Det første som slår meg er at 1. Det er noe provoserende eller stakkarslig ved deg, som tiltrekker seg drittsekkoppførsel fra drittsekkmennesker, 2. og/eller du mistolker situasjoner.

Har du forsøkt å si ifra til disse frekke idiotene? Hvordan reagerer du når de gjør/sier disse tingene?

Anonym poster: 129a93102c8421a16e9719c5d0bb1cee

• Liker 13
Skrevet

Hva med å lære deg å bruke sminke?

Anonym poster: 958470f290cf3e9ae77bd751bfaff489

• Liker 2
Skrevet

Hvor i alle dager er det du jobber hen?

Anonym poster: 386a73a99bf69e6a5520821afb2a44cb

Har jobbet i alt fra matbutikk, klesbutikk, sykehus, og nå jobber jeg på sykehjem.

Skrevet

Det første som slår meg er at 1. Det er noe provoserende eller stakkarslig ved deg, som tiltrekker seg drittsekkoppførsel fra drittsekkmennesker, 2. og/eller du mistolker situasjoner.

Har du forsøkt å si ifra til disse frekke idiotene? Hvordan reagerer du når de gjør/sier disse tingene?

Anonym poster: 129a93102c8421a16e9719c5d0bb1cee

Da er det nok nr.1 ... er flere som sier at det er lett å være slem mot meg, og at jeg ser altfor mild ut... Sliter veldig med å sette grenser og å sette ned foten.

• Liker 1
Skrevet

Hva faen slags svar er det til en som trenger hjelp? Skjerp deg, selvfølgelig er du anonym. Ærlig talt. Noe så respektløst...

Gjør noe for å få opp selvtilliten, det hjelper alltid meg ! En manikyr? Ny hårsveis? Noe nytt? nedprioriter alle som oppfører seg sånn, finn deg heller et miljø med normale mennesker som ikke oppfører seg som totalt drittunger. Slik som anonym gjør.

• Liker 23
Skrevet

Jeg bruker ikke sminke... Når jeg bruker sminke ser jeg ut som en transvestitt eller prostituert...

Skrevet

Jeg har byttet jobb flere ganger. Den jobben jeg har nå har jeg hatt i 2-3 mnd, og der er det en dame som kjemien min ikke stemmer med. Da slenger hun fra seg noe....og jeg takler det ikke så bra...

Jeg har opplevd dette i alle år, men jeg føler jeg har fått nok nå.

Jeg er nok en veldig snill person som er lett å utnytte...

Da er det på tide du ser deg selv i speilet, sier du er pen , bygger en ryggrad og har isfront mot kollegaen din.

Ingen er for stygge for byen ;)

• Liker 5
Skrevet

Jeg bruker ikke sminke...

Der har du problemet ditt og løsningen på det.

• Liker 2
Skrevet

Bli stram i maska og stirr dem hardt i øynene neste gang de gjør/sier noe igjen. Det pleier å funke, både på sosialt tilbakestående mennesker og underdanige katter.

Anonym poster: 7c0017cb052b3329c81c557b296dff14

• Liker 3
Skrevet

Har jobbet i alt fra matbutikk, klesbutikk, sykehus, og nå jobber jeg på sykehjem.

Ja, på sykehjem, boliger osv. finnes det utenomjordiske hurper. Jeg skal love deg at kjerringa ikke har det bra med seg selv. Hvor gammel er hun?

Du står i din fulle rett til å melde fra til HMS-ansvarlig om at du føler deg både mobbet og trakassert, du kan be om å få bytte avdeling eller å slippe å jobbe samtidig som henne.

Ellers så må du jobbe litt med selvtilliten. Jeg tror mye sitter der, og at det er derfor du ikke får deg kjæreste. Ville du blitt kjæreste med en som forventer at ingen vil bli kjæreste med vedkommende, ikke liker seg selv og sikkert viser dette utenpå, selv om de ikke vet det selv? Synes du selvsikkerhet er mer attraktivt?

Pynt deg som før, og bli kvitt kjerringa/fjern deg fra hennes nærvær.

Anonym poster: ebc6d0cce4b6bd7cdfb2cefca91c795b

• Liker 1
Gjest gressløk
Skrevet

Jeg fikk/får også høre at jeg er stygg osv. av folk rundt meg. Jeg har bare innfunnet meg med at jeg var uheldig med utseende.

Men det behøver ikke du.

Vet det er vanskelig, men prøv å heve deg over det og prøv å finne ut hva du selv føler deg komfortabel med. Om du er komfortabel med utseende og det du går i, så smitter det av på omgivelsene som regel. Ikke vær redd for å gå ut hvis du vil det, det er så mye rart som går på byen, at hvis du ser etter så er du nok mye bedre enn mange av dem uansett. :)

Skrevet

Jeg bruker ikke sminke... Når jeg bruker sminke ser jeg ut som en transvestitt eller prostituert...

LOL? Da bruker du altfor mye. Det er noe som heter "less is more", vet du. Og du kunne fint ha gått ned 15-20 kg., uten å ha lidd noen nød. Litt krast av meg kanskje, men jeg tror du trenger å høre det.

Anonym poster: 2ef0cdcf7ebbba50c2cc94b4a836ad29

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes du skal gå til fastlegen og få henvisning til psykolog. En psykolog kan hjelpe deg med å få opp selvtilliten og gi deg verktøy å jobbe med når du møter idioter som aldri burde åpnet kjeften sin.

• Liker 7
Skrevet

LOL? Da bruker du altfor mye. Det er noe som heter "less is more", vet du. Og du kunne fint ha gått ned 15-20 kg., uten å ha lidd noen nød. Litt krast av meg kanskje, men jeg tror du trenger å høre det.

Krast? Idiotisk spør du meg.

Anonym poster: 7c0017cb052b3329c81c557b296dff14

• Liker 41
Skrevet

Og når jeg slår opp "skjønnhet" i ordboka så får jeg se et bilde av deg? Neh, tror nok jeg finner det under trollkjerring..

Anonym poster: ebc6d0cce4b6bd7cdfb2cefca91c795b

• Liker 20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...