Gå til innhold

Dere med peiling: hva skal jeg ønske meg til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker meg egentlig kun klær og lignende, men aner ikke hva! Jeg har en veldig klassisk, pen stil, men det blir dumt å skulle skrive ned at jeg ønsker meg "klær", da blir det bare feil uansett, da jeg er blitt veldig kresen. Jeg har skrevet ned gavekort på diverse butikker, og det er kjempefint å få, men jeg ønsker å kunne få noe konkret på julaften også.

Det er mange designervesker o.l. jeg kunne tenke meg, spesielt fra Mulberry og Chanel. Dessverre er jeg redd det blir litt vel dyrt for dem som skal handle(:P), så helst ikke noe over 3000-3500 kr.

Jeg ønsker meg et fint skjerf(ensfarget, må være stort. Både vinterskjerf og finere og tynnere skjerf til vår/høst), fine armbånd(tips til fine smykkekolleksjoner? Må være enkelt/pent/klassisk, ikke for mye dilldall, men litt er ok)... Ja, andre tips til hva jeg kan ønske meg, som liksom er litt fint og eksklusivt og som man ikke bare kaster etter noen gangers bruk? :)

På forhånd takk! :)

Anonym poster: b667a036c461fb97fe1c511413946f65

Videoannonse
Annonse
Gjest Maneater?
Skrevet

Øredobber, ringer, armbånd...? Ting kan se bra ut og ha god kvalitet uten og koste 3000 kroner.

Skrevet

de? får du gaver for over 3 000 kr av flere personer:O

Anonym poster: 1b7f3bfb4e6f0b2328c318060ab398ef

• Liker 7
Skrevet

Øredobber, ringer, armbånd...? Ting kan se bra ut og ha god kvalitet uten og koste 3000 kroner.

Jeg skrev at det ikke burde koste mer enn 3000-3500 kr.

de? får du gaver for over 3 000 kr av flere personer:O

Anonym poster: 1b7f3bfb4e6f0b2328c318060ab398ef

Her er ikke det unormalt. Nå ba jeg faktisk om hjelp fra de som har peiling, sååå.. Helst ingen avsporinger, da må jeg starte ny tråd. :) -TS

Skrevet

Nå vet jeg ikke hva du har i skapet ditt fra før men

Burberry skjerf er alltid klassiskt og pent! Man må heller ikke ha det i burberry fargene, det finnes andre pene farger.

Silke skjerf fra Hermes.

Acne skjerfet? det er stort og ensfarget

Armbånd fra Hermes, de koster rundt 4000 men de er virkelig fine! Jeg bruker mitt til alt

Ekte perleøredobber

Tennis armbånd

Cholé Gold-tone and leather bangle

Skinn hansker

Belter

• Liker 1
Skrevet

Ser at Goldenchanel har kommet med mange gode tips, så jeg har igrunn ikke særlig mye å tilføye:

Mini Lilly fra Mulberry

Kasjmirskjerf

Om du ikke kan ønske deg en veske fra Mulberry går det vel alltids an å få tak i en lommebok fra samme merke til under den prisen? :)

Skrevet (endret)

Skulle egentlig til å foreslå gavekort, men ser du har skrevet opp det. Selv ønsker jeg meg skjerf fra Acne, men det koster bare 800 så mulig det ikke er ekslusivt nok for deg. Beklager negativiten og mulig avsporing, men synes innlegget ditt framstilte deg som veldig barnslig og utakknemlig. :)

Endret av awesome.
  • Liker 6
Skrevet

Skulle egentlig til å foreslå gavekort, men ser du har skrevet opp det. Selv ønsker jeg meg skjerf fra Acne, men det koster bare 800 så mulig det ikke er ekslusivt nok for deg. Beklager negativiten og mulig avsporing, men synes innlegget ditt framstilte deg som veldig barnslig og utakknemlig. :)

Hvis man først skal være negativ, er det vel en god ide å lese innlegget man svarer på ordentlig? Hun er jo nettopp ute etter ting som ikke er altfor dyrt, hun skriver ikke at ting må koste flere tusen kroner. Men Acneskjerf er en god ide, det kommer til å holde i mange sesonger.

En annen ting kan være å ønske seg ting som gjør deg i stand til å holde tingene dine pene, TS. F.eks. ordentlig skopussematerialer, klesbørster, pene kleshengere, osv.

Anonym poster: 58f2e89708541c623586e0389a285c98

• Liker 1
Skrevet

Hvis man først skal være negativ, er det vel en god ide å lese innlegget man svarer på ordentlig? Hun er jo nettopp ute etter ting som ikke er altfor dyrt, hun skriver ikke at ting må koste flere tusen kroner. Men Acneskjerf er en god ide, det kommer til å holde i mange sesonger.

En annen ting kan være å ønske seg ting som gjør deg i stand til å holde tingene dine pene, TS. F.eks. ordentlig skopussematerialer, klesbørster, pene kleshengere, osv.

Anonym poster: 58f2e89708541c623586e0389a285c98

Jeg mente selvfølgelig ikke å være barnslig og utakknemlig. Jeg hadde et konkret spørsmål - hva jeg skal ønske meg til jul, som heller ikke er FOR dyrt(foretrekker dyrere og færre ting, enn masse billig), og da synes jeg ikke noe om at andre skal spore av med at "herregud, så bortskjemt du er"-innlegg.

Tusen hjertelig takk for gode tips alle sammen! :) -TS

Og forresten "awesome.", Acne-skjerf er mer enn bra nok. :) Slapp av.

Skrevet

Nå vet jeg ikke hva du har i skapet ditt fra før men

Burberry skjerf er alltid klassiskt og pent! Man må heller ikke ha det i burberry fargene, det finnes andre pene farger.

Silke skjerf fra Hermes.

Acne skjerfet? det er stort og ensfarget

Armbånd fra Hermes, de koster rundt 4000 men de er virkelig fine! Jeg bruker mitt til alt

Ekte perleøredobber

Tennis armbånd

Cholé Gold-tone and leather bangle

Skinn hansker

Belter

Ser at Goldenchanel har kommet med mange gode tips, så jeg har igrunn ikke særlig mye å tilføye:

Mini Lilly fra Mulberry

Kasjmirskjerf

Om du ikke kan ønske deg en veske fra Mulberry går det vel alltids an å få tak i en lommebok fra samme merke til under den prisen? :)

Tusen takk for flotte tips, dere! :) Nå har jeg fått flere idéer! Jeg har tenkt på lommebok fra Mulberry, faktisk. :) -TS

Skrevet

Okei, forstod det som at det måtte være rundt 3000 kr. Uansett kom på litt flere tips :)

- PCveske / iPad case fra marc jacobs eller michael kors - sparer selv til iPad casen siden den er med meg overalt, og jeg bruker den daglig.

- Sminkeveskene fra Lulu's. De har fått inn mange fine den siste tiden, til og med ei du kan bruke som penal på skolen.

Nå er jo ikke dette klær og lignende, men tenkte dette var gaver som var enkle å kjøpe siden du nevner at du er kresen.

Skrevet

Jeg kom på fler:

-cabin-koffert

-en fin toalettmappe

-de skinn-armbåndene fra Ole Lyngaard

-flette-armbåndene fra Bottega Veneta

-tøfler i lam-ull

-manikyrsett

-lue

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...