heidifrøkna Skrevet 6. desember 2012 #1 Skrevet 6. desember 2012 Noen som vet om noen bra hjelpebøker for forhold, sex, stole på seg selv, psykiske trekk hos andre, hvordan få venner, hvordan komme over eksen e.l Sånne type selvehjelpsbøker som faktisk hjelper og har noe intressangt i seg! Har lyst å prøve å lese noe slikt, orker bare ikke en bind til bind om det du leser i vg liksom; "Stol på deg selv, vær med venner, ha det gøy, så elsker han deg igjen!" Noen tips? :D
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #2 Skrevet 6. desember 2012 Selvfølelse nå! Anonym poster: 0121dcaa5d20161374ea58848a302984 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #3 Skrevet 7. desember 2012 Nei, men dette med venner står det jo ganske mye om på KG samme med komme sex over eksen(ikke sikker på om det finnes noen gode råd), sex er veldig generelt da. Anonym poster: c9514419dc738674f57eca955f82e034
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #4 Skrevet 7. desember 2012 "Reinventing your life" Skrevet av J.E.Young og J.S.Klosko Anonym poster: 6a49d424816d2fb163ff1b793b56d83a
PanLi Skrevet 7. desember 2012 #5 Skrevet 7. desember 2012 Noen som vet om noen bra hjelpebøker for forhold, sex, stole på seg selv, psykiske trekk hos andre, hvordan få venner, hvordan komme over eksen e.l Sånne type selvehjelpsbøker som faktisk hjelper og har noe intressangt i seg! Har lyst å prøve å lese noe slikt, orker bare ikke en bind til bind om det du leser i vg liksom; "Stol på deg selv, vær med venner, ha det gøy, så elsker han deg igjen!" Noen tips? :D Denne synes jeg er en veldig fin bok om selvtillitt, selvfølelse og relasjoner generet, så den anbefaler jeg: http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=3083123 ..men. Hvis du ønsker deg bøker om hvordan håndtere samliv og samlivsbrudd spesifikkt, så har jeg ikke så mange tips, desverre. Amazon kommer opp med disse forslagene når jeg typer inn "relationship": http://www.amazon.com/s/ref=nb_sb_noss_1?url=search-alias%3Dstripbooks&field-keywords=relationships 1
Missandei Skrevet 7. desember 2012 #6 Skrevet 7. desember 2012 Jeg liker veldig godt bøkene til Ingvard Wilhelmsen, f.eks. Kongen anbefaler og Sjef i eget liv. Han er psykiater, har jobbet mye med hypokondri, og skriver om stress, angst og hvordan folk bekymrer seg alt for mye over ting man ikke kan gjøre noe med. Synes bøkene er ganske informative, og tar opp slike problemstillinger på en veldig fin måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå