AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #1 Skrevet 6. desember 2012 Kjæresten min har vært i militæret i utlandet en stund, og jeg orker ikke mer, så når han kommer tilbake skal jeg gjøre det slutt. Jeg er veldig såret over noe han gjorde for to år siden, men som vi egentlig ordnet opp i. Alikevel klarer jeg ikke å se på han uten å komme på det. For min del, hvor bor jeg gjøre det slutt? Hos han, eller hos meg? Jeg tenker at gjør jeg det hos han må jeg dra hjem igjen alene etterpå, det tar 2 1/2 time. Hvis han kommer til meg, blir jeg sittende alene hjemme hos meg selv, forlatt og får det minnet hengende i stua lenge. Hvor er det best? Anonym poster: da3dc978a43b1b85057fd3bf315fd04f
Slither Skrevet 6. desember 2012 #2 Skrevet 6. desember 2012 Jeg vil tro det er best om du drar til han. Hvis ikke så risikerer du å ikke få han ut på en stund. Drar du dit, kan du bestemme når du skal dra derfra.
Cho Kon It Skrevet 6. desember 2012 #4 Skrevet 6. desember 2012 Ikke få han til å komme bort til deg for så å gjøre det slutt med han og sende han hjem på en to og en halv times tur. Forlatt blir du uansett, hadde jeg vært deg hadde jeg dratt hjem til han. 7
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #5 Skrevet 6. desember 2012 Ikke få han til å komme bort til deg for så å gjøre det slutt med han og sende han hjem på en to og en halv times tur. Forlatt blir du uansett, hadde jeg vært deg hadde jeg dratt hjem til han. Takk for svar. Sett at det var motsatt da? ville du helst ha blitt dumpa hjemme hos deg selv eller hos han? Anonym poster: da3dc978a43b1b85057fd3bf315fd04f
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #6 Skrevet 6. desember 2012 Kjipt å la han ta hele veien til deg bare for å bli dumpa og så må ta hele veien tilbake. Jaja, er jo kjipt uansett å bli dumpa da. Anonym poster: 7e0622d0a1e1de5ec1234a020dca9605
Cho Kon It Skrevet 6. desember 2012 #7 Skrevet 6. desember 2012 Takk for svar. Sett at det var motsatt da? ville du helst ha blitt dumpa hjemme hos deg selv eller hos han? Anonym poster: da3dc978a43b1b85057fd3bf315fd04f Hjemme hos meg selv, i hvert fall hvis jeg hadde måttet reise så lenge for å komme hjem igjen. Du vet i hvert fall at du skal gjøre det slutt, så den turen blir nok ikke like jævlig for deg. 2
heidifrøkna Skrevet 6. desember 2012 #8 Skrevet 6. desember 2012 Hva med et mer nøytralt sted? En park uten så mye menesker, eller en stille cafe eller noe lignende?
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 6. desember 2012 #9 Skrevet 6. desember 2012 Jeg ville bli dumpet hos meg selv. I hvertfall når det er en tur på to timer tilbake. Ikke kult å sitte på et tog eller noe, nydumpet og sønderknust. 2
Cho Kon It Skrevet 6. desember 2012 #10 Skrevet 6. desember 2012 Og det er heller ikke kult å bli dumpet i offentligheten! 4
Patronus Skrevet 6. desember 2012 #11 Skrevet 6. desember 2012 Hadde nok foretrukket at det ble gjort hjemme hos meg - hvis turen er såpass lang. Har selv blitt dumpa hjemme hos noen andre, og måtte faktisk ligge over til neste dag fordi ferga ikke gikk før morgenen etter. Snakk om god timing.. Og det å sitte på ferga med et knust hjerte med mange mennesker rundt meg, var IKKE noe gøy.
Gjest Darthoven Skrevet 6. desember 2012 #12 Skrevet 6. desember 2012 Ta det på et skikkelig uromantisk sted, f.eks et pissoar eller på et kloakkverk. 1
Gjest gressløk Skrevet 6. desember 2012 #13 Skrevet 6. desember 2012 (endret) Hvis jeg i hans tilfelle hadde skjønt at det var en sånn samtale hun siktet til, så hadde jeg først tenkt at det hadde vært best å dra til henne, sånn at jeg hadde sluppet å bli forlatt. Men når jeg tenker på det Cho Kon It sa, så er jeg usikker på om jeg heller ville ønsket at det var hos meg, slik at jeg ikke kom hjem til et tomt hjem og måtte ta det derfra. Det er kanskje best å ta det hjemme hos en selv likevel. Så jeg ville nok tatt det hos han. Endret 6. desember 2012 av gressløk
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #14 Skrevet 6. desember 2012 Hadde nok foretrukket at det ble gjort hjemme hos meg - hvis turen er såpass lang. Har selv blitt dumpa hjemme hos noen andre, og måtte faktisk ligge over til neste dag fordi ferga ikke gikk før morgenen etter. Snakk om god timing.. Og det å sitte på ferga med et knust hjerte med mange mennesker rundt meg, var IKKE noe gøy. Hvis turen hadde vært kortere da? Ville du fortsatt ha blitt dumpet hjemme? Anonym poster: da3dc978a43b1b85057fd3bf315fd04f
Patronus Skrevet 7. desember 2012 #15 Skrevet 7. desember 2012 Hvis turen hadde vært kortere da? Ville du fortsatt ha blitt dumpet hjemme? Anonym poster: da3dc978a43b1b85057fd3bf315fd04f Ja. Da hadde det nok gått litt mer innpå meg og skjønt mer at han var borte.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 7. desember 2012 #16 Skrevet 7. desember 2012 (endret) Ta det på et skikkelig uromantisk sted, f.eks et pissoar eller på et kloakkverk. "Møt meg i kloakkrøret ved bensinstasjonen. Jeg har fått opp kumlokket, så du kan bare klatre ned stigen" Endret 7. desember 2012 av Evilposelos 10
Cristella Skrevet 7. desember 2012 #17 Skrevet 7. desember 2012 Dra hjem til han! Ingen tvil om at det er det beste å gjøre! For hans del, altså! 1
AryaUnderfoot Skrevet 7. desember 2012 #18 Skrevet 7. desember 2012 Syns absolutt du bør gjøre det hjemme hos han. Har selv måtte pakket snippsekken og dra hjem etter ett brudd og det var en fæl tur. Hadde satt pris på å bare fått kunne ligget å syns synd på meg selv i sofaen min, uten å forholde meg til reiselogistikk og andre mennesker. 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #19 Skrevet 7. desember 2012 hva med over telefon når det er så lange avstander.? jeg slo opp med exsen min over telefon siden det er 5 timers kjøretur mellom oss, og da er det nesten bedre å ta det på den måten Anonym poster: fa2e19db5ac9e1c945469f7a6d46e6a5
Gjest Darthoven Skrevet 7. desember 2012 #20 Skrevet 7. desember 2012 "Møt meg i kloakkrøret ved bensinstasjonen. Jeg har fått opp kumlokket, så du kan bare klatre ned stigen" Enig i at du hadde tenkt at det kanskje var like greit å dumpe fyren dersom han var såpass gal?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå