Gå til innhold

Beste foundation/pudder til uren hud

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har uren hud og trenger en ny foundation eller mineralpudder, som ikke gjør huden verre. Tips?

Endret av taco1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mineral Hygienics er veldig god:) Bruker selv bare farget dagkrem fra Laura Mercier og går over med Bare Minerals correcting concealer på urenheter. Fungerer veldig bra!:)

Skrevet

Mineral Hygienics er veldig god:) Bruker selv bare farget dagkrem fra Laura Mercier og går over med Bare Minerals correcting concealer på urenheter. Fungerer veldig bra! :)

Kanskje jeg prøver den :) Hvorfor bruker du ikke Mineral Hygienics selv?

Skrevet

Jeg bruker Mineral Hygienics og er veldig fornøyd med den, men den sitter ikke like godt som den fra i.d Bare Minerals, så om du har fet hud som blir fort blank så anbefaler jeg den matte fra i.d Bare Minerals. Men legg merke til at du må ta den som heter Matte, for den originale inneholder bismuth som ikke er bra for huden.

Bruk Sigma F82 foundationkost til, den er aller best. Du kan kjøpe den på sigmabeauty.com for en billig penge :)

Anonym poster: eef73472e4a9cac542616a7c89e388c1

Skrevet

Jeg har vert veldig fornøyd med Glo minerals :)

Bestilte meg 2 krukker (2 nyanser) fra mineral hygienics, men de ble aldri brukt.. alt for rosa i fargen for meg, og lå ikke like pent på huden som Glo minerals.

Skrevet

Jeg bruker Mineral Hygienics og er veldig fornøyd med den, men den sitter ikke like godt som den fra i.d Bare Minerals, så om du har fet hud som blir fort blank så anbefaler jeg den matte fra i.d Bare Minerals. Men legg merke til at du må ta den som heter Matte, for den originale inneholder bismuth som ikke er bra for huden.

Bruk Sigma F82 foundationkost til, den er aller best. Du kan kjøpe den på sigmabeauty.com for en billig penge :)

Bismuth er ikke nødvendigvis dårlig for huden; her farer du med feilinformasjon. Biamuth KAN gi reaksjoner med kløe hos noen, men det er et ufarlig stoff som brukes i mye kosmetikk.

Anonym poster: d23cb8a09952b410b6ab54854afe3d33

Skrevet

Bismuth er ikke nødvendigvis dårlig for huden; her farer du med feilinformasjon. Biamuth KAN gi reaksjoner med kløe hos noen, men det er et ufarlig stoff som brukes i mye kosmetikk.

Jaja, KAN være dårlig for huden da, flisespikker.

Skrevet

Jaja, KAN være dårlig for huden da, flisespikker.

Man skal ikke kimse av flisespikkere og korrekt informasjon. Synsing har vel ikke drevet verden fremover...

Skrevet

Kanskje jeg prøver den :) Hvorfor bruker du ikke Mineral Hygienics selv?

Brukte den før, men huden min har blitt så fin i det siste at jeg ikke trenger så mye dekkevne:) Anbefaller den virkelig, gir veldig fin glød også:) Litt dumt at den må kjøpes på nett mtp farger, men hvis jeg husker rett kan man kjøpe mini starterkits med to forskjellige farger:)
Skrevet

Må legge til at det er viktig å bruke en god kost for å få god dekkevne. Sigma F82 skal være veldig bra, brukte selv Bare minerals handy buki:)

Skrevet (endret)

Jeg har egentlig mer tørr enn fet hud. Eller, den er vel fet under (siden jeg får urenheter) og tørr oppå. Vet ikke hva som er best da, flytende foundation/dagkrem eller pudder?

Har lyst til å prøve Laura Mercier dagkremen, siden jeg bruker dagkrem nå, og det synes jeg er ganske ok. Men den jeg har er fra TheBalm,og jeg tror den gjør huden min verre. Synes mineralpudder kan se litt pudrete ut på meg.

Føler ikke jeg trenger så veldig god dekkevne, men noe for å gjøre huden min jevnere, også trenger jeg en concealer for å dekke over urenheter. Trenger forresten tips til det og.

Har lyst til å prøve Mineral Hygienics-pudderet og kanskje BareMinerals, har ikke så lyst til å prøve ID pga bismuth'en, i tilfelle jeg reagerer. Skal kjøpe Sigma F82 hvis jeg kjøper pudder :)

Endret av taco1
Skrevet

Av de jeg har prøvd syns jeg MH er minst tørr, den smelter inn i huden på en måte. Men nå har jeg ikke så veldig tørr hud så kan ikke si det sikkert. Ville prøvd farget dagkrem hvis du vil ha noe som jevner ut og en concealer. Correcting concealer fra BM dekker bra og inneholder ingen dumme ingredienser:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...