Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at dette blir et veldig sytete innlegg, men må bare få det ut.

Jeg savner eksen min sånn! Liker ikke kalle det eks, men ja.. det er jo desverre det det er. Han som gjorde det slutt.

Vi har hatt endel kontakt frem og tilbake etter det ble slutt, i noen perioder er det helt stille, også plutselig tar en av oss kontakt.

Jeg føler at jeg begynner å komme mer og mer over han, og lærer av mine "feil" (har møttes og hatt sex flere ganger etter det ble slutt). Nå har jeg bestemt meg for å ikke svare neste gang han ringer, og jeg synes også det er hyggelig å møte andre gutter, og vil gjerne finne en (ikke noe jeg stresser med), så jeg har liksom kommet litt videre fra den delen av kjærlighetssorgen hvor man bare ser HAN og ingen andre. Jeg har også begynt å føle meg lykkeligere i det siste. MEN

jeg savner han så utrolig. Begge elsket hverandre når det ble slutt, så det er andre grunner enn følelser som ikke er der lenger.. Jeg savner virkelig han bare som person. Og selvom jeg klarer meg uten han, så vil jeg virkelig ha han tilbake.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår deg så utrolig godt!

Skrevet

Du er ikke alene...

Jeg savner hun jeg var sammen med utrolig mye ;( Vil ha tilbake kjæresten og bestevennen min. Har det bare så utrolig vondt og jævlig.

Det verste er at månedene som har gått for det meste uten kontakt ikke har gjort det bedre men verre.

Skrevet

Huff det er kjipt.. Det går heldigvis over, selvom man kanskje aldri helt vil slutte å savne personen litt om man har hatt et ok brudd..

Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Det er fornuftig av deg at du har innsett at du ikke kan ha kontakt med han mer i hvertfall. Bare der har du kommet deg et stykke på vei allerede. Så får vi håpe du klarer det når han faktisk ringer da, enklere sagt enn gjort. Tror alltid du kommer til å savne han litt, det er jo en person du har delt noe spesielt med, og etter som dere begge elsket hverandre da det ble slutt, så går jo ikke det automatisk bort.

Brudd er kjipt, men håper det fryktelig avnet snart går over HHH. Du skal vite at du i hvertfall ikke er alene. Selv om det sikkert er en fattig trøst.

En klem får du uansett :klem:

Skrevet

Er i nøyaktig samme båt. Er koselig med andre og sånn, men de er ikke HAN. Tror man bare må kutte kontakten og lide seg igjennom en kjip periode, så går det vel over etterhvert :(

Skrevet

Husk at følelser ikke er permanente :) de forandrer seg, og selvom det er et helvete nå, så kommer du snart til å føle deg så mye bedre, og ikke skjønne hva du tenkte med :)

Skrevet

Savner henne og.

Jeg er fortsatt sint, men utrolig glad i deg. Kanskje du finner veien hjem en dag. Jeg tenner et lys av og til så du kan finne den om du vil.

Skrevet

Huff jeg vet hvordan det er å savne eksen ja. Han kuttet all kontakt, og jeg bestemte meg for å la vær å mase på han. Det var noe kjipe måneder kan du tro... Jeg ventet å høre fra han hver dag (han hadde lovet at vi skulle holde kontakten).

Men i ettertid oppdaget jeg at det å ha null kontakt var det beste som kunne ha hendt meg. Når jeg etterhvert møtte han igjen var alle følelser forduftet. jeg hadde fortsatt minnene, men så ikke på han som kjæreste lengre. Vi klarte utrolig nok å beholde et fint vennskap.

Det var VONDT men verdt det!

Skrevet

Ja, problemet er jo litt at jeg liksom ikke helt vil gi slipp heller. Vil liksom ikke slutte å savne han helt, noen dager går det helt fint, men til syven og sist vil bare ha han tilbake! æsj, så dritt kjærligheten egentlig er.. merker jeg blir som et lite barn som ikke får det jeg peker på..

Skrevet

Jeg skjønner deg så godt... Har kontakt med eksen selv, og syns det er veldig greit, men samtidig gjør det jo også ekstra vondt når jeg har han i livet mitt men ikke sånn som før.. Jeg har syv nydelige nieser og nevøer i hans familie, og når man har vært i familien i 7år er det ikke bare å kutte tvert av. Jeg vil så gjerne ha kontakt med barna, men da må jeg også takle å se han med en annen jente en dag. Jeg hater dette....jeg vet ærlig talt ikke om jeg vil ha han tilbake hvis det skulle vært en mulighet, men jeg vil ikke at noen andre skal få han heller =/

Skrevet

Eg veit kordan du føler deg :s sjølv sliter eg med å tenke på eksen :/ skjønar det ikkje heilt heller egentlig for med oss blei det et stygt brudd der han fann seg ei ny og skylda meg pengar osv. Så eg forstår ikkje korleis eg fortsatt kan tenke på han :s kvar gong eg ser han kjenner eg ei slags smerte å blir veldig trist :/ heldigvis ser eg han sjeldent^^ over 6 månedar sidan det blei slutt vel og merke :s er det fleire i same situasjon som meg? Føler meg dum som fortsatt tenker på han. Men eg veit ikkje om det berre er savnet av han eg forelska meg i, eller kva, for eg vil heller ikkje ha han tilbake, og eg har også det bra uten han i livet mitt og er over den største sorgen.. er det nokon med nokre hjelpande ord? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...