Gå til innhold

Mannen har drevet med nettdating

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville du gjort om du fant ut at daten/kjæresten din har drevet med nettdating?

Anonym poster: 43439bfb4046afd5618e4f35b7ff1983

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I fortiden eller i løpet av deres forhold?

Jeg regner med at det er nåtiden..

Hadde reagert nesten likt som om hvis han hadde dratt på ekte date.

Han går bak ryggen min, og viser at han ikke er til å stole på, så hvordan vet jeg at han ikke har gått på date i virkeligheten også?

Jeg er også en av dem som mener at "alt er lov på nett", situasjonen er mindre virkelig,men menneskene er minst like virkelige..

Skrevet

Forskjell på date og kjæreste da. Traff du fyren på nettdating så kan du ikke forvente at han legger ned profilen på første date, selv om jeg mener at man ikke lenger bør være aktiv om man fortsetter å date.

Anonym poster: e8c39c15a7cf2e8af7a147c406ede892

Skrevet

I fortiden.

Skrevet

Jeg trodde det var snakk om en tråd der kjæresten din drev med nettdating mens dere var sammen ... men du mener før du traff ham? Hvorfor skal man "gjøre noe" spesielt med dette, da? :klo: Som om nettdating var noe negativt?

Anonym poster: c646715a1066abd2b6789b0c9866ba00

• Liker 4
Skrevet

hadde jeg ikke hatt noe imot om det var i fortiden..spiller det noen rolle?

• Liker 3
Skrevet

Finnes vel ingen single under 40 i dag som ikke har prøvd nettdating?

• Liker 6
Skrevet

Finnes vel ingen single under 40 i dag som ikke har prøvd nettdating?

Jo ;)

Men det hadde ikke spilt noen rolle for meg dersom en kjæreste hadde nettdatet - i fortiden selvsagt.

Skrevet

I fortiden.

Kan du først forklare hvorfor du reagerer på dette?

For jeg ser ingen grunn

• Liker 1
Skrevet

Høres litt rart og desp ut å lete etter damer på internett.

Skrevet

Det er ganske vanlig, og personlig hater jeg bar-scenen,og hvis du hater bar-sjekking, kan du alltid få jobb flørt,men det er ikke alltid mulig det heller, så da er nettet en fin måte å få kontakt med MANGE kvinner på!

Er jo så mange attraktive gode kvinner der, så hvorfor er det desperat?

Jeg hadde ikke reagert på det i det hele tatt..

• Liker 4
Skrevet

Poenget er at man går ikke på bar for å sjekke damer bare. Man går for å ha det gøy, og så kan man være heldig å treffe noen kanskje. Samme med jobben. Man går ikke for å sjekke, men for å tjene penger. Så det er ikke desp å gå på bar eller på jobb. Men hvis man setter seg ned foran PC for å lete etter damer så er det litt desp.

Skrevet

Nettdating i seg selv er da ikke desperat! Det er en måte å treffe folk på - ettersom ikke alle har "nye tilskudd" til omgangskretsen med jevne mellomrom.

• Liker 2
Skrevet

Nå har ikke jeg forsøkt nettdating siden jeg var tennåring da spraydate fantes, så jeg tar ikke dette personlig på noen møte. Men at nettdating er desperat? Det er kanksje desperate individer på nett, men det er jo en lite annen side av saken. La oss sette sjekking på byen og nettdating opp mot hverandre.

Sjekking; ofte (for mye) alkohol involvert. Ofte minimal til ikkeekstisterende mulighet for å bli kjent med personen du snakker med. Du gir og blit gitt liten tid til å vise dine beste sider. Jo mindre knyttet til egne preferanser du er, dess større sjanse for måloppnåelse. Jo nærmere stengetid du er, dess mer tilbøyelig er du til å agere lite kritisk. Utsendet er et viktig argument for å opprettholde kontakt. Du er ikke nødvendigivs på byen for å finne langisktig kjærlighet.

Nettdating: (som regel) utføres det i edru tilstand. Du kan ha klare mål med hva slags person du vil møte. Du kan bruker dager, uker eller hva nå på å bli kjent med den andres ord, tanker, og tiltrekkende sider. Du kan bruke tid på å formulere deg og tenke igjennom eksakt ha du ønsker å si. Du er ikke nødvendigvis på nettdating for å finne en kortsiktig løsning på helgens behov isolert. Du har ro til å bli kjent med deg selv og medmennesker. Du kan kommunisere når det passer best. Dersom det er leggetid den ene dagen, er det mulig å fortsette eller opprette kommunikasjon neste dag, neste morgen, neste lunsj eller hva du ønsker. Interessante samtaler kan være viktigst for å fortsette kontakten og du kan bruke tid på finne frem til mennesker du virkelig liker.

Jeg dømmer ingen, og jeg sier ikke at å sjekke på byen er utelukkende for desperate folk. Men hvis du var desperat, nettdating eller byen før stengetid?

Anonym poster: 007b6a7fe3783e8a3ef788e477bd506c

• Liker 6
Gjest LineaAlba
Skrevet

Hvis han var oppriktig og letet etter en bra dame han kunne bli sammen med er det da ingenting galt med det? Der har man mulighet til å få et godt bilde av noen før man kommer så langt at man treffes. Tipper det er enklere å lykkes med nettdating enn å utveksle nummer etter et par setninger på et utested?

Dømmer du virkelig kjæresten pga dette? Er du egentlig glad i han?

• Liker 2
Skrevet

Poenget er at man går ikke på bar for å sjekke damer bare. Man går for å ha det gøy, og så kan man være heldig å treffe noen kanskje. Samme med jobben. Man går ikke for å sjekke, men for å tjene penger. Så det er ikke desp å gå på bar eller på jobb. Men hvis man setter seg ned foran PC for å lete etter damer så er det litt desp.

Poenget er ,at han ville ha en dame, ikke en engangsknull.

Han vet hva han vil ha,og han utforsker metoder å få det på,siden når ble det negativt?

Hvis man virkelig er utkikk etter dame og drar på byen, så virker det jo som om man går får å ha det gøy,men utover kvelden, og andre kvelder, vil folk merke at man prøver hardt å komme i kontakt med damer. Hva om alle er fulle, det er ræva stemning og alle avviser han? er han mindre desperat da?

Jeg hadde heller kalt han målbevisst, det er ingenting galt i å si at man vil ha en dame.

• Liker 3
Gjest Wolfmoon
Skrevet

Jeg har nettdatet, men det var da virkelig ikke fordi jeg var desperat etter å finne meg en kjæreste :klo:

Da hadde jeg vel ikke vært singel i dag, for jeg møtte jo flere hyggelige menn.

Jeg nettdatet rett og slett for å ha en mulighet til å bli kjent med nye mennesker, i dette tilfelle menn, fordi det er et underskudd på slike i min omgangskrets. Flere hyggelige menn, dessverre ingen for meg.

• Liker 1
Gjest Elissima
Skrevet

Hadde ikke brydd meg om jeg hadde møtt en som hadde nettdatet før han traff meg. Jeg har jo nettdatet selv! Men var bare ikke min greie, jeg klarer ikke bli interessert i noen på den måten. Da jeg sa til kjæresten min at jeg har nettdatet kalte han meg patetisk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...