Smilla78 Skrevet 8. mars 2004 #1 Skrevet 8. mars 2004 (endret) Hva syns dere om henne? Jeg har aldri likt henne før, men det siste albumet er faktisk råbra! Masse bra låter. Anbefales! Endret 5. august 2022 av Smilla78
Amber Skrevet 8. mars 2004 #2 Skrevet 8. mars 2004 Joda hun kan synge, men jeg klarer henne ikke.... Hun er så vulgær, og med den spray-on brunfargen hennes (skulle tro hun ønsket hun var neger) og silikonpupper er hun for falsk for min smak. Hun ble bedre med mørkt hår da, det skal hun ha...
Smilla78 Skrevet 8. mars 2004 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2004 Hun er grusomt vulgær ja og altfor brun, men det er jo musikken som teller. Og den er bra! Syns jeg da... Men dama er uspiselig!
Gjest Madam Felle Skrevet 8. mars 2004 #5 Skrevet 8. mars 2004 Jeg liker henne ikke, og det gjelder alt. Sangstemmen hennes er ikke nåe jeg får gåsehud av, og resten er for dumt for hun vil bare provosere hele veien, og derfor blir det vanskelig å ta henne seriøst. Men så er jeg kresen da, for jeg har aldri likt Marie Carrie heller, for hun skriker bare.
femme fatale Skrevet 8. mars 2004 #6 Skrevet 8. mars 2004 Utrolig mye sminke på den dama ! Jeg skjønner ikke hvordan noen som har så mye penger kan se slik ut frivillig. Det er vel sant som det sies at man kan ikke kjøpe klasse... Men hun har en kjempeflott stemme, og noen veldig fine sanger.
Malou Skrevet 8. mars 2004 #9 Skrevet 8. mars 2004 Har i allefall fått mye mer sansen for henne nå enn før da hun bare var "yet another blonde." Da mener jeg tiden når hun kom ut med sitt første album. Ingen tvil om at hun virkelig kan synge! Jennifer
Gjest Moonshadow Skrevet 8. mars 2004 #10 Skrevet 8. mars 2004 Likte henne ikke før men i det siste synes jeg både hun personlig og musikken har blitt sinnsyk kul :-)
Gjest gjesta Skrevet 8. mars 2004 #11 Skrevet 8. mars 2004 Syntes hun synger bra og er en dyktig artist i sin sjanger. Hvordan hun ser ut blåser jeg i - siden jeg hører henne mer enn jeg ser henne. Når det er sagt så er det vel ikke akkurat "klassisk og elegant" beskrivende om henne, men i den bransjen der er vel ikke det et mål heller. Oppmerksomhet er et stikkord der...
Gjest 1111 Skrevet 8. mars 2004 #12 Skrevet 8. mars 2004 Jeg liker henne - bra stemme og dyktig artist!
¤Tiili¤ Skrevet 8. mars 2004 #13 Skrevet 8. mars 2004 Likte henne ikke før men i det siste synes jeg både hun personlig og musikken har blitt sinnsyk kul :-) :enig_animasjon:
-Fisken- Skrevet 8. mars 2004 #14 Skrevet 8. mars 2004 Syntes hun synger bra og er en dyktig artist i sin sjanger. Hvordan hun ser ut blåser jeg i - siden jeg hører henne mer enn jeg ser henne. Når det er sagt så er det vel ikke akkurat "klassisk og elegant" beskrivende om henne, men i den bransjen der er vel ikke det et mål heller. Oppmerksomhet er et stikkord der... Enig. Det er få som etter min mening kler seg noe videre "bra" i mine øyne av de typiske sangerne som Christina. Men det er virkelig få dom har en så nydelig stemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå