Gå til innhold

Uskyldig dom.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min far var gift med en psykopat i ti år. da jeg og min bror var på besøk når vi var liten, så dro hun oss alltid i ørene, MOBBET min bror ekstremt mye( han har en sykdom). Vi fikk ikke lov å gå å ta oss noe å drikke uten å spørre først, da klikket hun helt, datt det en chips på gulvet så eksploderte hun. Vi var jo liten, så vi ble jo livredd.

for et år siden bodde jeg hos pappa en stund( jeg har hund, og måtte flytte fra gamle leiligheten, og ingen ville leie ut til en med hund)..så måtte flytte ganske kjapt, så fikk lov å bo der i noen måneder til jeg fant mitt egent.

Hun er ekstremt sjalu, så pappa har aldri fått ringe mamma eller meg og min bror, så han måtte gjøre det i skjul.

De har en sønn sammen, så hun truet hele tiden med at visst han gikk ifra henne så skulle ikke han få se sønnen, noe hun har klart...

Men tilbake til overskriften, hun har nå klart å få han dømt for kone mishandling. Han skal sone i et år. Han kastet hun til slutt ut, og da klikket det helt. Hun sa hun skulle ta ifra han huset og alt. så da gikk hun å anmeldte han for kone mishandling og diverse, noe som IKKE er sant. dette er jo noe politiet selvfølgelig tar på alvor, og pappa var helt ifra seg i rettsaken og klarte ikke å forsvare seg selv nesten. Hun sier han gjorde det for 8 år siden, men hun gikk i fra han for 5 år siden, og kom krypene tilbake noen måneder etterpå. det hadde hun aldri gjort visst hun hadde blitt mishandlet. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre:-((

Anonym poster: 492fb5e7e7188ca6563f3ca9b4247408

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk med advokaten hans.

• Liker 2
Skrevet

Har gjort det, og han er ubrukelig. forberedte han ikke på rettsaken osv. Men nå har jo han fått en dom, så er vel ikke så mye å gjøre? trist at en uskyldig må i fengsel i et år, men den syke kan leve livet som hun vil....

Anonym poster: 492fb5e7e7188ca6563f3ca9b4247408

Skrevet

Om advokaten har gjort en dårlig jobb er det grunn nok til anke - samt at han må da kreve en annen kompetent advokat som kan lage en ny sak basert på dette.

• Liker 2
Skrevet

Han har anket, men må man ikke ha nye " beviser"?

Skrevet

Han har anket, men må man ikke ha nye " beviser"?

Nei. Saken skal behandles helt på nytt i lagmannsretten. Bytt advokat. Regner forøvrig med at det er ‹‹uskyldig dømt›› du mener.

Anonym poster: ff4c34bb42b11e9e81fcf9f49acdf3ff

Skrevet

Ok, takk for hjelp.

ja, selvfølgelig, he he herregud..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...