dobri123 Skrevet 6. desember 2012 #1 Skrevet 6. desember 2012 Prosjektet heter prosjekt ''etternavn''. Hvor de har plassert hans etternavn som navnet på prosjektet. Det går ut på å konstanst ringe han, sende meldinger og prøve å få tak i han. Det er hun og to/tre venner av henne som var felles venner av de. De lager rykter som at han ligger med henne, at han snakker med henne når jeg sovner osv. Det begynner å gå meg så på nervene at jeg har ikke ord så nå måtte jeg få det ut! Er det normalt? Lage et prosjekt for å få tilbake en gutt? Verste av alt var at de ikke var sammen sist engang, de bare holdt på ca 1-2 måneder! Hun er også blitt samme en annen gutt den uken her, men de gir seg jo f**n ikke. Igår skulle vi på byen en tur, så klart måtte hun også dra på byen kun for å ødelegge å prøve å få tilbake han! Han sier selv han ikke vil ha henne, men det her begynner å lage store krangler mellom oss. Og går utover vårt forhold igjen. Hun er 15 år gammel, fyller 16 straks og for noen helger siden fikk jeg høre hun og flere hadde fest. Jeg ga da inn et anonymt tips til politiet om at det var mindreårige som drakk, og ga adressen. Deretter gikk disse jentene ned å anmeldte meg for å ha ringt politiet. Ikke at de skal komme noen stor vei med det, men men.. Nå er jeg lei! Han er 20 snart 21
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #2 Skrevet 6. desember 2012 Prosjektet heter prosjekt ''etternavn''. Hvor de har plassert hans etternavn som navnet på prosjektet. Det går ut på å konstanst ringe han, sende meldinger og prøve å få tak i han. Det er hun og to/tre venner av henne som var felles venner av de. De lager rykter som at han ligger med henne, at han snakker med henne når jeg sovner osv. Det begynner å gå meg så på nervene at jeg har ikke ord så nå måtte jeg få det ut! Er det normalt? Lage et prosjekt for å få tilbake en gutt? Verste av alt var at de ikke var sammen sist engang, de bare holdt på ca 1-2 måneder! Hun er også blitt samme en annen gutt den uken her, men de gir seg jo f**n ikke. Igår skulle vi på byen en tur, så klart måtte hun også dra på byen kun for å ødelegge å prøve å få tilbake han! Han sier selv han ikke vil ha henne, men det her begynner å lage store krangler mellom oss. Og går utover vårt forhold igjen. Hun er 15 år gammel, fyller 16 straks og for noen helger siden fikk jeg høre hun og flere hadde fest. Jeg ga da inn et anonymt tips til politiet om at det var mindreårige som drakk, og ga adressen. Deretter gikk disse jentene ned å anmeldte meg for å ha ringt politiet. Ikke at de skal komme noen stor vei med det, men men.. Nå er jeg lei! Han er 20 snart 21 Skjønner ikke hvorfor 20åringer gidder å rote seg borti slike fjortisdamer... Drama! Anonym poster: 4e9add09c67154b37f567a789211884a 20
Cordelia Skrevet 6. desember 2012 #3 Skrevet 6. desember 2012 Prosjektet heter prosjekt ''etternavn''. Hvor de har plassert hans etternavn som navnet på prosjektet. Det går ut på å konstanst ringe han, sende meldinger og prøve å få tak i han. Det er hun og to/tre venner av henne som var felles venner av de. De lager rykter som at han ligger med henne, at han snakker med henne når jeg sovner osv. Det begynner å gå meg så på nervene at jeg har ikke ord så nå måtte jeg få det ut! Er det normalt? Lage et prosjekt for å få tilbake en gutt? Verste av alt var at de ikke var sammen sist engang, de bare holdt på ca 1-2 måneder! Hun er også blitt samme en annen gutt den uken her, men de gir seg jo f**n ikke. Igår skulle vi på byen en tur, så klart måtte hun også dra på byen kun for å ødelegge å prøve å få tilbake han! Han sier selv han ikke vil ha henne, men det her begynner å lage store krangler mellom oss. Og går utover vårt forhold igjen. Hun er 15 år gammel, fyller 16 straks og for noen helger siden fikk jeg høre hun og flere hadde fest. Jeg ga da inn et anonymt tips til politiet om at det var mindreårige som drakk, og ga adressen. Deretter gikk disse jentene ned å anmeldte meg for å ha ringt politiet. Ikke at de skal komme noen stor vei med det, men men.. Nå er jeg lei! Han er 20 snart 21 Vel, da får du anmelde de for trakassering tilbake. Det de driver med burde få konsekvenser. 3
dobri123 Skrevet 6. desember 2012 Forfatter #4 Skrevet 6. desember 2012 Har tenkt tanken, men han virker ikke så keen på å dra dette så langt. Ettersom han ikke trur han vil komme noe vei med det.. 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #5 Skrevet 6. desember 2012 bare prøve å ignorere det, selv om det er vanskelig. hu kommer sikkert ikke til å gi seg hvis dere kaster bensin på bålet i alle fall Anonym poster: e105a04865af74e549f7ad6d37792c0e
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #6 Skrevet 6. desember 2012 Fint å dra på seg slike barnslige ungførkjer.... For en kar. Vel, få han til å prate hardt til henne, rett i trynet på dumma, ordentlig strengt om at hun skal gi seg og holde seg langt faen unna, kanskje hu skjønner litt etter hvert. Hvis ikke får dere anmelde henne eller noe, dere har jo helt sikkert bevis på alle de innkommende samtalene fra henne på tlf.. Anonym poster: 4dc2fd23793d5a56bdca8f80e6e9206e
Cordelia Skrevet 6. desember 2012 #7 Skrevet 6. desember 2012 En liten telefonsamtale til foreldre kunne jo også hatt en effekt, men da må dere vel ha "bevis". For at de skal tro at englebarna har funnet på noe sånt. 7
Gjest RockOn Skrevet 6. desember 2012 #8 Skrevet 6. desember 2012 Jeg forstår deg så godt! Bortsett fra at hans ex var i midten av 20 årene. Men det var omtrent det samme, hun satt ut rykter (helst til mine nærmeste venner, sånn at jeg fikk høre det igjen av mine nærmeste). Hun drev på i mange måneder aktivt. Det påvirket hele forholdet og skapte mye krangling. Det verste var at hun ringte han og sendte mld til han i flere år. Og var ganske ille med å ringe i fylla. Da jeg og exen slo opp flere år senere, så var hu på med en gang! Jeg fatter ikke at det går an. Mitt råd, uansett hva du føler så er det ikke hans skyld at hun er sånn (hvis ikke han oppfordrer til det selvsagt). så ikke la det gå utover han. Prøv ditt beste og stenge henne ut av forholdet deres. Hvis ikke kan du ødelegge det.
dobri123 Skrevet 6. desember 2012 Forfatter #9 Skrevet 6. desember 2012 Vi har nok av bevis, en hel telefon liste. Jeg har tenkt tanken på å prøve å ringe foreldrene nå. Isåfall si ifra at om hun ikke gir seg nå så vil det bli anmeldt. Når hun kommer på utesteder har vi sagt ifra til vaktene så hun blir kastet ut. Vi ignorer det å svarer ikke når de tar kontakt for nå er vi dritt lei. Han har også sagt klart ifra at han IKKE vil ha noe med henne å gjøre, men det hintet klarer hun jo fa*n ikke ta! 1
Alice123 Skrevet 6. desember 2012 #10 Skrevet 6. desember 2012 Akk ja. Leker man med barn, får man barneleker. 17
dobri123 Skrevet 6. desember 2012 Forfatter #11 Skrevet 6. desember 2012 Jeg forstår deg så godt! Bortsett fra at hans ex var i midten av 20 årene. Men det var omtrent det samme, hun satt ut rykter (helst til mine nærmeste venner, sånn at jeg fikk høre det igjen av mine nærmeste). Hun drev på i mange måneder aktivt. Det påvirket hele forholdet og skapte mye krangling. Det verste var at hun ringte han og sendte mld til han i flere år. Og var ganske ille med å ringe i fylla. Da jeg og exen slo opp flere år senere, så var hu på med en gang! Jeg fatter ikke at det går an. Mitt råd, uansett hva du føler så er det ikke hans skyld at hun er sånn (hvis ikke han oppfordrer til det selvsagt). så ikke la det gå utover han. Prøv ditt beste og stenge henne ut av forholdet deres. Hvis ikke kan du ødelegge det. Jeg prøver så godt jeg kan, men det er fader ikke lett. Til tider lurer jeg på om det er bedre å gå, ihvertfall om dette ikke gir seg. Jeg elsker gutten og vil se for meg en fremtid med han, men jeg klarer ikke en psykopatisk fjortiss i bakgrunnen!
Gjest RockOn Skrevet 6. desember 2012 #12 Skrevet 6. desember 2012 Jeg skjønner det veldig godt. Det er fader ikke lett å "overse" noe som konstant er tilstedet, og særlig ikke i måneder og år. Hvis jeg hadde opplevd samme igjen så hadde jeg gått. Fordi JEG er ikke en person som takler sånn spesielt godt. Men er sikkert mange som hadde blitt og kjempet. Hva du gjør er jo opp til deg. Lykke til i hvertfall!
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #13 Skrevet 6. desember 2012 Var borti lignende selv nylig. Pågikk i 5 år. Eksen hans gjorde alt for å få han tilbake, trakkaserte meg, kontaktet eksen, kom på døra vår og la ut om hvor bra sex de hadde sammen sist de var på fest sammen. Jeg gikk, gjorde det slutt. giddet ikke høre mer på alle ryktene. Ikke gjorde han noe for å stoppe de heller. Verre er det kanskje med tanke på hvor gamle alle er. Eksen min er 37, eksen hans er 30 og selv er jeg 25. Hvorav jeg trolig er den som var voksen nok, tok et valg og gikk. Du blir nok desverre aldri kvitt de... Anonym poster: 2936965dc2b77ab68c87a8d3c38ec115 1
Cho Kon It Skrevet 6. desember 2012 #14 Skrevet 6. desember 2012 (endret) Hadde jeg som 20-åring hatt sex med noen under den seksuelle lavalder så hadde vel jeg og nølt med å anmelde henne for trakassering (har de hatt sex?)... Uansett - en femtenåring ser nødvendigvis ikke at et slikt prosjekt er heller umodent og dødfødt, men sånn går det når man roter seg borti barn. Anmeld henne. Endret 6. desember 2012 av Cho Kon It 6
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #15 Skrevet 6. desember 2012 HVorfor fortalte dere henne at dere skulle til byen? Hvis dere ikke informerer henne om hvor dere er, så kan hun ikke dukke opp. Skjønner ikke hvordan hun kan komme inn på utesteder når hun er 15 år? Anonym poster: 8f677b336c5014d4fbcc79fcf18db3ba 5
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #16 Skrevet 6. desember 2012 Lukter besøksforbud her. Hun kommer til å skjemmes grundig av dette i fremtiden, ikke at det er noen trøst for deg, men det er skikkelig straff det. Skam altså. Skjønner ikke hvordan hun kan resonnere seg frem til at dette skal gjøre at han vil ha henne tilbake. "Gud så forelsket jeg blir i deg når du trakasserer meg!" Anonym poster: 895fd32bf4d8b3b5ab123a8299318f50 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #17 Skrevet 6. desember 2012 Lukter besøksforbud her. Hun kommer til å skjemmes grundig av dette i fremtiden, ikke at det er noen trøst for deg, men det er skikkelig straff det. Skam altså. Skjønner ikke hvordan hun kan resonnere seg frem til at dette skal gjøre at han vil ha henne tilbake. "Gud så forelsket jeg blir i deg når du trakasserer meg!" Anonym poster: 895fd32bf4d8b3b5ab123a8299318f50 Kanskje hun har lest for mye Twilight? Anonym poster: a5c1a9b2e5cb7f977f5f74e4c6f620fc 6
Gjest gressløk Skrevet 6. desember 2012 #18 Skrevet 6. desember 2012 Det å terrorisere noen via telefonen har vel aldri vært noe sjakktrekk for å få noen tilbake uansett. Jeg ville latt de bare holde på til han selv eventuelt anmelder dem for telefonterror. 1
heidifrøkna Skrevet 6. desember 2012 #19 Skrevet 6. desember 2012 Hvis hun bare har holdt på et par uker kommer hun til å slutte snart, hun er 16 år og føler han er den rette og skal gjøre alt i verden for i hennes hode er du hva som står i veien for dem... Bare la hun holde på litt, hvis det går over grenser, så ring foreldrene.
Marcellus Skrevet 7. desember 2012 #20 Skrevet 7. desember 2012 Hun er under 16, har han hatt sex med henne er vel det beste for han rett og slett å ignorere henne helt.... En anmeldelse kan fort slå tilbake.... 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå