Gå til innhold

Mistet følser for gutten, men vil ha dem tilbake

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med samboeren i 2 år. Valgte akkurat å gjøre det slutt pga mangel på føleser og jeg synes det var litt kjedelig å være med han., og har følt det slik i et par månder, så jeg flyttet hjem igjen til familien. Jeg har tenkt litt og velger kanskje å gi forholdet en sjanse. Grunnen til at jeg vil det, er fordi han er så fantatisk "snill" han har jobb, leilighet. rett og slett en ganske stabil fantatisk fin fyr rett og slett. en god pappa hadde han også blitt. :-)

Så hvis jeg skal gi dette forholdet en sjanse så skulle vi gjøre hverdagen litt annderledes. Vi skal spille spill, prøve å diskutere mer, si hva vi føler og trenger. og tulle mer. Prøve å gjøre hverdagen mer spennede. :popcorn:

Han elsker meg noe helt vanvittig!! tror aldri jeg kommer til å finne en fyr som elsker meg så mye? syns det er så rart at noen kan elske meg så høyt og jeg ikke føler det samme for han... :frown::vetikke:

så spørsmålet mitt er ... Jeg har hatt føleser for han før og tror at jeg kan gjenopplive dem igjen. Er det noen som har mistet føleser for kjæresten også fått dem tilbake? også har det gått bra siden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, jeg har blitt i forhold og prøvd. Og endt opp med å få dem langt opp i halsen fordi jeg ikke har klart det. Syntes du ikke det kanskje er viktig at du skal finne en du virkelig elsker? Jeg skjønner at det er fint at han er trygg og sånt. Men er det nok?

Skrevet

Min mor satt seg en gang ned for å fortelle meg noen kloke ord om det å leve med et annet menneske, og det hun sa var "Du kan ikke elske noen like mye hver dag. Det vil være tider hvor du ikke elsker ham, men det vil også være tider hvor du ikke klarer puste uten å tenke på ham, man må holde ut de dårlige, og nyte de gode dagene". Stort andre råd har hun ikke gitt meg siden hun fortalte meg hva mensen var..

Du må se i deg selv om det er en fase eller ikke, og om du er villig til å miste ham.

• Liker 5
Skrevet

Høres ut som meg. Nå er det litt over en mnd siden jeg flyttet ut, og jeg angrer ikke. Min samboer hadde også de samme kvalitetene som din, og han elsker meg enda (dessverre). Men dette var riktig for meg.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Tusen takk floppesopp :-) jeg skal tenke på det. Lurte på om jeg skulle flytte tilbake igjen., og hvis følesene forsatt er det samme, så stikker jeg.. så vet jeg i hvertfall det "for sure" så får jeg bruke et par månder på det :-/

Til Skylines:

Ville du ikke gi han en sjanse? si til ham " jeg syns det vi har er kjedelig" kan vi gjøre ting mer spennede ut av hverdagen? diskutere mer, gjøre ting mer sammen osv?

Endret av MissStiles
Skrevet

Tja, jeg var så lei til slutt at jeg ikke vil finne på noe med han.. Utrolig synd, men jeg fikk ham opp i halsen etterhvert. Kjenner på savnet når jeg ser bilder av han på FB o.l, men jeg vet at det er riktig selv om det er litt tungt av og til. Hvis du føler at det er håp for dere, så ville jeg prøvd litt til, men følelser er vanskelige altså.. Det er noe dritt!

Skrevet

Uff ja, tell me about it! Noe man ikke kan tvinge dem frem :-( . Har forsatt ikke lyst til å miste ham , men jeg tror absolutt at det er håp mellom oss to og vil at det skal fungere, fordi jeg ver veldig velidg glad i han.

Skrevet

Jeg følte det også sånn. Men for min del tror jeg at etter flere år med samboerskap, at jeg tok han for gitt. Vi gjorde det slutt og det var helt greit for meg fordi vi var jo sammen sånn som før (ikke sex, men lagde middager, gikk på kafe, så på filmer osv). Det var ikke før han traff ei dame jeg innså det. Jeg trodde først at det var den typiske "jeg vil ikke ha han, men vil heller ikke at andre skal ha han". Men da innså jeg at følelsene mine var ikke "borte", det er bare "hverdagen" som kom. Nå sitter jeg her og hverdagen uten han har begynt å melde seg, og jeg savner ikke noen jeg savner HAN. Det skal sies at dette er mitt første seriøse og langvarige forhold, og jeg var ganske ung da jeg traff han. Så jeg er vel kanskje ikke så erfaren når det kommer til dette. Jeg vet i hvertfall at jeg tok feil.

Skrevet

Ja, følte at jeg tok han for gitt etterhvert siden jeg så han hver dag. hadde ikke sex, ,men lagde middager og så film akkurat som deg. Og tror kan skje det er bare hverdagen som kom og vi kunne kanskje vært litt mer fra hevrandre og gjøre hverdagene mer spennende? Men det er nok opp til hva en føler. Jeg er veldig redd til å gjøre en feil :-(

Skrevet (endret)

Oi. Vanskelig. Når vet du om det er "den rette" osvosv? Baserer du det mer på fornuft enn følelser?

Og en kan ikke bestille følelser, selv om det hadde vært beleilig. Enten har du følelser, eller så har du ikke følelser.

Endret av MiracleG

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...