lovepepsimax Skrevet 6. desember 2012 #1 Skrevet 6. desember 2012 Det har seg slik at jeg har vært sammen med han i 2-3 år, og vi har vært igjennom mye rart, spesielt når det kommer til sjalusi. Vi blir fort sjalu på andre, men vi har i hovedsak funnet ut at det er fordi vi bryr oss. Greia er at det første året så var han vell ikke en veldig god kjæreste. Han snakket med eksen sin, og han snakket med en jente han hadde møtt i et annet land (og kysset når vi drev, men før vi ble sammen). Han gikk over grensen med dem over nettet, men møtte de aldri. Poenget er at han blokkerte disse jentene på facebook som han hadde hatt kontakt med de på, og har senere ikke hatt noe kontakt med noen av de. Han har holdt sine ord der! Men så er det slik at jeg og han satt på pc'en hans her om dagen, og var på ebay. Vi skulle gå tilbake et par linker, så jeg gikk inn på loggen hans. Og der sto det såpass at han hadde blokkert opp disse 2 jentene, og vært igjennom bildene deres. Jeg må innrømme at det stakk i hjertet, og at mange gamle minner dukket opp igjen. Han la hånden rundt meg og sa at jeg måtte huske på at han bare var min, og at han elsket meg. Han sa også at han hadde blokkert dem igjen (noe han ikke hadde gjort), men det kan bare være at han er så fjern at han ikke engang tenkte på akkurat det. Loggen hans er også fylt med at han er innom sikkert 200 jenter på facebook i løpet av en uke. Og da er det snakk om alle bildene, og ikke inn og ut av profilen.. Men det jeg lurer på da, er hadde egentlig dere reagert? Og har jeg lov til å være små lei meg ettersom han tydeligvis fortsatt er nysgjerrige på disse jentene? OG hva skal jeg si til han.. har et stort behov for å snakke med han om dette. Men vil ikke overreagere, men vil heller ikke at hodet hans skal være fylt av interesse for andre jenter..
MilleLille Skrevet 6. desember 2012 #2 Skrevet 6. desember 2012 Jeg hadde seriøst dumpet han. Han er tydeligvis interessert i andre jenter. Selvfølgelig skal han få gå innom Facebook-profilene til hvem han vil, men om det gjelder så mange jenter som du nevner.... Nei. Bare nei. Du kommer til å bli såret i lengden, og for mye sjalusi i et forhold er ikke bra. Mye bedre å finne en som har nok med DEG.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #3 Skrevet 6. desember 2012 Orker du å holde sammen med en som ikke er mann av sitt ord? Anonym poster: 1a638ad9383b1d4ffb8b4f5ee9568bfe
heidifrøkna Skrevet 6. desember 2012 #4 Skrevet 6. desember 2012 Alle på KG dumper jo for småting... Dette er bare noe han gjør privat, noen er snokete, kanskje han også bare er det? Er du aldri innom noen gutt sin profil? Om det er et stort problem så ta det opp med han og fortell hvorfor du ikke liker det. 4
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2012 #5 Skrevet 9. desember 2012 Jeg fant ut at min gikk innpå mange jente profilen, men han nektet meg å gå innpå gutter. Ble veldig såret. Og er dritt sur for han gjorde det!! Men pleier dere som har kjæreste å gå på motsatt kjønn sin profil for å kikke?
Gjest Scampi Skrevet 12. desember 2012 #6 Skrevet 12. desember 2012 (endret) Her er hva jeg hadde gjort: Jeg hadde tatt tak i det, spørt typen om hvorfor han blokkerte dem opp, og hvorfor han hadde behov for det? Hva gav det han? og hvorfor er det i det hele tatt vits i å sjekke profilene til disse jentene hvis: "det er deg han elsker, og det bare er deg han vil være med"? Jeg hadde ikke funnet meg i det, men slik er nå jeg. Så jeg støtter meg til den at jeg hadde dumpet karen. Jeg hadde blitt skremt hvis jeg fant ut at typen min gjorde dette "bak min rygg", hva annet vil han finne på å gjøre da? Tenk nøye gjennom det TS, her på KG vil du få mange ulike synspunkter fra ulike mennesker (som kan være svært gode for deg), men tenk på hva du selv føler er "riktig" for deg. Jeg pleier alltid å tenke slik: Hvis dette gjadt ei venninne, hvilket råd ville jeg kommet med da? Og hvorfor vil/vil jeg ikke følge rådet? Lykke til og en til deg! Endret 12. desember 2012 av Scampi
Semydfe Skrevet 12. desember 2012 #7 Skrevet 12. desember 2012 Jeg er en jente på 35 år. Er i et godt og stabilt forhold som har vart i over 5 år. Jeg er ofte innom andre gutter (og jenter) sine profiler og ser bilder. Det kan være alt fra den nye typen til en kollega, en tidligere studiekamerat el en gammel flamme. Det betyr ikke at jeg er interessert el at jeg sikler etter noen av dem. Det betyr bare at jeg snoker litt og følger med, og innimellom mimrer litt... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå