AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #1 Skrevet 6. desember 2012 Er mange menn slik at de kan motta en sms, se den, for så å svare flere timer senere? Anonym poster: 34e3aa5bf13c3063dd406784feaefef6
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #2 Skrevet 6. desember 2012 Typen leser ofte meldinger (eller avviser samtaler) for så å svare senere. Enten fordi han er opptatt/jobber, ikke gidder å snakke eller bare er veldig borte i tven. Jeg også lar ofte meldinger bli besvart senere, om det ikke er viktig. Legger ofte igjen mobilen inne i huset eller i bilen om jeg er ute! Anonym poster: ead35cbbf9ebee5b61bb970c1d01f9a2
Gjest gressløk Skrevet 6. desember 2012 #3 Skrevet 6. desember 2012 jeg er helt elendig på å svare. Så det gjelder ikke bare menn. Og er den lang så gjemmer jeg meg under bordet, sånn at jeg slipper å svare på den på en stund. 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #4 Skrevet 6. desember 2012 Godt å høre...Jeg sendte nemlig en melding til han jeg er interessert i, han har sett meldingen for et par timer siden (iMessage), men ikke svart...Han har vist veldig interesse de siste gangene vi har møttes, så hvorfor skulle han plutselig la være å svare på sms nå? Anonym poster: 34e3aa5bf13c3063dd406784feaefef6
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #5 Skrevet 6. desember 2012 Vel, hva sto det i meldingen? Anonym poster: ead35cbbf9ebee5b61bb970c1d01f9a2
Gjest gressløk Skrevet 6. desember 2012 #6 Skrevet 6. desember 2012 Godt å høre...Jeg sendte nemlig en melding til han jeg er interessert i, han har sett meldingen for et par timer siden (iMessage), men ikke svart...Han har vist veldig interesse de siste gangene vi har møttes, så hvorfor skulle han plutselig la være å svare på sms nå? Anonym poster: 34e3aa5bf13c3063dd406784feaefef6 Han holder på med noe. Gutter trekker seg ofte mer unna etterhvert også. Mange tror at de er sånn de virker på begynnelsen hele tiden, men det er feil. De fleste trenger mer frihet.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #7 Skrevet 6. desember 2012 Han holder på med noe. Gutter trekker seg ofte mer unna etterhvert også. Mange tror at de er sånn de virker på begynnelsen hele tiden, men det er feil. De fleste trenger mer frihet. Holder på med noe? At han er opptatt akkurat nå, eller at han holder på med noe sånn generelt, og at jeg ikke er en del av dette "noe"? Anonym poster: 34e3aa5bf13c3063dd406784feaefef6
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #8 Skrevet 6. desember 2012 Vel, hva sto det i meldingen? Anonym poster: ead35cbbf9ebee5b61bb970c1d01f9a2 Vi skulle planlegge noe jeg trodde var en date nærmere... Anonym poster: 34e3aa5bf13c3063dd406784feaefef6
Cristella Skrevet 6. desember 2012 #9 Skrevet 6. desember 2012 Godt å høre...Jeg sendte nemlig en melding til han jeg er interessert i, han har sett meldingen for et par timer siden (iMessage), men ikke svart...Han har vist veldig interesse de siste gangene vi har møttes, så hvorfor skulle han plutselig la være å svare på sms nå? Anonym poster: 34e3aa5bf13c3063dd406784feaefef6 Han er helt sikkert opptatt med noe, eller så var han det når han fikk meldingen og så har han glemt å svare. Om han har vist veldig interesse så svarer han deg helt sikkert snart! Mange menn er håpløse akkurat der, kvinner også for den del. Jeg er i alle fall kjempeflink å glemme at jeg har fått en tekstmelding og kommer først på det flere timer senere! 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #10 Skrevet 6. desember 2012 Samboeren var helt håpløs på å svare når vi ble kjent, han kunne svare dagen etter og sånt. Jeg trodde jo at han ikke fantes interessert og var ganske oppgitt, men så forsto jeg jo etterhvert at det å sjekke mobilen ofte ikke hadde prioritet hos han. Nå etter flere år sammen har han blitt mye flinkere, men han kan fortsatt legge igjen mobilen i bilen et par dager Anonym poster: f01431bdd3ac6723611dc67f688480c0
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #11 Skrevet 6. desember 2012 Samboeren var helt håpløs på å svare når vi ble kjent, han kunne svare dagen etter og sånt. Jeg trodde jo at han ikke fantes interessert og var ganske oppgitt, men så forsto jeg jo etterhvert at det å sjekke mobilen ofte ikke hadde prioritet hos han. Nå etter flere år sammen har han blitt mye flinkere, men han kan fortsatt legge igjen mobilen i bilen et par dager Anonym poster: f01431bdd3ac6723611dc67f688480c0 Takk for at dere deler egne erfaringer som viser at det er håp! Vi møtes uansett "offentlig" i helgen, så da får jeg vel i det minste svar da...og får sett om interessen fortsatt er der. Fikk melding av ham for ikke så lenge siden der han tok initiativet...Jeg har så lett for å ta alt i verste mening. Anonym poster: 34e3aa5bf13c3063dd406784feaefef6
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #12 Skrevet 6. desember 2012 Gah, gud som jeg hater når folk syter over at jeg ikke svarer på en melding pronto.... Jeg har et liv. Det kan det godt tenkes at denne fyren din har også. Altså, ofte leser jeg en melding, og så har jeg ikke tid til å svare på den der og da. Om det er noe som haster, så kan jeg ta meg tid, men om det er noe som helt fint kan vente et par timer, så driver jeg ikke og taster mens jeg er midt i en samtale med en venn, eller trener, eller er på kino, eller hva som helst. Vil du har svar NUH så må du ringe. Sms kan man rett og slett ikke forvente svar på på sekundet, selv om personen leser meldingen. Anonym poster: c0d37cbed4421c55e5abe0ff1ecc76d8 4
Illicitus Skrevet 6. desember 2012 #13 Skrevet 6. desember 2012 Jeg er eeeelendig på å svare på meldinger. Samme er typen. Ble enda verre begge to når smart telefonere inntok markedet. Helt forferdelig å skrive med og på..
Gjest Buddy Skrevet 6. desember 2012 #14 Skrevet 6. desember 2012 Gah, gud som jeg hater når folk syter over at jeg ikke svarer på en melding pronto.... Jeg har et liv. Det kan det godt tenkes at denne fyren din har også. Altså, ofte leser jeg en melding, og så har jeg ikke tid til å svare på den der og da. Om det er noe som haster, så kan jeg ta meg tid, men om det er noe som helt fint kan vente et par timer, så driver jeg ikke og taster mens jeg er midt i en samtale med en venn, eller trener, eller er på kino, eller hva som helst. Vil du har svar NUH så må du ringe. Sms kan man rett og slett ikke forvente svar på på sekundet, selv om personen leser meldingen. Anonym poster: c0d37cbed4421c55e5abe0ff1ecc76d8 Jeg er så hjertens enig i dette... Selv foretrekker jeg å snakke i telefonen når det er betimelig med en samtale, ikke sitte å føre denne via sms. Korte viktige beskjeder/spørsmål, ja, det kan jeg svare kort og konkret på der og da. Vær, vind og skitprat er i grunnen så uvesentlig at det er det ikke sikkert jeg gidder å svare på overhode. De som kjenner meg vet dette, så jeg er heldigvis i det store og hele forskånet mot sms-gnelder fra mobilen. Og det verste jeg vet er folk som hiver seg til å svare på sms mens jeg er i samtale med de, da går jeg bare, hehe... Og til de som prøver å gjøre daten skvære gal med å pepre han/henne med sms; slutt med dette, det er mye bedre å ringe 1-2 ganger om dagen enn å sende 40 irriterende sms...
Gjest Katten. Skrevet 6. desember 2012 #15 Skrevet 6. desember 2012 Det kan tidvis ta meg flerfoldige døgn før jeg svarer. 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #16 Skrevet 6. desember 2012 Det kan tidvis ta meg flerfoldige døgn før jeg svarer. Selv om det er jenta du er interessert i som sender deg melding? Anonym poster: 34e3aa5bf13c3063dd406784feaefef6
Gjest Katten. Skrevet 6. desember 2012 #17 Skrevet 6. desember 2012 Selv om det er jenta du er interessert i som sender deg melding? Anonym poster: 34e3aa5bf13c3063dd406784feaefef6 Jupp. Får jeg en melding når jeg ikke er i humør til å taste på telefon, eller er opptatt med noe annet - så glemmer jeg det gjerne.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #18 Skrevet 6. desember 2012 Jupp. Får jeg en melding når jeg ikke er i humør til å taste på telefon, eller er opptatt med noe annet - så glemmer jeg det gjerne. I min situasjon må jeg nesten si at det er godt å høre... Anonym poster: 34e3aa5bf13c3063dd406784feaefef6
Kriz Skrevet 6. desember 2012 #20 Skrevet 6. desember 2012 (endret) prøver å svare så raskt som mulig, men ofte har jeg mob på lydløs eller jeg holder på med noe. Er ikke så rask på sms og hvis jeg skal svare hele tiden føler jeg at jeg ikke får gjort noe annet. Og jeg liker heller ikke at folk maser om jeg fikk meldingen bare fordi jeg ikke har svart innen 5 min på noe uviktig. men å la det gå dagesvis uten å svare gjør ikke jeg av respekt for den andre, da kan jeg heller svare kort ja eller nei. Endret 6. desember 2012 av Kristian78 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå