Gå til innhold

Å ha seksuelle fantasier om andre enn kjæresten.. Vanlig, men sårende.. :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meg og kjæresten snakket om seksuelle fantasier her om dagen. Det kom frem at han av og til fantaserte om andre enn meg når han onanerte. Jeg lurer på om jeg er den eneste i verdens som blir lei meg av det?

Ja, jeg vet at alle gjør det, men.. Jeg gjør det ikke! Jeg er av typen som ikke fantaserer så mye når jeg onanerer, jeg fokuserer bare på det deilige jeg gjør.

Synes egentlig det er verre at han lager bildene oppi hodet selv enn at han ser det på en skjerm.

Får inntrykk når jeg leser på forum og lignende at jeg er den eneste som synes dette er sårende.. Men jeg tenker, hvis han er fornøyd med meg, hvorfor skal man fantasere om andre da?

Er det rett og slett bare i mannens "natur", siden de er laget for å "spre sin sæd"?

Haha, dette ble klønete formulert, men håper noen har noen tanker :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menn er som bier som flyr fra blomst til blomst og befrukter de. Blomster, derimot, holder seg bare til en bie. :)

Anonym poster: 5ae3e8794b34b988536ba9c4aba56945

Skrevet

Menn er som bier som flyr fra blomst til blomst og befrukter de. Blomster, derimot, holder seg bare til en bie. :)

Anonym poster: 5ae3e8794b34b988536ba9c4aba56945

Denne er vel litt feil, for det vil nok "lande" flere bier på blomsten, om du skjønner.

Ellers så synes jeg du skal være forsiktig med å skulle ha "krav" på en annens tanker. Men du kan evnt be han holde sånt for seg selv, siden det får tankene til å spinne?

Anonym poster: cafa874169cb6436790a186f573bfd7c

• Liker 4
Skrevet

Det er normalt. Jeg hadde det i mitt lange og eneste forhold. Tror hun taklet det bra. Jeg gjorde ikke det. Jeg sliter med depresjoner og i de fikk jeg skyldfølelse og selvmordstanker på grunn av det. Jeg var jo så glad i henne.

Det er forskjel på fantasi og virkelighet. Slapp av.

Kan nevne at jeg ikke fantaserte mye om noen andre damer. Mest fiktive egentlig.

Skrevet

Jeg sliter mest med å forstå hvorfor egentlig... Kjæresten min sier at han velger seg ikke ut en dame han synes er deilig, det er mest fiktive damer som du sier. Men hvorfor kan ikke det være meg? Han sier jo at han aldri har vært så kåt på noen som han er på meg, så jeg skjønner ikke helt hvorfor så mange gutter, og sikkert jenter, har behovet for å måtte fantasere om andre.

Skrevet

den eneste feilen her er at han sa det til deg!!! liksom omfg! greit nok at man av og til fantaserer om andre, men man sier da vell ikke det til personen man er sammen med!! kor liten sosial intelligens har denne typen din?!

Skrevet

Jeg skjønner deg godt jeg.. Hvorfor skal man ha befor for, og i det hele tatt komme på, å fantasere om andre, om den man er sammen med tenner en mest i verden? Jeg skjønner heller ikke hvorfor.... Lurer på om det er fordi folk egentlig bare går halvhjertet inn i forhold..

Skrevet

Jeg sliter mest med å forstå hvorfor egentlig... Kjæresten min sier at han velger seg ikke ut en dame han synes er deilig, det er mest fiktive damer som du sier. Men hvorfor kan ikke det være meg? Han sier jo at han aldri har vært så kåt på noen som han er på meg, så jeg skjønner ikke helt hvorfor så mange gutter, og sikkert jenter, har behovet for å måtte fantasere om andre.

Var jeg som skrev at det stort sett var fiktive damer. Jeg har en teori om det, ikke sikkert den er god, kanskje ikke hele grunnen til at vi menn (sikkert jenter og) gjør det. Kanskje en beskyttelsesmekanisme for å hindre utroskap?

Mange, eller de fleste har voldelige tanker av og til når de er sinte. Det "lader ut" dårlig energi og hindrer kanskje/tar vekk behovet for å handle på impulsene. De aller fleste med slike tanker er ikke voldelig heller.

Skrevet

Så hvis de ikke hadde fantasert om andre hadde de vært utro??? eh..

Gjest Raindrops
Skrevet

Får inntrykk når jeg leser på forum og lignende at jeg er den eneste som synes dette er sårende.. Men jeg tenker, hvis han er fornøyd med meg, hvorfor skal man fantasere om andre da?

Du er garantert ikke den eneste som plages av dette, men det er ikke spesielt hensiktsmessig å henge seg opp i uansett. Fantasiene hans, hans alenetid og onanering, har ikke så veldig mye med deres sexliv å gjøre.

Jeg fantaserer selv om mangt og meget, ikke alltid den jeg er sammen med eller har et seksuelt forhold til. Ikke fordi jeg er ufornøyd eller vurderer ut på jakt igjen. Faktisk er jeg litt usikker på hva som er greia for min egen del, det kan kanskje være litt vanskelig for noen som ikke fantaserer om andre selv å forstå hva som ligger bak, og jeg finner det vanskelig å sette ord på. Men iallefall så er det ikke noe som er farlig eller negativt normalt sett, fantasien gjør jo også litt som den vil av og til.

• Liker 4
Gjest LonelyAngel
Skrevet

Jeg hadde blitt dypt såret av det, så jeg forstår deg. Det høres liksom ikke så ille ut, men når du setter deg ned og faktisk tenker igjennom det så gjør det vondt. Å se for seg det mannen bekrefter, at han faktisk under hyrdestunden ligger å fantaserer at han knuller Mia (barndomsveninna di).

Er jo litt ekkelt..

• Liker 2
Skrevet

LonelyAngel: Han sa at han aldri har fantsert om andre når vi har hatt sex, bare når han onanerer. Hadde han gjort det under sex hadde jeg aldri klart å hatt sex med han igjen!

TS

Gjest LonelyAngel
Skrevet (endret)

Ok, det var nå i vært fall bra. Men alikevell er det jo sinnsykt vondt! At han sitter der for seg selv, skamkåt og prøver så godt han kan å forestille seg venninna de naken.

Jeg fatter det ikke selv, da jeg selv ikke tenker spesifikk på andre menn mens jeg gjør slikt. Hadde egentlig aldri falt meg inn å tenke på en av hans kompisser. Hvorfor skal jeg det? Han er 10 ganger deiligere enn dem uansett.

Nei, fy svarte. Jeg hadde dø litt innvendig og kjæresten min lå å runka etter venninnene mine i tankene. Det betyr jo at han er tiltrukket og kåt på dem ala. ønsker å pule de inderst inne liksom.

Endret av LonelyAngel
  • Liker 1
Skrevet

:filer:

Nei, men seriøst. Det er normalt. Det er naturlig. Det er ikke utroskap. Det betyr ikke at han har lyst på andre.

Anonym poster: f717aeb3f2afd1f471e284479449967b

Skrevet

den eneste feilen her er at han sa det til deg!!! liksom omfg! greit nok at man av og til fantaserer om andre, men man sier da vell ikke det til personen man er sammen med!! kor liten sosial intelligens har denne typen din?!

enig! hvorfor fortelle sånt liksom? Hvit løyn er bra for forholdet.. Hadde foretrukket at han løy om det..

Så ja,skjønner at du syns det er sårende ts,spesielt når du ikke dagdrømmer om andre..

Typisk menn å alltid ville ha mer..Vi er aldri bra nok som vi er, så lenge det er andre kvinner ute..

Anonym poster: 6e1e047a43b79bd9a109d9fd3c563766

Gjest LonelyAngel
Skrevet (endret)

:filer:

Nei, men seriøst. Det er normalt. Det er naturlig. Det er ikke utroskap. Det betyr ikke at han har lyst på andre.

Jeg fatter ikke hvorfor folk kommer med dette utsagnet: "Det betyr ikke at han har lyst på andre".

Jo, det gjør jo faktisk det?! Dersom du f.eks en dag fikk skikkelig lyst på kake, spesielt sjokoladekake. Da tenker du på at du vil spise det, og får vann i munnen. Du fantaserer om å gå hjem å spise denne kaken, faktisk fordi du har lyst på den. Samme som når du fantaserer om et annen mennekse. Du fantaserer om noe som frister, som ville gitt deg glede. Men, det betyr ikke at det skjer for det. Men LYSTEN er der.

Endret av LonelyAngel
  • Liker 1
Skrevet

Det er ikke alt sant som trengs å sies.

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

enig! hvorfor fortelle sånt liksom? Hvit løyn er bra for forholdet.. Hadde foretrukket at han løy om det..

Så ja,skjønner at du syns det er sårende ts,spesielt når du ikke dagdrømmer om andre..

Typisk menn å alltid ville ha mer..Vi er aldri bra nok som vi er, så lenge det er andre kvinner ute..

Anonym poster: 6e1e047a43b79bd9a109d9fd3c563766

Selvfølgelig er man bra nok, det er ikke det det handler om i det hele tatt. Dere ser det bare på helt feil måte.

• Liker 2
Skrevet

Jeg fatter ikke hvorfor folk kommer med dette utsagnet: "Det betyr ikke at han har lyst på andre".

Jo, det gjør jo faktisk det?! Dersom du f.eks en dag fikk skikkelig lyst på kake, spesielt sjokoladekake. Da tenker du på at du vil spise det, og får vann i munnen. Du fantaserer om å gå hjem å spise denne kaken, faktisk fordi du har lyst på den. Samme som når du fantaserer om et annen mennekse. Du fantaserer om noe som frister, som ville gitt deg glede. Men, det betyr ikke at det skjer for det. Men LYSTEN er der.

Da har alle menn lyst på andre jenter. Du er ikke normal i oppe i nøtta om du bare onanerer etter din egen dame.

Anonym poster: 78e6f82ef7fc72eda5dd96ba8eeed4f5

• Liker 2
Skrevet

Jeg fatter ikke at du ikke ser forskjellen på fantasi og virkelighet.

Du kan ikke sammenligne seksuelle fantasier om fiktive kvinner, med det å ha lyst på kake. Det blir ikke helt det samme.

Jeg fantaserer om mye forskjellig. Dette er fantasier, som jeg ikke kunne tenkt meg overføre til virkelighet. Jeg har faktisk ikke lyst til å prøve noen av fantasiene mine i virkeligheten.

Den eneste sexen jeg har lyst på er med partneren min. Men han er sjelden med i fantasiene når jeg onanerer. Da har jeg fantasier jeg har hatt siden jeg begynte å onanere, årevis før jeg traff partner. Disse funker for meg, og jeg liker onanilivet mitt.

Dette betyr ikke at jeg har lyst på andre enn partner. Det betyr heller ikke at jeg har lyst å prøve fantasier i det virkelige liv. Eller at jeg alltid klarer motstå en sjokoladekake.

Prøv å se forskjellene på forskjellige ting.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...