Gå til innhold

Menn som lyver for å få sex, finnes det noe mer patetisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virkelig? Finnes det noe mer patetisk enn drittsekker som lyver for å få fitte og naken hud? VIRKELIG?

Det kan jeg seriøst ikke tenke meg. En mann jeg har kjent flere år, ba meg ut på date en kveld. I løpet av noen møter avgjorde han at han er ikke interessert i sex med mindre det er snakk om forhold. Jeg er en person som kan kose meg med sex med noen jeg kjenner, eller også sikte mot forhold, helt greit. Jeg likte mannen veldig godt og vi gikk ut noen ganger til. Da begynte han å innlede til sex, vi var hjemme hos ham på filmkveld, og vi endte lidenskapelig i halmen sammen. Han gjorde det klart for meg der på sengekanten at han gjerne ville ha forhold med meg, at vi fortsatte å treffes, og ble sammen i nær fremtid. Jeg ble jo glad for det, jeg var jo glad i mannen.

Men etter den sexen så hører jeg ikke mer, han overser meg, jeg er som luft. Ikke flere dater, ingenting.

På en måte så lener jeg meg tilbake og ler litt av ham, patetiske, patetiske mann som kom med det forholdsvrøvlet for å knulle. Samme for meg, jeg likte mannen, likte sexen, men jeg er såret over at han tror han bare kan gjøre slik uten å tenke på mine følelser. Jeg ble såret ja, men føler meg hverken brukt eller noe, gjensidig god sex var det, thats it. Likevel.. Patetisk.

Anonym poster: 39a4bf85f5068a3cf07535ba8cabc18b

• Liker 15
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er det patetisk? Det er jo sånn mange er. Spenningen holdes vedlike når det er noe man ikke vet hva er. Og jeg tviler på at noen gidder å gå på 10 dater bare for ETT knull. Da mistet han "forholds-gnisten" lenge før dere havnet i sengehalmen.

Anonym poster: 1caa9a847a3d9cd92f16ee1e67b8dfc0

Gjest pålogget
Skrevet (endret)

kan være at sexen ødela alt, kanske han angrer. Kan være at han er den typen som trenger å jakte litt, kanskje litt turnoff når du var så villig å innlede forhold..han testet deg vell bare..

Endret av pålogget
Skrevet

vel, hva skal man si

pult er pult

• Liker 1
Skrevet (endret)

Kvinner som lar seg lure av sånne løgner er ihvertfall patetiske!

Dumhuer

Endret av Bud
  • Liker 4
Skrevet

Dumhuer

Ikke i nærheten av så patetisk som deg. Det er det faktisk ikke mulig å bli.

Anonym poster: 40e049002af7f5c3c098f24d580c1f5e

• Liker 7
Skrevet

du ser sikkert for viiiiii

Anonym poster: 656dc4f627cd934bab05f4b8a0920e1f

• Liker 2
Skrevet

Ikke i nærheten av så patetisk som deg. Det er det faktisk ikke mulig å bli.

Anonym poster: 40e049002af7f5c3c098f24d580c1f5e

Er jeg så heldig at min secret grinch avslører seg på julaften eller..? ;)

Skrevet

Dumhuer

Ja,tenk at noen gjør den tabben og stoler på menn? haha!

Dere er vel svin alle sammen? er det det du vil komme frem til?

Anonym poster: 1cfcbde668324f2aa1dce7552742ca22

• Liker 7
Skrevet

Ja,tenk at noen gjør den tabben og stoler på menn? haha!

Dere er vel svin alle sammen? er det det du vil komme frem til?

Anonym poster: 1cfcbde668324f2aa1dce7552742ca22

Sto ikke det i klartekst da? At menn er svin og kvinner er dumme..?

• Liker 1
Skrevet

kan jeg få lov til å gå hjem nå?

Skrevet

Sier vel noen om prestasjonen i senga.

Om man blir dumpet pga en dårlig prestasjon første gangen man er i senga, kan man være glad for at man slipper vedkommende. Du kan ha hatt en dårlig dag, om man får kalle det så. Alle kan ha dårlige dager i bingen.

• Liker 6
Skrevet

Jenter som pynter på utseende med push-up, hold in og sminke er altså da patetisek fordi de lyver om sitt eget utseende :fnise:

Anonym poster: 8e19d59eb7c60afb5edfe2ea0bab0e08

• Liker 3
Skrevet

Trist å høre TS og enig i at det er ganske drittsekk gjort.

Anonym poster: 48555a3c541051d11a5b66d36770c943

• Liker 3
Skrevet

Herregud, så ekle enkelte her inne på KG er! Skjerp dere, det er følelser det er snakk om her! :kjefte:

Ja, dette er utrolig patetisk av han! Vanvittig dårlig gjort å leke med følelser på denne måten. Har vært borti en sånn en selv, han jaktet i flere måneder for å få meg til sengs. Mye på grunn av ryktene som gikk om at han playet alt og alle som ikke har noe som dingler mellom beina valgte jeg å ta ting sakte, og virkelig se om han var seriøs. Det var han altså ikke!

Vær glad du er kvitt denne idioten du, ts! Sånne menn er ikke verdt å bruke litt energi på engang!

• Liker 7
Skrevet

Onde menn som utnytter dumme kvinner. Veldig trist å høre at menn utnytter de vanskeligstilte.

Anonym poster: 8dbe47a21bd60fc97c748ac6d09db388

Gjest Katten.
Skrevet

Om man blir dumpet pga en dårlig prestasjon første gangen man er i senga, kan man være glad for at man slipper vedkommende. Du kan ha hatt en dårlig dag, om man får kalle det så. Alle kan ha dårlige dager i bingen.

Litt morsomt at du er hårsår på andres vegne.

Gjest Summers
Skrevet

Litt morsomt at du er hårsår på andres vegne.

Tror ikke penesko er TS:-)

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Derfor jeg påpekte at han er hårsår på andres vegne. (Kursiv, fet og understreket for ekstra ... uh, understrekning!)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...