Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå i gang med en bachelor i psykologi, etter å ha vært noen år i arbeidslivet. Fra før av er jeg utdannet siviløkonom, med spesialisering innenfor internasjonalisering.

Jeg hadde opprinnelig tenkt å gå hele løpet for å bli psykolog, men nå begynner jeg å bli litt usikker... Dersom jeg kun fullfører bacheloren, hvordan kan jeg kombinere dette med siv.øk'en på en grei måte? Noen forslag til evt retninger å gå innen arbeidslivet?

Anonym poster: 5eda1290ef07d81693361bcea75ff6b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HR må det jo være muligheter i for deg

Skrevet

Du bir ikke psykolog med mindre du tar profesjonsutdanningen.

Anonym poster: 7ffdee1ccef89b48b0bf47e39d0c4851

Skrevet

Profesjonsutdanningen gjelder vel kun i Norge? Verken bor i Norge, eller har planer om å flytte tilbake.

Takk NewYorkNewYork, har tenkt litt i de baner selv! Vet du om det er noe mer jeg evt bør studere når jeg er ferdig med bacheloren, dersom jeg velger å gå den retningen?

Skrevet

Profesjonsutdanningen gjelder vel kun i Norge? Verken bor i Norge, eller har planer om å flytte tilbake.

Takk NewYorkNewYork, har tenkt litt i de baner selv! Vet du om det er noe mer jeg evt bør studere når jeg er ferdig med bacheloren, dersom jeg velger å gå den retningen?

master i organisasjonspsykologi er relativt relevant ifht HR. Enda mer relevant er jo erfaring. HR er litt sånn typisk område man ikke direkte kan utdanne seg til. Først og fremst så må man jo være personlig egnet til HR-oppgaver, videre er det relevant utdanning og erfaring.

Du kan jo også få inn noen relevante stp ifht dette i bacheloren din, kanskje skrive bacheloroppgave om temaet...

Anonym poster: 50a7ec747347d64e8e266e6235768e05

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...