Gå til innhold

Martin Kolberg skjelte ut rådmannen i Lier kommune.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kolberg var nok ikke heldig med dama han endte opp med, nei. Både stesønnen og stedatteren kriminelle.

Interessant er det at 63 år gamle Kolberg har en stesønn på 48 år. Mens andre i Arbeiderpartiet løper etter ungjentene, så har Kolberg åpenbart sansen for noe annet.

Annonse

Kolberg var nok ikke heldig med dama han endte opp med, nei. Både stesønnen og stedatteren kriminelle.

Interessant er det at 63 år gamle Kolberg har en stesønn på 48 år. Mens andre i Arbeiderpartiet løper etter ungjentene, så har Kolberg åpenbart sansen for noe annet.

Har han i det hele tatt sjans på noe annet?

Anonym poster: 8211d8d389f43b6fb6ecdb1689f8d744

«Vet du ikke hvem jeg er?»

Martin Kolberg ble provosert da han fikk beskjed om at alle behandles likt, sier offentlig ansatt i Lier.

Ifølge Schwencke ønsket Kolberg å påvirke skoletilbudet barnebarnet hans fikk.

- Han fortalte meg hva han mente jeg burde gjøre, men jeg sto på mitt, sier hun til Drammens Tidende. Ifølge skoleinspektøren falt ikke dette svaret i god jord hos Ap-politikeren.

«Vet du hvem du snakker med?», skal han da ifølge henne ha spurt. Schwencke skal ha bekreftet at hun gjorde det.

- Da vet du at jeg har makt og kan bruke den. Om du vet ditt eget beste gjør du det datteren min ønsker, skal Kolberg da ha sagt, hevder Schwenche videre overfor avisa.

- Veldig provosert

En liknende opplevelse mener Elisabeth Torgersen, saksbehandler i Nav, at hun hadde med Ap-politikeren. Kolberg ringte ifølge henne fordi han ønsket opplysninger om et familiemedlem. Det fikk han ikke.

- Vet du ikke hvem jeg er? spurte han meg, hevder Torgersen overfor Drammens Tidende.

kilde: http://www.dagbladet.no/2012/12/07/nyheter/arbeiderpartiet/politikk/innenriks/24718626/

"Hei, det er Kongen...". Kolberg tror visst han sa det i alle fall. Han tror visst ikke han er et vanlig menneske. Det er det veldig mange i Ap som tror de er konger eller dronninger for tiden virker det som.

Jeg står til venstre for Ap. Men jeg ønsker ikke å se dem i regjering igjen. Det er et valg mellom pest og kolera. Uansett hvem det blir som vinner, de borgerlige eller Ap så er det like ille.

Ap er ikke arbeidere. De er visst bedre enn oss vanlige arbeidsfolk.

Anonym poster: 5060b91083ea5559346c21e68fb76062

Gjest Darthoven

Jeg er ikke sosialist, men jeg er helt enig med deg. ALLE politikere er herskesyke psykopater. Altså..hvilken person SIER noe sånt? "Du vet jeg har makt, og kan bruke den". Det er en helt syk og vanvittig ting og ytre. Politikken skal være et VERV som man tar på seg som en byrde for å gjøre noe godt for samfunnet. Ikke et privilegie hvor man kan herske.

• Liker 3

Etter en mannsalder i folkets tjeneste så synes jeg ikke Kolberg er urimelig. Det må være mulig å vise litt respekt og fleksibilitet i forhold til en som har gitt absolutt alt for sine medmennesker og slitt seg til blods for at folk skal få det bedre.

Anonym poster: d0778c51af5455318c9fcd937522cb61

Gjest Darthoven

Etter en mannsalder i folkets tjeneste så synes jeg ikke Kolberg er urimelig. Det må være mulig å vise litt respekt og fleksibilitet i forhold til en som har gitt absolutt alt for sine medmennesker og slitt seg til blods for at folk skal få det bedre.

Nå tuller du, Martin. Så etter en viss tid i politikken så har man rett til å heve seg over loven og være psykopat? Hva med andre som har gitt absolutt alt for sine medmennesker? Leger, sykepleiere, lærere, barnehageassistenter, politifolk, militære? Hva har du, Martin, gjort som er så fantastisk at du føler du har rett til å heve deg over loven?

• Liker 2

Annonse

Nå tuller du, Martin. Så etter en viss tid i politikken så har man rett til å heve seg over loven og være psykopat? Hva med andre som har gitt absolutt alt for sine medmennesker? Leger, sykepleiere, lærere, barnehageassistenter, politifolk, militære? Hva har du, Martin, gjort som er så fantastisk at du føler du har rett til å heve deg over loven?

Nei, men så er ikke Martin Kolberg en hvilken som helst politiker eller en simpel polititjenestemann, lege eller lærer heller. Han er leder av det parti som har styrt landet nesten uavbrutt i snart 100 år og som alle andre fillepartier måler seg opp mot. Han er selve krumtappen i statens ledelse og administrasjon! Uten Kolberg så ville ikke vanlige folk som politifolk og leger hatt mulighet til å bli politifolk og leger og sannsynligvis ikke hatt noen jobb. Dvs. de kunne sikkert fått en slavejobb forkappitalen i 16 timer i døgnet. Loven er til først og fremst for vanlige folk. I tilfeller som vi her står overfor så er det ikke annet enn rimelig at man finner en viss grad av fleksibilitet. Det finnes regler, og det finnes klare unntak! Individuell behandling og behovsprøving kaller man det i andre sammenhenger!

Gjest Lincoln

Nei, men så er ikke Martin Kolberg en hvilken som helst politiker eller en simpel polititjenestemann, lege eller lærer heller. Han er leder av det parti som har styrt landet nesten uavbrutt i snart 100 år og som alle andre fillepartier måler seg opp mot. Han er selve krumtappen i statens ledelse og administrasjon! Uten Kolberg så ville ikke vanlige folk som politifolk og leger hatt mulighet til å bli politifolk og leger og sannsynligvis ikke hatt noen jobb. Dvs. de kunne sikkert fått en slavejobb forkappitalen i 16 timer i døgnet. Loven er til først og fremst for vanlige folk. I tilfeller som vi her står overfor så er det ikke annet enn rimelig at man finner en viss grad av fleksibilitet. Det finnes regler, og det finnes klare unntak! Individuell behandling og behovsprøving kaller man det i andre sammenhenger!

Enten er du Martin Kolberg selv eller så er du fullstendig hjernevasket.

Dvs. hvis ikke dette er ren sarkasme.

Endret av Lincoln
  • Liker 2
Annonse

Problemet er at Martin Kolberg er den mektigste i Arbeiderpartiet, selv om han ikke lenger er parlementarisk leder. Han har også vært nyttig i å forsvare Giskes kammeraderi. Han er den som også har de sterkeste forbindelsene til LO.

Når LO sjefen fikk en god stilling hos Kongsberg våpenfabrikk så skal vi ikke utelukke at det var Martin Kolberg som ordnet dette og ikke Trond Giske. Jeg tror rett og slett ikke Jens tør å i rettesette ham. I tillegg så føler nok AP at de trenger Kolberg.

Derimot så vil jeg fremheve at han i mottsettning til mange i AP har yrkeserfaring og at han var ganske modig da han kom med dette utspillet :

http://www.nrk.no/nyheter/1.6522530

Anonym poster: 32f57a09033e47935012403fdcfbd002

Bare rett og rimelig at datteren hans får de beste skoletilbudene, hun skal vel arve stillingen hans en gang? Vi som nasjon vil jo tjene på at forholdene ligger best mulig til rette for de som skal styre i fremtiden.

Er det noen som vet hva bedrageri saken gikk ut på?

http://dt.no/nyheter/derfor-ble-kolbergs-stedatter-anmeldt-1.7674817

Lier kommune mistenker også kvinnen for å ha ført opp fiktive timer på ansatte, som de har vært nødt til å betale tilbake til henne.

Det skal blant annet ha skjedd da kvinnen trengte penger for å betale en fartsbot. Ifølge anmeldelsen kan det også være snakk om bedrageri i forbindelse med reiseutgifter.

Anonym poster: 32f57a09033e47935012403fdcfbd002

• Liker 1

Problemet med AP er at de har ansatt sine egne i nøkkelposisjoner, er heldige ved at de fleste journalister stemmer AP. De har mektige kontakter i fagforeningen osv osv. Det gjør at vi over tid har fått noe som minner om Russland / Putin light.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...